Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mika46
profiilit
Mika46
Mika46
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaimoni+kanssa+ollaan+sovittu+jatkavamme+niin+pitkään+kuin+hauskaa+ja+tyydyttävää+on.
Olen+pannut+vaimoani+jo+17+vuotta+kimpassa+muiden+kanssa+ja+vaimo+on+mielellään+ottanut+vierasta+kalua+ja+antanut+nautintoa+miehille.
25.11.2019 15:27
Vaimoni+on+ollut+melko+usein+kahden+miehen+naisena.+
Varsinkin+hyvä+ystävämme+on+ollut+mukana+jo+17+vuotta+muutaman+kerran+kuukaudessa.
Olemme+hyviä+ystäviä+sängyssä+ja+sängyn+ulkopuolellakin.
Vaimo+on+melkein+kuin+molempien+vaimo+sulassa+sovussa.
Koskaan+ei+ole+ollut+edes+mustasukkaisuutta+eikä+kinaa+vaikka+olemme+sopineet+että+keskenämme+seksi+on+vapaata+olemme+jo+niin+tuttuja+keskenämme.
Iltaa+istuessamme+jos+halut+yllättää+niin+vaimo+pyydetään+makkariin+ja+panemme+kiiman+pois+ja+pesujen+jälkeen+jatkamme+iltaa+kuin+kaverukset.
19.11.2019 04:55
Olemme+aviopari+N38+M46+olemme+vapaamielisiä+ja+haluamme+pitää+hauskaa+toisen+parin+ja+kolmen+kimpan+kanssa.
19.11.2019 04:41
Ota+yhteyttä+jos+olet+kiinnostunut.
Tulisimme+mielellään+pitämään+hauskaa+kanssanne.
19.11.2019 04:32
Asumme+Järvenpäässä+vaimo+
38v+167cm+ja+61kg+itse+46v+175cm+82kg
Ollaan+oltu+kolmen+kimppaa++usein+aina+välillä+oltu+myös+parinvaihdossa.+
Useimmiten+1N+ja+2M.
13.11.2019 00:52
Aviopari+kiinnostunut+pitämään+hauskaa+kanssanne.
12.11.2019 08:46
Olimme+22-30+vuotiaita+vaimoni+oli+nuorin+itse+olin+vanhin.
Oltiin+2+avioparia+ja+1+avopari.
Meillä+oli+yhteen+aikaan+tapana+kokoontua+meille+koska+asuntomme+oli+suurin+(eniten+huoneita).
Olimme+kimpassa+illalla+kuka+samassa+huoneessa+kuka+eri+huoneessa.
Illan+päätteeksi+arvoimme+kuka+lähtee+kenenkin+kotiin+yökylään+ja+harrastamaan+aviollisia+touhuja.
Oltiin+yleensä+perjantaisin+kimpassa+ja+yöllä+kotiin+toisen+naisen+kanssa++ja+palautus++joko+lauantai+iltana+tai+sunnuntaina,+miten+aina+sovittiin.
Oltiin+useita+vupsia+yvdessä.
Loppui+kun+porukka+muutti+eri+paikkoihin.+Yhdessä+olemme+edelleen+kun+satumme+tapaamaan.
06.11.2019 13:40
Ei+pillu+panemisesta+saastu!
Me+panemme+kimpassa+kaverien++kanssa+vaimoani.
On+kiihoittavaa+panna+omaa+vaimoa+kimpassa+toisten+miesten+kanssa.
06.11.2019 06:23
Kun+muistelen+ensikertaa+niin+ei+oltu+montaa+kuukautta+yhdessä+kun+kerroin++vaimolle+haluistani.
Kerroin+vaimolle+silloiselle+tyttöystävälleni+halustani+kolmen+kimppaan+1N+ja+2M+heterona+jossa+molemmat+miehet+ovat+naisen+toiveiden+täyttäjänä+ja+rakastajina.
Kun+olin+saanut+hänet+vakuutettua+asian+olevan+minulle+ok+että+hän+saa+nauttia+myös+toisesta+miehestä+ilman++mustasukkaisuutta+ja+jälki+syytöksiä+niin+sain+luvan+järjestää+koe+tapaamisen+valitsemani+miehen+kanssa.
Valitsin+parhaan+ystäväni+vaimoni+ensimmäiseksi+panokaveriksi.
Kaveri+tuli+perjantaina+suoraan+töistä.
Olin+kiihoittunut+odottelusta+ja+vaimo+jännitttynyt+joten+menimme++sänkyyn++jo+odotellessamma+illan+alkua.
Kaverin+saapuessa+olimme+alasti+ja+vaimmo+meìnasi+alkaa+pukea+päällensä,+ehdin+kuitenkin+estää+häntä.+
Oven+avasi+22v+kaunis+alaston+nainen+joten+myös+kaverini+oli+melko+hämmästynyt+hämmästynyt.+Sauna+oli+valmis+joten+kaverin+kanssa+saunaan++ja+pesulle+koko+porukka.
+Vilvoittelimme+ja+kaveri+tutustui++kauniiseen+naisvartaloon.+
Sänky+alkoi+houkutella+kaikkia+eli+ei+mennyt+kauan+kun+naisystäväni+sai+ensi+kertaa+yhdessä+olomme+aikanaa+vieraan+miehen+munaa.
Hän+säipsähti+ja+katsoi+miinua++hätääntyneen+oloisesti+kun+kaveri+alkoi+työntyä+pilluun,+sain+hänet+rauhoittumaan+kun+hän+huomasi+että+saa+todella+nauttia+kahdesta+miehestä.
Sinä+viikonloppuna+ei+paljon+vaatteita+käytetty+eikä+kondomeja+ja+ehkäisynä+oli+supot.
Alussa+olimme+kimpassa+viikonloput+ja+kaveri+kävi+usein+myös+viikollakin.
Kaveri+on+perheystävä+käy+meillä+usein+vieläkin+ja+vaimoni+on+yhä+meidän+pikku+prinsessamme+jonka+kanssa+olemme+kimppasängyssä++2-6+yötä+kuukaudessa.+Kaverilla+ja+vaimolla+on+pysyvä+lupa+panna+myös+kaksistaan.+
Meidän+seksi+historialla+on+luonnollista+että+vaimoni+on+kahden+miehen+nainen.
Olemme+olleet+kolmen+kimpassa+jo+yli+17++vuotta.
06.11.2019 05:59
Olisi+38v+nainen+ja+46v+mies.
Olemme+myös+kokeneet+kaikenlaista+kimpasta+parinvaihtoon.
Ottakaa+yhteyttä+jos+kiinnostaa.
01.11.2019 03:43
On+yksi+kaveri+joka+saa+vapaasti+panna+vaimoani+yksin+myös.
Vaimo+ollut+myös+matkoilla+kaverin+kanssa+kahdestaan+kun+itse+en+ehtinyt.
Olivat+Kreetalla+2+viikkoa+ja+yhteinen+sänky.
26.09.2019 22:36
Olen+äärimmäisen+kiihoittunut+kun+kaveri+panee+vaimoani+ja+itse+avustan+hieromalla+vaimoni+rintoja.
Meillä+on+yksi+kaveri+joka+käy+säännöllisesti+vaimoa++panemassa+vähintään+kerran+kuussa.+
Vakimies+on+ollut+jo+16+vuotta+mukana+ja+on+saanut+pysyvän+luvan+vaimoni+panemiseen.
26.09.2019 09:02
Minulla+oli+naapurista+2+tyttöä+ja+heidän+nuorempi+veljensä+leikki+kaverina.+
Tyttöjen+kanssa+alettiin+leikkimään+lääkäri+leikkejä+ja+tutkimme+toisiamme.
Ihme+kyllä+tutkimus+oli+aina+joko+pillussa+tai+peniksessä.
Toisen+tytön+kanssa+olimme+6v+ja+toinen+tyttö+oli+8v+heidän+veli+ei+ollut+mukana+oli+3v.
Tyttöjen+kanssa+leikittiin+koko+koulu+aika+ja+noin+12-13v+alettiin+harrastamaan+seksiäkin.+
Olin+19v+kun+porukka+hajosi+koulujen+ja+armeijan+takia.+Tavattiin+myöhemmin+joitakin+kertoja+sekä+harrastettiin+seksiä.
16.08.2019 04:13
Päädyimme+vaimoni+kanssa+kimppaseksiin+aikoinaan.
Kokeilmme+parinvaihtoa+ja+sekä+miehiä+ja+naisia+mukaan.+
Meidän+jutuksi+jäi+hyvä+kaverini+joka+asuu+samassa+pikku+kaupungissa+ja+näemme+useasti+viikossa.
Voimme+istua+iltaa+meillä+ja+käydä+välillä+sängyssä+ja+selvinpäin.+
Jos+jonkkun+tekee+mieli++voi+vapaasti+sanoa+haluavansa.+
Yleensä+ei+kenenkään+ole+tarvinnut+olla+puutteessa+ja+vaimo+saa+useasti+kahta+miestä.
13.08.2019 16:20
Oltaisiin+vaimoni+kanssa+kiinnostuneita+parin+vaihdosta+myös+kolmen+parin+kesken.+Vaimoni+on+38v++167cm+++61kg.
06.08.2019 22:00
Olen+46v+mies+Järvenpäästä.
Olisin+kiinnostunut+seurasta.
01.08.2019 20:11
Minun+kaverit+on+olleet++kanssani+kimpassa+ja+saaneet+panna+vaimoani+melko+vapaasti.++Suomi24+kautta+ota+yvteyttä.
16.07.2019 13:30
Kiihoittaa+mielettömästi.
Ollaan+jatkettu+kimppaa+saman+miehen+kanssa++kohta+20+vuotta.
Vaimo+on+meidän+yhteinen++ollaan+panttu+kimpassa++ja+erikseen+niin+paljon+että+se+on+normaalia++kun+kaveri+tulee+meille+ja+panee+vaimoani+myös+kun+en+ole+paikalla.
04.07.2019 10:02
Vaimoa+turvallisuus+syistä++pannaan+kaveripiirissä.
Vuorotellen+pannaan+ja+toinen+avustaa++Vaimo+on+melko+villi+kun+saa+kahta+miestä+ja+josskus+kolmea+kerrallaan.
Meillä+kaverit+tietää+meidän+kuviot+ja+pyytävät+usein+päästä+mùkaan.
27.06.2019 10:20
Miten+sinuun+saa+yhteyttä.
27.06.2019 08:47
2 / 3