Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
Kai sä näät
70
830
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kai mä nään. Ainakin lämpimän katseen. Tässä mikään ei ole yksinkertaista.
- AnonyymiUUSI
Kaikki on hyvin ja olet enimmäkseen ollut oikeassa tässä. Enemmän olet ollut oikeassa kuin minä. Olet minulle ystävä, jonakin päivänä rakas ystävä. Minulle se riittää. Minä olen nyt elämäni miehen kanssa. Kaikki on hyvin.
- AnonyymiUUSI
Valehtelet.
- AnonyymiUUSI
Usein olen sen kyllä nähnyt. Välillä hän yrittää peittää sen.
- AnonyymiUUSI
❤️ rakas
- AnonyymiUUSI
Rakas
- AnonyymiUUSI
En nykyään.
- AnonyymiUUSI
Ei olla nähty aikoihin. Mut jotain uskon vielä.
- AnonyymiUUSI
Rakastaminen ei ole väärin. Se on oikein. Annetaan rakkaudelle tilaa koska se on ainoa voima elämässä jolla on tulevaisuutta.
- AnonyymiUUSI
Näen kyllä, näen myös sen kun yrität olla näkemättä ❤️
- AnonyymiUUSI
Olenkohan niin läpinäkyvä? 🙄 /sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olenkohan niin läpinäkyvä? 🙄 /sivusta
Kyl sä vähän olet. Tulehan nyt jo sieltä ❤️
- AnonyymiUUSI
minä näen aika hyvin nyt kun oli n silmäkirurgilla... melko normisikin
- AnonyymiUUSI
Lopeta salailu ja ihmiseltä äänen vieminen. Et ymmärräkään mitä siinä tapahtuu jos niin teet
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä näen hänen palavan katseensa, kuulen äänensä lempeät eri sävyt, tunnen pienet hipaisut joita hän ei kaihda..
Oma mieheni pettää ja salailee asioita ja naisia.. Sain sen eilen kuulla eilen kuulla.
JoSsain vaiheessa olen vapaa Ja valmiina hänelle, jos hän minut haluaa.. Tai pystyy elämääni astumaan.- AnonyymiUUSI
Oho nyt jankkasin. Kaksi kertaa eilen. No any case. It is what it is.
- AnonyymiUUSI
+mutta kuten hänelle sanoin. Hän ei ikinä häviä mun sydämestä. Tätä asiaa ei voi sivuuttaa, koska tämä on aitoa.
- AnonyymiUUSI
rakastan sua aina. :).
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
ajattelen sua aina ja siks oonki niin lukossa. mietin mis oot mitä teet ja et ajatteletko koskaan mua:’/ en näe muita tai näen mut ei ne mitään merkkaa. oisit ollu mulle se oikea rakas
- AnonyymiUUSI
Tiedäks miten paljon haluan sua. Toivottavasti tunnet sen. Ne ajatukset sekottaa mun pään.
- AnonyymiUUSI
Tämä on hyvin tuttu tunne..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on hyvin tuttu tunne..
Nii. Menee ihan hölmöks.
- AnonyymiUUSI
silmiä leikkailtu lasereilla jotta näkee parfmmin...
- AnonyymiUUSI
Palstasetä turauttanut lähes kaikki vastaukset suoraan gagavaipastaan 💩
- AnonyymiUUSI
Miksi se ei ole yksinkertaista? Esteitä tiellä kohtalon?
- AnonyymiUUSI
Sinä se jaksat olla kiinnostunut anonyymien asioista että saat taas arvailla ja trollata "tiedoillasi" !!
- AnonyymiUUSI
Tunnen sen näen sen kun hiljaa mennään
- AnonyymiUUSI
Yksi polku sama tie ja tie vie eteenpäin
- AnonyymiUUSI
Haluan sinut mies miehekseni, olla aina yhdessä. ❤️ olet rakkauteni.
- AnonyymiUUSI
Saat minut kokonaan loppuelämän ajaksi. Rakastan sua. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenet sinä tahdot? 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja enimmäkseen välttelet 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja enimmäkseen välttelet 😔
En välttele. En halua syyllistää, mutta sinä aloit välttelemään minua ilman selitystä. Se tuntui pahalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En välttele. En halua syyllistää, mutta sinä aloit välttelemään minua ilman selitystä. Se tuntui pahalta.
Rupesin välttelemään koska olen niin ihastunut enkä tiedä mitä ajattelet minusta. Anteeksi jos tuntuu pahalta 🙁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rupesin välttelemään koska olen niin ihastunut enkä tiedä mitä ajattelet minusta. Anteeksi jos tuntuu pahalta 🙁
Tämä on niin hyvä kun sivusta joku random tulee kirjoittamaan yhtäkkiä ja vastaamaan. 😅 onko joku vika.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo on se syy niin ei tunnu enää niin pahalta.. Minäkin tykkään sinusta valtavan paljon, mutta olen epävarma tykkäätkö minusta. Pahoittelen myös osaamattomuutani ja epävarmuuttani.
- AnonyymiUUSI
Ei sellaista voi nähdä kenestäkään! Vasta kun tutustuu kunnolla toiseen ihmiseen, voi kokea rakastavansa ja voi kokea olevansa rakastettu!
- AnonyymiUUSI
Ja minä haluan tutustua vain suunnilleen ikäiseeni mieheen!
- AnonyymiUUSI
Kyllä olen huomannut miten mua katsot ja mähän katson sua takaisin. Olet niin hot.
- AnonyymiUUSI
Katsellaan seuraavalla kerralla sitten antaumuksella pitkään ja suoraan syvälle silmiin. 🥹😘
- AnonyymiUUSI
Tosi hot 🤭
- AnonyymiUUSI
Pakko sanoa että välinpitämättömyys oli katseessa päällimmäisenä, rakkauden erotan tai lähestyessä hymyilevien kauniiden kasvojen kiinnostuksen.
- AnonyymiUUSI
Näen mä. Parasta olisi puhua tästä edes vähän ja sit antaa tälle tilaa. Katsoa, pysyykö tunteet vai hiipuuko ne. Ja sit voitais taas jutella. Mut voi olla, et tuo jutteluosuus on nyt liikaa. Niin jos sit vaan annetaan tälle aikaa?
- AnonyymiUUSI
Ihan miltä susta tuntuu. Pallo on sulla nyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan miltä susta tuntuu. Pallo on sulla nyt
Miten niin se pallo on mulla? 🤔
- AnonyymiUUSI
Onko molemmilla siniset silmät?
- AnonyymiUUSI
Kerro ihmeessä mulle sitten, tulee silloin 2 ihmistä onnelliseksi! 💕
- AnonyymiUUSI
Mua ei katso rakastuneesti kuin meidän slummin juopot, jotka haluaa itselleen emon.
- AnonyymiUUSI
Myös minusta näkee ja kuulee, että olen rakastunut. Mutta kun pitäisi uskaltaa tehdä asialle jotain. Miksi se niin pelottaa? Kerran se kirpaisee, jos toinen antaa rukkaset.
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö kuinka pahalta se voi tuntua, vaikka ei saisi suoranaisia pakkeja, mutta jotain siihen viittaavaa? Fyysisiä kouraisuja rinnassa ja niin edelleen, pitää itseään idioottina kun on sydämet silmissä luullut asioita. En suosittele ellet ole varma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö kuinka pahalta se voi tuntua, vaikka ei saisi suoranaisia pakkeja, mutta jotain siihen viittaavaa? Fyysisiä kouraisuja rinnassa ja niin edelleen, pitää itseään idioottina kun on sydämet silmissä luullut asioita. En suosittele ellet ole varma.
Sitten voi jäädä elämä elämättä, jos liikaa pelkää kipua. Huomaa olevansa vanha, kokematon ja yksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No enhän mä saa tälle asialle mitään tehtyä, joten nou hätä. En aio tehdä suurta rakkaudentunnustusta ennen kuin alkaa lomat pyöriä. Hymyillään vaan ja annetaan elämän viedä, mihin se vie. ✌️
Tunnen kyllä itseni aika usein idiootiksi. 😍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No enhän mä saa tälle asialle mitään tehtyä, joten nou hätä. En aio tehdä suurta rakkaudentunnustusta ennen kuin alkaa lomat pyöriä. Hymyillään vaan ja annetaan elämän viedä, mihin se vie. ✌️
Tunnen kyllä itseni aika usein idiootiksi. 😍🙂 Mulle tulee häntä ikävä.
Kuiskaa toinen idiootti sivusta. 😍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen kyllä itseni aika usein idiootiksi. 😍Älä tunne. Minä tässä se säälittävä mies olen ollut. 😢
Olet rakas! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset nää pakkeihin viittavat oli? Jos se oli väärinkäsitys? Itse tein jotakin, mikä saattoi tuntua siltä, koska en halunnut häiritä häntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🙂 Mulle tulee häntä ikävä.
Kuiskaa toinen idiootti sivusta. 😍Niin mullekin tulee häntä ikävä. 🥹😍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä tunne. Minä tässä se säälittävä mies olen ollut. 😢
Olet rakas!Et ole säälittävä mies, en usko. Jonkun pitäisi vain uskaltaa tehdä jotain, vaan kuka sen tekee? En ainakaan minä, joten jälleen yksi kesä menee häntä ikävöiden.
Voi kunpa en olisi näin idiootti. 😍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset nää pakkeihin viittavat oli? Jos se oli väärinkäsitys? Itse tein jotakin, mikä saattoi tuntua siltä, koska en halunnut häiritä häntä.
Mitä sinä sitten suurinpiirtein teit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten voi jäädä elämä elämättä, jos liikaa pelkää kipua. Huomaa olevansa vanha, kokematon ja yksin.
Erittäin hyvin sanottu siellä välissä. Näin on päässyt käymään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä sitten suurinpiirtein teit
Suurinpiirtein niin, etten pysähtynyt. Hänellä oli juttuja ja ajattelin, että ei nyt aikaa häiriötekijää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suurinpiirtein niin, etten pysähtynyt. Hänellä oli juttuja ja ajattelin, että ei nyt aikaa häiriötekijää.
Että hänellä ei ole aikaa häiriötekijään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole säälittävä mies, en usko. Jonkun pitäisi vain uskaltaa tehdä jotain, vaan kuka sen tekee? En ainakaan minä, joten jälleen yksi kesä menee häntä ikävöiden.
Voi kunpa en olisi näin idiootti. 😍Olen niin ruma, ettei kukaan halua näyttää, että tykkää minusta. 😢
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan sankareita elämän, kukin vuorollaan.
- AnonyymiUUSI
Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä, miten jotkut voi elää rinta aivan auki. Sehän sattuu aivan hullun lailla. Sitten kun siitä sisin kovettuu, niin ei ymmärrä, eikä tunne enää mitään. Mietin sitäkin, että tekeekö ihmiset niin, että ne vain muistaa sitä aikaa kun sydän oli aivan auki.
- AnonyymiUUSI
yritän tuollaisessa jalokivien yhdistämispelissä aina ennätyksi sii Bejeled-jutussa
- AnonyymiUUSI
Koko elämä pelissä
- AnonyymiUUSI
Pelimies
- AnonyymiUUSI
Susta en tie olenk siu etes nähny mu kyllä mä yhdestä olen nähny että tuntee mua kohtaan enemmän kun ois ehkä edes syytä sitä en tiedä miksi mu osaisin ehkä arvata jos osaan yhdistää asioita ja tapahtumia riittävän kauaksi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625