Kerro musta mies jotain.
Kuinka hyvin tunnet mut?
33
682
Vastaukset
- Anonyymi
Mustana miehenä tunnen sinut erittäin hyvin ja syvältä.
- Anonyymi
Kiva kun tulit.
- Anonyymi
Rasistista kysyä mustalta mieheltä mielipidettä. Häpeä.
- Anonyymi
Väri se on siinä kun muutkin, rasistista ois olla kysymättä sen vuoksi kun on musta.
- AnonyymiUUSI
Onko se sitä kulttuurista omimista?
- Anonyymi
Nyt tunnen läpikotaisin sen tärkeimmän ja siitä on hyvä jatkaa.
- Anonyymi
Matkalla pimeisiin sokkeloihin on pimeän näkölasit mukana
- AnonyymiUUSI
Oletko itsekin pimeä?
- Anonyymi
Kraaterin reunalta näkee tykimmin... Vanha viidakon sananlasku. Tieto auttaa.
- AnonyymiUUSI
Otahan iisisti kraaterissas kaveri
- Anonyymi
Iso-Britanniasta
- Anonyymi
Mitäpä suotta, kun en ole J-mies ja en tunne sinua M nainen.
- AnonyymiUUSI
Ei M nainen kirjottele. Turhaa vetää kirjainta jokapaikkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei M nainen kirjottele. Turhaa vetää kirjainta jokapaikkaan.
Joko menette käräjille asti näistä kirjaimista? Hieno monologi palstasetä ihan vaikka malliksi muille ns suhteellistamiseen
- Anonyymi
Arvostat hyviä ihmisiä ja rahaa.
- Anonyymi
Missä rahan arvostaminen näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä rahan arvostaminen näkyy?
Rahan ansaitseminen on ammattimaista, jossa onnella ei ole paljon tekemistä. Kyse on siis ammattitaito rahan hankkimisessa. Rahaa nyt tarvitsee elämässään aivan jokainen ja hyvä elämänlaatu tarvitsee myös rahaa nykymaailmassa.
- Anonyymi
En voi sanoa tuntevani, mutta olet harkitsevan rauhallinen, tarkka ja täsmällinen, olet rohkea ja omaat introverttejä piirteitä kuten minäkin.
- Anonyymi
Sinussa yhdistyy herkkyys ja mielenkiinto elämän kauneutta kohtaan ja samaan aikaan olet erittäin taitava raha-asioissa.
- Anonyymi
Mistä tiedät raha-asiat? Muuten kyllä täsmää, mutta en ole puhunut rahasta.
- Anonyymi
En tunne.
- Anonyymi
Kiva sydämellinen sisäinen kauneus Tun teelinen rakentavaa toimintaa 😘
- Anonyymi
En juurikaan tunne sinua. Olet(ehkä) parisuhteessa.hait huomioo minusta jonka jälkeen käyttäydyt kuin kusipää sait huvisi. En tiedä sitten mitä se sinusta ihmisenä kertoo mut mul on paska fiilis sun käytöksen takia
- Anonyymi
Et ainakaan minua rakasta... 100prosenttinen fakta!
- Anonyymi
En niin. Olit mun päiväuni.
- Anonyymi
En vielä kovin hyvin. Haluaisin oppia tuntemaan sut lusikassa.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Mä tunnen vähän liiankin hyvin. Mut mitä, se ei sovi tänne, posket kuumottaa jo tällasesta. 😊
- AnonyymiUUSI
Kasvotusten en tunne ollenkaan mutta jotakin on tullut ilmi läheisyyden kaipuun suhteen. Oliko tarpeeksi paperinmakuinen vastaus.
- AnonyymiUUSI
Aikamoinen krakan hölläys
- AnonyymiUUSI
Ensitapaamiselle olisi tosiaan hyvä olla joku esitys millaisen kuvan on saanut tähän mennessä ja millä tiedoilla. Eikö tälläisessä olisi yhtään ns ansan makua?
- AnonyymiUUSI
Ei ainakaan oo sisäänpäin kääntyvää sorttia.On ystäviä ympäri maapallon.
- AnonyymiUUSI
Mustia sellaisia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645