Sehän on vieraan miehen nussima. Lupaillut sille uskollisuutta.
Pettänyt ja saastainen.
Voiko mennä naimisiin eronneen naisen kanssa
11
53
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sinua ????
- Anonyymi
Eikös olisi vähän sama kuin jos söisi jo kertaalleen syötyä.
- Anonyymi
Minun ajeltu pillu on valmis ottamaan -=- http://bravoerotica.pw/id751455 ..
lempinimeni "Suvi1993" - Anonyymi
Säälittävä olkinukke jolla paatunut rappeutunut irstailija puolustaa miten pettää puolisoaan tai saa sairasta nautintoa kun näkee vaimonsa häpäisevän itsensä. Rakkaudesta, uskollisuudesta tai edes se mitä avioliitto tarkoittaa nämä rappeutuneet amoraaliset poikkeusyksilöt eivät ymmärrä mitään.
Olen ilmeisesti sinulle pahin kauhistus.
Olen 38v rouva onnellisesti aviossa.
Mieheni houkutteli minut mukaan kolmen kimppaan kaverinsa ja itsensä kanssa.
Nyt uskallan jopa itse tahtoa kun tiedän että mieheni haluaa että mina panee muutkin miehet.
Oma mies tuonut meille kotiin noin 35-45 miestä joista 17 hänen kaveria joitakin työkavereita ja jokainen useita kertoja pannut minua kimpassa.- Anonyymi
mä kiinnostan panna sua
muhischangiz@gmail.com - Anonyymi
Samoin meillä vuosia harrastettu kolmen kimpaa, lähti liikkeelle mieheni ehdotuuksesta. Olemme pitäneet kirjaa miesten määrästä jo kesällä meni rikki 100 miehen raja.
Ei pillu panemisesta saastu!
Me panemme kimpassa kaverien kanssa vaimoani.
On kiihoittavaa panna omaa vaimoa kimpassa toisten miesten kanssa.- Anonyymi
mä kiinnostan panna sun vaimo
muhischangiz@gmail.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä kiinnostan panna sun vaimo
muhischangiz@gmail.comPainu karvakäsi sinne mistä olet tullutkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397