Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
Mikä on ollut
102
764
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Epäluottamus
- AnonyymiUUSI
Hänen suhde toiseen tuttuumme
- AnonyymiUUSI
Voisin sanoa saman
- AnonyymiUUSI
Ja se toinen oli vai on ????.
- AnonyymiUUSI
Hän, hänen ..... pakkonaittamista jälleen kerran kuviossa. Voi vi...tu suoraan sanottuna teidän kanssa.
- AnonyymiUUSI
Kuka se tuttu on, kerro kiinnostaa !
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se tuttu on, kerro kiinnostaa !
Tätä kysyy muute sitten hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin sanoa saman
Et voi kun et tunne toista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et voi kun et tunne toista
Hänen suhde toiseen tuttuumme. ?
Miten muut sitten tuntee ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän, hänen ..... pakkonaittamista jälleen kerran kuviossa. Voi vi...tu suoraan sanottuna teidän kanssa.
Missä nämä saatanalliset käräjät tapahtuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänen suhde toiseen tuttuumme. ?
Miten muut sitten tuntee ?Vihaa ja väkivaltaa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihaa ja väkivaltaa ?
Näytti tulevan paikalle siinä
- AnonyymiUUSI
Hän oli pyyhkinyt omaa pashgaansa sänkyyni kun en huomannut
- AnonyymiUUSI
Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi, suomeksi yleensä patologisiksi valehtelijoiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi, suomeksi yleensä patologisiksi valehtelijoiksi.
Oliko joku syy ottaa tästä provosta itseesi? Sivusta höhö mitä vatun halvattuu
- AnonyymiUUSI
kun uhkasi lähestymiskiellolla.
- AnonyymiUUSI
Missä? Miten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Miten?
Netissä
- AnonyymiUUSI
Valehtelet varmaan omille vanhemmillesikin ja huijaat kavereiltasi rahat, nisti.
- AnonyymiUUSI
No tuskin oli mistään romanssista edes kyse tuollaisessa tapauksessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Miten?
No sillä paperilla tietenkin? Asiapaperit on tärkeitä kato/kattokaa mihin laitat nimes alle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin oli mistään romanssista edes kyse tuollaisessa tapauksessa.
Sinäkin osasit päätellä sen verran palatakseen provon perusteella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Netissä
Netissä uhkasi lähestymiskiellolla gubbe? Mut sehän haetaan käräjäoikeudelta? Esim viranomaisen konsultaatiota ei tarvita😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Netissä uhkasi lähestymiskiellolla gubbe? Mut sehän haetaan käräjäoikeudelta? Esim viranomaisen konsultaatiota ei tarvita😄
Sulla on se sun mielipide, mikä on väärä mielipide koska on se oikea mielipide
- AnonyymiUUSI
Viimeiset 4 kk.
- AnonyymiUUSI
Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
- AnonyymiUUSI
Oletko ollut aina varma kenen kanssa kirjoitat jos ei selvää tunnisteita ole käytössä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä sinun leikki yhtä tuore ikäänku?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut aina varma kenen kanssa kirjoitat jos ei selvää tunnisteita ole käytössä ?
En ole varma. Kaikille olen tasaisesti ladellut sukupuolesta riippumatta. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole leikkinyt missään vaiheessa, joten mikä leikki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun kokemus perustu pastaa vaan irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun kokemus perustu pastaa vaan irl.
Palstaan siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä sinun leikki yhtä tuore ikäänku?
Uunituore pulla !!!
- AnonyymiUUSI
Ekköhän hänellä ole ihan muiden kanssa ne romanssit ja myös jatkossakin 😃👋👍🏻
- AnonyymiUUSI
👍👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Sinäkin yön sarvinen perhonen nähnyt gubbemonologista vaivaa 2-3 am
- AnonyymiUUSI
4kk, mutta ovat osa sitä mitä meidän täytyy kulkea. Jää nähtäväksi kuinka tarinamme päättyy, riippuu miehestä. Oma tahto yhdessä aina. -👱🏻♀️
- AnonyymiUUSI
Nyt kyllä esiinnyt minuna ja puhut ihan höpöjö - 👱🏻♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä esiinnyt minuna ja puhut ihan höpöjö - 👱🏻♀️
Ihan itse olen, kiitos vain. Älä luule kaikkien ihmisten liityvän sinuun.
- AnonyymiUUSI
Onko kyse palstasetä hohhoijaat esim eräänlaisesta koeajasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan itse olen, kiitos vain. Älä luule kaikkien ihmisten liityvän sinuun.
Että sun mun muun nimeä jo droppaisivat?
- AnonyymiUUSI
Kun selvisi että hän olikin halunnut minut vain leluksi oman suhteensa piristykseksi. Ja että lelun metsästys yhdessä jatkui myöhemminkin.
- AnonyymiUUSI
Digimaailma taisi purasta sitten.
- AnonyymiUUSI
Tämä tarinasi oli palstasetä varsin omaperäinen ja ehkä hieman turhautunut viba tuli myös
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tota niinku tosissaan käyt tätä palstaa läpi minecraftina? Pelottava olet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ei digimaailma ollut vielä suuressa osassa "romanssia". Kysyttiin ikävintä muistoa. Tuli nyt sitten mietittyä, mikä oli. Kaikki ok mun puolesta silti nykyään. Periaatteessa olisi pitänyt tietää.
- AnonyymiUUSI
Se kun ei romanssia ollut
- AnonyymiUUSI
Eikä tule ja on 100 varma juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule ja on 100 varma juttu.
Sinulla on vissii sit yx epävarmuus elämässä vähemmän. Hihhii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Copycat 🎯
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeesti ✌️ 30 v välissä ja pitäis nussia.
Jep Hulda
- AnonyymiUUSI
Mies paljastu valehteliaksi
tavalla joka särki sydämeni
Ja vaikuttaa pitkään siihen
luotanko miehii koskaan enään
Naiselta- AnonyymiUUSI
Palstarakkaus, digirakkaus, anonyymipalsta.
vst ulkoilma terassi, työpaikkaruokala, yhteisen kaverin tuttu. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstarakkaus, digirakkaus, anonyymipalsta.
vst ulkoilma terassi, työpaikkaruokala, yhteisen kaverin tuttu.Sinun työpaikkaruokalastako on kyse?
- AnonyymiUUSI
Eikö koskaan enääN🥴palstasetä? Yksi huono kokemus lisää miehistä? Meneekö prööt trololo tunteisiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö koskaan enääN🥴palstasetä? Yksi huono kokemus lisää miehistä? Meneekö prööt trololo tunteisiin?
Muilla niitä tuntuu joka kirjossa olevan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikkaruokalastako on kyse?
ei tosiaankaan ole mikään noista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun työpaikkaruokalastako on kyse?
Viimeeksi juustohyllyn edessä 🙈
- AnonyymiUUSI
Se kun odotin koko illan että hän tulisi luokseni. Ei tullut vaikka piti. Ei vastannut viesteihin/soittoihin. Ei mitään. Olin laittanut kaiken valmiiksi. Silloin jotenkin kaikki muuttui lopullisesti. En enää sen jälkeen jaksanut panostaa meihin.
- AnonyymiUUSI
Siis jos olette sopineet jotain tuollaista niin se on selvä merkki että toista ei kiinnosta edes sen vertaa.
Minulla on ollut naisten kanssa vastaavia kokemuksia tai sitten on peruttu viime hetkellä tyyliin "en ny pääse, sorge". Eikä mitään selityksiä ole tullut jälkikäteen.
Olipa sukupuoli mikä hyvänsä niin noista ihmisistä pitää pysyä erossa. Ei heitä oikeasti kiinnosta. Siis se miltä toisesta tuntuu. Heitä kiinnostaa vain se miltä heistä itsestään tuntuu. Eikä se koskaan voi olla parisuhteen tai kumppanuuden tai varsinkaan rakkauden perusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos olette sopineet jotain tuollaista niin se on selvä merkki että toista ei kiinnosta edes sen vertaa.
Minulla on ollut naisten kanssa vastaavia kokemuksia tai sitten on peruttu viime hetkellä tyyliin "en ny pääse, sorge". Eikä mitään selityksiä ole tullut jälkikäteen.
Olipa sukupuoli mikä hyvänsä niin noista ihmisistä pitää pysyä erossa. Ei heitä oikeasti kiinnosta. Siis se miltä toisesta tuntuu. Heitä kiinnostaa vain se miltä heistä itsestään tuntuu. Eikä se koskaan voi olla parisuhteen tai kumppanuuden tai varsinkaan rakkauden perusta.Mitään ei oltu sovittu. Ehkä sopi sitten muiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Olitko antanut osoitteen, puh.nron ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei oltu sovittu. Ehkä sopi sitten muiden kanssa.
Miksi sitten edes odotit??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes odotit??
Jos ei ole sovittu niin mitä odottaa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin odotan, että Ryan Gosling tulee mun luo. Ei mitään kyllä olla sovittu, mutta laitan kaikki valmiiksi kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Eka kerta voi mennä vielä migreenin piikkiin? Gubbemonologia pyh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa sukupuoli mikä hyvänsä niin noista ihmisistä pitää pysyä erossa. Ei heitä oikeasti kiinnosta. Siis se miltä toisesta tuntuu. Heitä kiinnostaa vain se miltä heistä itsestään tuntuu. Eikä se koskaan voi olla parisuhteen tai kumppanuuden tai varsinkaan rakkauden perusta.Rupesitko lataamaan ruinaamaan kuvia liian pillastuneena ns?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin odotan, että Ryan Gosling tulee mun luo. Ei mitään kyllä olla sovittu, mutta laitan kaikki valmiiksi kuitenkin.
Mulla on tämä rituaalialttari valmiina muuten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me seurusteltiin silloin. Mut ei enää kauan sen jälkeen. Kyllästyin hänen käytökseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin ikävintä muistoa mulle se oli tuo . Itkin koko illan. Lopulta menin siskoni luo olin niin rikki. En halua edes miettiä syitä. Lähinnä tajusin ettei hän rakasta minua oikeasti. Olisi edes jotkin ilmoittanut itsestään jos niin teki. Nämä on vaan hyviä muistutuksia itselleni miksi tässä tilanteessa ollaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä tietää ne, mutta väärää kautta. Hän vain ei halua tulla esille koska pelkää jäävänsä kiinni. Joten minun on ikäänkuin luotava tämä tyhjältä pohjalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä tietää ne, mutta väärää kautta. Hän vain ei halua tulla esille koska pelkää jäävänsä kiinni. Joten minun on ikäänkuin luotava tämä tyhjältä pohjalta.
En tiedä hänen nykyistä osoitetta. Puhelinnumeron olen poistanut. Hän itse on sen minulle antanut. Et mene muualle larppaamaan muiden juttuja.
- AnonyymiUUSI
Luottakaa siihen intuitioon. Olisipa minäkin niin ei sydämeni olisi mennyt tuhansiksi sirpaleiksi. 😶⚓✨💔
- AnonyymiUUSI
Joo, olisi pitänyt. Ei vaan pää halunnut uskoa, kun sydän huusi muuta.
- AnonyymiUUSI
Habbo raids !!!
- AnonyymiUUSI
Rip nää ajat broo porukan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Onko ollut huisin hubaa bro?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut huisin hubaa bro?
Tai onko vieläkin hih
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai onko vieläkin hih
hih, hih, hih, hih hii
- AnonyymiUUSI
Curvanliemi
- AnonyymiUUSI
Copycatit kusettaneet, tanssi, tanssi joka iikka tässä ketjussa.
- AnonyymiUUSI
Habbo hotellin jengi siinä.
- AnonyymiUUSI
Näin jälkikäteen mietittynä. Niitä on ollut niin paljon että ihan huvittaa miten tyhmä ja naiivi nainen olen ollut.
Mutta varmaan niiden muiden naisten paljastuminen sai rakkauden häneen päättymään. Nyt olen ollut onnellinen lähes jokaisella elämän osa alueella.- AnonyymiUUSI
Olet varmaan sitten aika nuori (palstasetä) tällä sapluunalla? Oppia ikä kaikki säpis on no
- AnonyymiUUSI
ei oo kaivattua, eikä kiinnosta. Hyi helverti että pitäisi olla joku hakattava orja joka ottaa, vastaan paskaa jotta muut saa. onneksi kostot ostettu, eivätkä kukaan niojkm vaikuta, ja tuovat rahaa, onkin jo ooterru ja tekevät kaikkien elämästä huonoa. ja pitää ällömoehdt pois ja sivut, ja hakkaavat niitä eikä tarvii huonoa rahatilannetta tai sairautta tai olla joku huora orja ja kiusattu.
- AnonyymiUUSI
damn.
- AnonyymiUUSI
minähän tilasin sinne Robertinkin sukuun pahaa ja kostoa, eivät oo tänne mitään hyvää tehneet, ja hakkauksia ja muuta, takaisin.
- AnonyymiUUSI
Missä kuorissa sinä kuvittelet gubbe ns vaikuttavasi tässä fantasiassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuorissa sinä kuvittelet gubbe ns vaikuttavasi tässä fantasiassa?
Kulttiin. I hate autocorrect monta kertaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kulttiin. I hate autocorrect monta kertaa
Ja täällä kun on syytä olla ns täsmällinen näiden visioita salamannopeasti saavien vuoksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä kun on syytä olla ns täsmällinen näiden visioita salamannopeasti saavien vuoksi
Siksi linja on riski ja heitetty täysin överiksi, ei voi väittää valmisteluksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi linja on riski ja heitetty täysin överiksi, ei voi väittää valmisteluksi
Mein gott vaalean jälkiviisaus on ok hyvä
- AnonyymiUUSI
hyi vittu ei kannata tilata valmista itsemurhaa, tai huoltajuuskiistaa. eikä olla sijaiskohtu, niitä voit ostaa ulkomailta.
- AnonyymiUUSI
Niin sullakin pitäis palstasetä olla se keissi ensin tjsp emt
- AnonyymiUUSI
Varmaan se kun tunnen joka kerta kun on toisen naisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Olisi halunnut käyttää piirtoheitintä. Jonnet ei muista, eikä uunot trolololoo
- AnonyymiUUSI
Estolle laittaminen sattui aika kirpakkaasti sydämeen, vaikka tajuan miksi niin teki
- AnonyymiUUSI
No tämä on pahinta, kun ei ilmoittele itsestään mitään, enkä saa olla yhteydessä. "Parempi niin."
Ilmeisesti hyvää kesää sitten vaan. Nähdään taas joskus. Nyt alan uskoa, että vain minä tässä tykkään ja välitän. Joten hyvä on, ollaan sitten etäisempiä kollegoja tästä eteenpäin, jos sä tahdot niin.
Ja anteeksi, että olen ollut liian innokas. Olet vaan niin hauska ihminen, jonka seurassa olen viihtynyt.
Ikävä tulee. Ne päivät kun rakastelulle ei ollut aikaa.
- AnonyymiUUSI
Kun hän ei ole vierellä.
- AnonyymiUUSI
näkemättömyys...
- AnonyymiUUSI
Ei ehtinyt kehkeytyä romanssia, mutta siinä.oradtavassa ajassa jotkin sanaharkat, mihin sitten kaikki kuolikin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699