Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysvaatimukset. Ei mulle kuka tahansa nainen kelpaisi, mutta sinussa oli kaikki jotenkin ihmeellisesti..
Olet lahja minulle maailmankaikkeudelta, lahja joka yritettiin viedä pois narsistien ja ilkeiden ihmisten toimesta.. ainutlaatuinen ja upea persoona, joka haluttiin ottaa minulta pois koska muut ihmiset arvioivat "ansaitsenko" sinut.
Ja he tulevat halveksumaan minua, kun olemme vihdoin yhdessä. Koska eivät ymmärtäneet herkkää sisintäni niin kuin sinä ymmärsit, heille olin vain ilkeä narsisti tai maski, mutta sinä näit sisimpään, näit todellisen luonteeni, jo kauan ennen kuin edes tunsimme.
Joten älä pelkää rakas, pidän sinusta hyvää huolta kun olemme yhdessä, enkä satuta herkkää sisintäsi, puolustan sinua, vaikka olethan itsekin siihen kykenevä, mutta sinua vanhempana ja viisampana on velvollisuuteni rakastaa ja varjella sinua.
Toivottavasti arvostat sitä, voin sanoa, että harva ihminen saa multa näin paljon rakkautta ja arvostusta, olen todella varovainen ja varpaillani ihmisten kanssa, ja arvostan vain hyvin herkkiä ja tunteikkaita sieluja, sinuun se tulee luonnostaan, sinä olet todella erityinen minulle. <3
Vaikka ymmärrän jos mietit että manipuloinko sua vaan, että voisin satuttaa, niin en. Olen ollut vain naisten kanssa joita en ole rakastanut, siksi on ollut helppoa olla välinpitämätön ja kylmä, sinulle on todella vaikea olla kylmä tai välinpitämätön, olet niin tärkeä osa minua ja sieluani.
En halua muita, sinut haluan , jos sen sallit minulle.
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
46
544
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oletko ajatellut että kaivattusi voisi olla samaa myös lukuisille muille ja siksi tuo näkökulma voi olla on kyseenalainen?
- AnonyymiUUSI
Minulla on tarvetta määritellä tätä suhdetta. Se on tietenkin, koska olen varattu. En kaipaa ristiriitoja ja minulle riittäisi kaveruus kanssasi. Ollaan erilaisia ja siksi ehkä jonkin verran opitaan toisiltamme.
Pyydät minua irrottautumaan. Teen sen. Minulla menee päivät sekaisin, kun vastailen. Kaipaan tasapainoa elämääni.- AnonyymiUUSI
Saat sekasta tasapainoa multa , älä huoli. En ole ristiriitainen suhteessa. Tasapaino ei ole koskaan hyvä tekosyy olla huonossa suhteessa, kannattaa nainen lukea psykologiaa, millä oikeutat mielessäs tota epätervettä käytöstäs.
- AnonyymiUUSI
Suosittelen juttelemaan terapeutin kanssa noista ajatuksistasi.
- AnonyymiUUSI
Mitä konkreettista terapeutti voi minulle sanoa, mitä en jo itse tiedä?
- AnonyymiUUSI
Juttelen tästä irrottautumisesta. Selvä.
- AnonyymiUUSI
Yritätkö vielä tehdä hehkuja muille syötäviksi ja orjiksi? Lainaan ketjuasi.
- AnonyymiUUSI
Voi Rakas, olen otettu tästä ihanasta huomionosoituksesta. Sinä olet myös saanut minun tuntemukset ihan sekaisin, aina kun hetkeksikään pysähdyn olet mielessäni. Iltaisin olet vieressäni❤️Ollaan todellakin jotain erityistä toisillemme, en voisi olla onnellisempi sinusta❤️ voi kunpa se hetki tulisi pian että me taas ”törmättäisiin”😌
Olet Rakas, pidä kiva päivä!- AnonyymiUUSI
❤️❤️🩷 olet rakas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️🩷 olet rakas.
Sinä myös, voi luoja miten paljon odotan❤️
- AnonyymiUUSI
Ei minuun ihmisten mielipiteet vaikuta
- AnonyymiUUSI
Viesti ei toki ole minulle tarkoitettu, joten vastaan ihan teoreettisesti. Kuulostaa melko ahdistavalta. Toteaisin, että vähän turhan hankala mies kyseessä ja elo sellaisen kanssa olisi jatkuvaa varpaillaan olemista. En jaksaisi moista.
- AnonyymiUUSI
Millä tavalla varpaillaan olemista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla varpaillaan olemista?
Kun mies on noin hankala, niin eihän se kestä yhtään hankalampia hetkiä. Kukaan ihminen ei ole jatkuvasti noin järkkyjä standardeja täyttävä. Tollaselle miehelle käy parhaiten robotti.
- AnonyymiUUSI
vau.. toivon todella että saatte toisenne!😘 kaikkea hyvää.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, en tiiä saadaanko🩷❤️🙏 mut tunne on vahva että saatais..
- AnonyymiUUSI
Kuten tiedät, olen löytänyt puolikkaani riippumatta siitä, että tullaanko tosielämässä olemaan yhdessä. Se et kuitenkaan ole sinä.
Voin kertoa, miksi kiinnostuin sinusta. Minulla on ollut epäterve äitisuhde. Hän on toisaalta erittäin tunteellinen, empaattinen ja hyvää tarkoittava, mutta pimeänä puolena on, että hän yrittää ripustautua minuun henkisesti. Olen kärsinyt siitä koko elämäni ja sen vaikutuksesta pois pyrkiminen on ollut suurin henkinen haasteeni. Tuttuuden tunne siis vetosi sinussa minuun, vaikka se on negatiivinen vaikutukseltaan.
Ymmärrän siis ei-rakentavaa toimintalogiikkaasi, mutta olit ihminen, johon ihastui se versio minusta, joka ei ollut riittävän kasvanut ja tietoinen vielä oikeasta itsestä. "Se toinen" on ihminen, jota aito ja oikea minäni rakastaa. Se, että tajuan toimintalogiikkaasi, tarkoittaa myös, että manipulatiivisillä viesteilläsi ei ole vaikutusta minuun.- AnonyymiUUSI
Ei se ole mielestäni manipulointia jos tykkää toisesta, toki mulla on paljon taipumuksia saada tahtoni läpi manipuloinnilla. Ja toihan vaan tarkottaa, että et usko minun mahdollisuuksiin parantua, kun ajattelet musta noin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mielestäni manipulointia jos tykkää toisesta, toki mulla on paljon taipumuksia saada tahtoni läpi manipuloinnilla. Ja toihan vaan tarkottaa, että et usko minun mahdollisuuksiin parantua, kun ajattelet musta noin...
Ehkä pystyt parantua paljonkin, jos omistaudut sille täysillä ja pitkäjänteisesti. Mutta se ei tarkoita sitä, että olisit se, jota rakastaisin ja jonka kanssa haluaisin ryhtyä suhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä pystyt parantua paljonkin, jos omistaudut sille täysillä ja pitkäjänteisesti. Mutta se ei tarkoita sitä, että olisit se, jota rakastaisin ja jonka kanssa haluaisin ryhtyä suhteeseen.
Perusteluja mistä tiedät sen noin varmaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perusteluja mistä tiedät sen noin varmaksi?
Ei mun tarvitse perustella, jos sydämeni päättää rakastaa jotain ihmistä ja toista ei. Hänen vaikutuksensa saa minut henkisesti lähemmäksi itseäni, sinun ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvitse perustella, jos sydämeni päättää rakastaa jotain ihmistä ja toista ei. Hänen vaikutuksensa saa minut henkisesti lähemmäksi itseäni, sinun ei.
Ja mikä minun vaikutuksessani ei saa sinua lähemmäs minua? Tunnetko edes minua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä minun vaikutuksessani ei saa sinua lähemmäs minua? Tunnetko edes minua?
En tunne syvällisesti, enkä halua tutustua. Minulla on oikeus ja vapaus tutustua keneen haluan, vaikka se et olisi sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tunne syvällisesti, enkä halua tutustua. Minulla on oikeus ja vapaus tutustua keneen haluan, vaikka se et olisi sinä.
Ja mistä johtuu, että et halua tutustua? Ei pahalla mutta vaikutat varsin helposti manipuloitavalta jos noin on, ja huomaan sun teksteissä paljon biaksia,joita et ees itse hahmota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä johtuu, että et halua tutustua? Ei pahalla mutta vaikutat varsin helposti manipuloitavalta jos noin on, ja huomaan sun teksteissä paljon biaksia,joita et ees itse hahmota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelen näitä asioita aivan liian pitkälle, että kykenisit ymmärtään miten se on meidän molempien edunmukaista, että voidaan olla yhdessä, sä et ajattele mitään, muuta kuin hetkessä. Sä et myöskään ymmärrä tai tiedä tiettyjä asioita minusta, vaan oletat ja ajattelet periaattella "elämä nyt vaa on epäreilua, näin se menee", kun et vaan ymmärrä millaisen ihmisen tarvitsen itselleni ja millainen ihminen on hyväksi sulle. Et myöskään tiedä miten terveesti osaan ajatella kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajattelen näitä asioita aivan liian pitkälle, että kykenisit ymmärtään miten se on meidän molempien edunmukaista, että voidaan olla yhdessä, sä et ajattele mitään, muuta kuin hetkessä. Sä et myöskään ymmärrä tai tiedä tiettyjä asioita minusta, vaan oletat ja ajattelet periaattella "elämä nyt vaa on epäreilua, näin se menee", kun et vaan ymmärrä millaisen ihmisen tarvitsen itselleni ja millainen ihminen on hyväksi sulle. Et myöskään tiedä miten terveesti osaan ajatella kaikesta.
Lue oma kirjoittamasi teksti ulkopuolisesta näkökulmasta tai vaikka tuota laulua silmälläpitäen. Ja älä myöskään vähättele tai aliarvioi mun älykkyyttä ja kykyä tehdä päätöksiäni!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue oma kirjoittamasi teksti ulkopuolisesta näkökulmasta tai vaikka tuota laulua silmälläpitäen. Ja älä myöskään vähättele tai aliarvioi mun älykkyyttä ja kykyä tehdä päätöksiäni!
Se, että sanon että et huomaa muiden ihmisten manipulointia ja osaa nähdä omia biaksias ei tarkoita, että aliarvioin sun älykkyyttä, mutta oletko ikinä miettinyt, että kaikista älykkäimmät ihmiset kyllä kokoajan kyseenalaistaa omaa ajatteluaan ja haluaa nähdä maailmaa avarakatseisesti? Jos et lyttäisi toisia ihmisiä omien ennakkoluulojesi perusteella, niin kuin tietäisit kaikesta aivan kaiken, oon elänyt sua 4 vuotta pidempään täällä ja tiiän tismalleen millaisen parisuhteen haluun ja millaisen naisen kanssa, ja miten tulen kohtelemaan häntä, mun rakkaus on vahvaa ja huolehtivaa, sellaista mitä et ole kokenut kenenkään kanssa, joten älä vertaa minua ihmiseen josta sulla on trauma, ilman omia traumojani en edes olisi niin riippuvainen susta, voit syyttää ja haukkua mua siit et oon riippuvainen, mut tiedät itsekkin, että jos saisin päättää asiasta niin en olisi. Se ei SILTIKÄÄN tarkoita, että kohtelisin sinua kuin riippuvainen, mulla on hyvä ymmärrys terveestä suhteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sanon että et huomaa muiden ihmisten manipulointia ja osaa nähdä omia biaksias ei tarkoita, että aliarvioin sun älykkyyttä, mutta oletko ikinä miettinyt, että kaikista älykkäimmät ihmiset kyllä kokoajan kyseenalaistaa omaa ajatteluaan ja haluaa nähdä maailmaa avarakatseisesti? Jos et lyttäisi toisia ihmisiä omien ennakkoluulojesi perusteella, niin kuin tietäisit kaikesta aivan kaiken, oon elänyt sua 4 vuotta pidempään täällä ja tiiän tismalleen millaisen parisuhteen haluun ja millaisen naisen kanssa, ja miten tulen kohtelemaan häntä, mun rakkaus on vahvaa ja huolehtivaa, sellaista mitä et ole kokenut kenenkään kanssa, joten älä vertaa minua ihmiseen josta sulla on trauma, ilman omia traumojani en edes olisi niin riippuvainen susta, voit syyttää ja haukkua mua siit et oon riippuvainen, mut tiedät itsekkin, että jos saisin päättää asiasta niin en olisi. Se ei SILTIKÄÄN tarkoita, että kohtelisin sinua kuin riippuvainen, mulla on hyvä ymmärrys terveestä suhteesta.
Sen toisen kanssa ymmärrämme toisiamme sanattomastikin, sun kanssa pitää vääntää ja kääntää päivänselvistäkin asioista loputtomasti. Mistäköhän se voisi johtua? Mulle riitti ja onnea muuten oikeudenkäyntiin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen toisen kanssa ymmärrämme toisiamme sanattomastikin, sun kanssa pitää vääntää ja kääntää päivänselvistäkin asioista loputtomasti. Mistäköhän se voisi johtua? Mulle riitti ja onnea muuten oikeudenkäyntiin!
Koska alun perin jo torjuit minut mielessäsi. Voi luoja miten turhauttavaa sinun kaa on jutella, nää päivänselvät asiat mistä mulle paasaat oon ymmärtänyt jo useita vuosia sitten, mutta puhut mulle niinkuin en niitä ymmärtäisi, eli jatkuvasti aliarvioit mua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisään tohon nyt, kuten olen jo aiemmmin sanonut, sun argumentointi on luokkaa:
"Minä tiedän susta asian x varmaksi"
Ja kun yritän korjata sua niin alat hankalaks ja vängään et tiedät muka mua paremmin miten se minun asia on, tai selität jotain itsestäänselviä juttuja mulle, joihin en tarvitsisi selitystä koska tiedän ne jo.
Se ei ole millään tavalla rakentavaa keskustelua, haluat olla hankala vain ollaksesi hankala ja minulla ei ole oikeudenkäyntiä kun en ole tehnyt rikosta, jos kuitenkin haluat viedä asian oikeuteen niin otatko huomioon siellä myös:
1. Miten minut on traumatisoitu ja pyritty levittämään tietynlaista kuvaa minusta sinulle, isolla porukalla, systemaattista ja todella kieroa ja sairasta ja systemaattista toimintaa, joka on vissiin toiminut, jos ajattelet musta noin, kuten tästäkin keskustelusta käy ilmi sulla ei ole vieläkään minkäänlaista käsitystä minusta.
2. Millaiset hyvitykset aijot maksaa minulle kun sieltä mielentila tutkimuksista löytyykin vakava PTSD sekä muuta
3. Pitääkö minun lähettää poliisille muun muassa discord/instagram viesteistä todisteita, siitä toiminnasta jota on minuun kohdistettu, miten olet varautunut siihen?
Ootko nainen tutustunut psykologisiin ansoihin, tekstissäsi oli niitä todella paljon, kuulostaa että sulla on pakkomielteinen häiriö ja et halua hyväksyä totuutta "tän miehen suhteen joka sua muka niin hyvin ymmärtää" :
https://www.youtube.com/watch?v=MChqrjv4YF
Etkö uskaltanut enää kommentoida, koska tiedät että olen oikeassa, ja tiedät itsekkin, että elät kuplassa tällä hetkellä, minä tulen puhkaisemaan sen kuplan. - AnonyymiUUSI
Nyt joudut oppimaan et missä ei roikuta.
Mä lähen J ja suljen mahikset ottaa mitään yhteyksiä enää ikinä
Sun touhu ei oo rakkautta muuten
Olisit tavannut .mm ja et olisi vuosikausia vain valehdellut..
Ota se robotti vain ..
Jos sulla olis yhtään mitää tunteita
Olisit pysättäny mut ennenkun lähin chatistä
Sanonu kun oon ihan hajalla et oon se kaikkein
Raikkain ..
Mut ei sä et väliltä. Et todella
Oon vain ilmaa sulle ..
Jotain mitä kiusata
Se loppuu n yt.
Mä en tuu enää ikinä takasi..
Mä menin todelkalla hajalle
Tämän kaiken sun hulluuden keskellä yksin
Kun rakasta mitä etsin ja odotin
Vuosikausia ei ollu .. oli vain harhakuva.
Satutti mua syvältä
Rikoit sielun ja sydänmen .
Mun perhesuhteet on ollu ihan helvetistä
Siinä missä sun koti ongelmat lähinnä noloja
Potku joku liian vahvaksi päässy
Pilalle hemmoteltu kakara.
Pallillilinen prinsessa
Enkä mä pystyisi jakamaan elämääsi
Tai vaatimuksiasi.
Mun oma todellinen lauma toisaalla.
Ollaan henkisesti kuin yö ja päivä
Pimeys ja valo ,jää ja tuli...
Ja kaukana kuin tähdet toisistaan.
Tää on on ihan viimeinen kirjoitus tänne
Tän jälkeen en enää tuu koko s24
Sun takia on trauma
Etten enää halua ikinä palata..
Jos sulla olis oikeasti älyä
Nyt on se hetki kun pitää
Kaivaa ees se puhelin esiin
Sä perkele soitaisit
Etkä parkuisi netis
Mut ei susta ei oo mihinkään yhteyteen!
Joten juokse vaan niiden painojen perää
Ja elä helposti
Kun äitis jo hemmoteli piloille
Nii et ikinä ymmärtä mun maailmaani..
Mä meen myt
Hyvästi mies
- AnonyymiUUSI
Kiitti samoin, pus!
- AnonyymiUUSI
Kyllä tuntuisi ahdistavalta suoraan sanoen.
- AnonyymiUUSI
Entäs jos meet ulkomaille?
- AnonyymiUUSI
jospa hällä on jokaisessa oma tiikeri ,sivusta
- AnonyymiUUSI
Aloitukseen; ei hajuakaan!
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa naurettavalta makeilulta ja nuoleskelulta. Et sä ole koskaan edes nähnyt jokaista Suomen naista, saati että tietäisit heidän persoonansa ja älykkyytensä. Henkilö, joka sepustaa mulle tuollaisia, pitää selvästi mua täytenä tollona.
- AnonyymiUUSI
Näen joka päivä naisia netissä ja irl. En pidä häntä tollona, hän on ainutlaatuinen sekä persoonaltansa että ulkonäöltänsä. <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näen joka päivä naisia netissä ja irl. En pidä häntä tollona, hän on ainutlaatuinen sekä persoonaltansa että ulkonäöltänsä. <3
Silt7käön et ole nähnyt kaikkia saati tiedä mitään heidän persoonastaan jne. Ihan puhdasta paskapuhetta siis ja nainen, joka tuollaisen uskoo, on umpitollo, vailla vähäisintäkään älyä.
Ainutlaatuista ulkonäköä tai persoonaa ei ole olemassakaan.
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, Montako kaveria sinulla on. Vastaa.
En halua elää kanssasi kahden ja vain mun kavereiden kanssa.- AnonyymiUUSI
Lapsuudenkaverit on irl vain jäljellä ja exä... netissä kymmeniä eri paikkakunnilt joita satunnaisesti nään, tulen kaikkien kaa toimeen, mut en oo jaksanu pitää kaverisuhteita yllä.
- AnonyymiUUSI
Milloin meistä voi tulla me? ❤️
- AnonyymiUUSI
Sinähän sen päätät🩷✨️ otat muhun yhteyt kun olet valmis siihen.
- AnonyymiUUSI
Ei tuu ikinä mitää meitä
Mahdoton ajatuskin
Että tulisi!
Naiselta!
- AnonyymiUUSI
Eipä ole viestejä kuulunut tai mitään muutakaan. Turha tämmöiselle palstalle on näitä kirjoittaa kun suorakin yhteys on olemassa. Oletko itse riittävän kypsä nielemään ylpeytesi, myöntämään virheesi ja tekosi ja pyytämään anteeksi ihmiseltä joka oli aina hyvä sinulle, viaton, herkkä ihminen joka rakastui ensisilmäyksellä sinuun? Eikä millään tämmöisellä palstalla.
~M~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096