Minun ja Pönttiksen väleistä

Näinä vuosina mitä palstalla on tullut pyörittyä, Pönttikselle ja minulle on kehittynyt hyvin kieroutunut suhde. Säännöllisin väliajoin hän käy kimppuuni ja syyttää minua asioista, joita tapahtui hänen ja Pertin suhteeen aikana. Hän laittaa Pertin sanoja suuhuni ja keksii harhaisia väitteitä, kuten että minä olisin hakkeroinut hänen tietokoneensa.

En tiedä mistä tämä käytös kumpuaa, kun hänen ja Pertin suhde ei kuulu minulle millään tavoin.

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta sille ruusuja, suklaata ja lämpimät sukat.

AsianVierestä

• Jostain syystä veikkaan, että se ei päättyisi hyvin.

• Anonyymi

Toisin sanoen olet Pertti ja sinua harmittaa ettei sinulla ja pönttiksellä ole ollut minkäänlaista parisuhdetta sinun himoista ja haluista huolimatta.

• Hauska tulkinta, mutta valitettavasti en ole Pertti. Pönttis on kyllä keskustellut palstalla kanssani, kun on luullut minua Pertiksi. Pertti taas on keskustellut kanssani palstalla, kun luuli minua Pönttikseksi :D

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Hauska tulkinta, mutta valitettavasti en ole Pertti. Pönttis on kyllä keskustellut palstalla kanssani, kun on luullut minua Pertiksi. Pertti taas on keskustellut kanssani palstalla, kun luuli minua Pönttikseksi :D

Ha, siis olet Pönttis JA Pertti ihan itse. Mielenkiintoinen kuvio.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Hauska tulkinta, mutta valitettavasti en ole Pertti. Pönttis on kyllä keskustellut palstalla kanssani, kun on luullut minua Pertiksi. Pertti taas on keskustellut kanssani palstalla, kun luuli minua Pönttikseksi :D

Lord Philips.... ihmettelin itse ja yritin auttaa jotenkin, en julmilla keinoin.... että mistä oikeasti on kyse? Mutta nyt on taas uuden tyyppinen keskustelu palstalla... tyttöjen kevät vaatteet jälleen, hyvää piristystä tuollaisetkin keskustelut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ha, siis olet Pönttis JA Pertti ihan itse. Mielenkiintoinen kuvio.

Joskus tuntuu siltä, että olemme samasta päästä keksittyjä hahmoja. Ei kukaan muuten voisi näin sairasta kuviota kehittää.

• Anonyymi

Joo tuota ihmettelin että minkälainen riita on ja pönttiksen kanssa keskustelin eli neuvottelinkin... mistähän on sitten kysymys :D

• Älä taas aloita...

• Pönttis aloitti ihan itse tulemalla taas minun kimppuuni ja keksimällä valheita minusta.

• Partakaweri kirjoitti:

Pönttis aloitti ihan itse tulemalla taas minun kimppuuni ja keksimällä valheita minusta.

Ole hiljaa..Älä unohda sun mykkäkoulua.

Sitä paitsi toihin tapahtu mitä..viikko sitten.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ole hiljaa..Älä unohda sun mykkäkoulua.

Sitä paitsi toihin tapahtu mitä..viikko sitten.

Pönttiksen sekoaminen tapahtui toissapäivänä. Varsin ajankohtainen aihe siis.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Pönttiksen sekoaminen tapahtui toissapäivänä. Varsin ajankohtainen aihe siis.

Pönttis on pilkillä.

• Anonyymi

Anna jo olla. Jokainen saa kirjoittaa mitä ja kenelle haluaa.

• Kunhan ei keksi valheita minusta.

• Anonyymi

Pönttis kosii karkauspäivänä.

• Anonyymi

nyt kannattaa pyytää pönttistä ulos kun se haluaa olla ns kala ja miehen pilkillä pilkittäis sitä

• Kuka ja mikä on tämä mystinen Pertti joka on kaiken takana?

• Anonyymi

• Anonyymi

Onko tuo pertti kenties kaikkien aikojen merkittävin Sinkut-palstalainen, nimimerkki tupsahtelee esiin vähän väliä. Tainut tehdä vaikutuksen tähän porukkaan? Ja ei, en ole pertti.

• Minä en ainakaan pääse eroon hänestä. Pönttis kun kailottaa hänen nimeänsä minulle jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Minä en ainakaan pääse eroon hänestä. Pönttis kun kailottaa hänen nimeänsä minulle jatkuvalla syötöllä.

Pertti on sen pinkki dildo josta ovat paristot loppuneet, harmittaahan se jos se jötikkä sisällä olisi ja lopettaisi värinät?
        Pertti on siis huonosti ladattu hieromasauva?

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertti on sen pinkki dildo josta ovat paristot loppuneet, harmittaahan se jos se jötikkä sisällä olisi ja lopettaisi värinät?
        Pertti on siis huonosti ladattu hieromasauva?

AsianVierestä

No hitto! Miksei minulla ole tullut mieleenkään nimetä hieromalaitettani? Kauheeta, tässähän on ihan nimettömän patukan kanssa muutamatkin patterit kulutettu loppuun...

• Anonyymi
    • Anonyymi

”Näinä vuosina”!? Näytät tulleen 3.11.2019.

• Anonyymi

Nimimerkit voi vaihtua you know..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223