Sehän on vieraan miehen nussima. Lupaillut sille uskollisuutta.
Pettänyt ja saastainen.
Voiko mennä naimisiin eronneen naisen kanssa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi sinua ????
- Anonyymi
Eikös olisi vähän sama kuin jos söisi jo kertaalleen syötyä.
- Anonyymi
Minun ajeltu pillu on valmis ottamaan -=- http://bravoerotica.pw/id751455 ..
lempinimeni "Suvi1993" - Anonyymi
Säälittävä olkinukke jolla paatunut rappeutunut irstailija puolustaa miten pettää puolisoaan tai saa sairasta nautintoa kun näkee vaimonsa häpäisevän itsensä. Rakkaudesta, uskollisuudesta tai edes se mitä avioliitto tarkoittaa nämä rappeutuneet amoraaliset poikkeusyksilöt eivät ymmärrä mitään.
Olen ilmeisesti sinulle pahin kauhistus.
Olen 38v rouva onnellisesti aviossa.
Mieheni houkutteli minut mukaan kolmen kimppaan kaverinsa ja itsensä kanssa.
Nyt uskallan jopa itse tahtoa kun tiedän että mieheni haluaa että mina panee muutkin miehet.
Oma mies tuonut meille kotiin noin 35-45 miestä joista 17 hänen kaveria joitakin työkavereita ja jokainen useita kertoja pannut minua kimpassa.- Anonyymi
mä kiinnostan panna sua
muhischangiz@gmail.com - Anonyymi
Samoin meillä vuosia harrastettu kolmen kimpaa, lähti liikkeelle mieheni ehdotuuksesta. Olemme pitäneet kirjaa miesten määrästä jo kesällä meni rikki 100 miehen raja.
Ei pillu panemisesta saastu!
Me panemme kimpassa kaverien kanssa vaimoani.
On kiihoittavaa panna omaa vaimoa kimpassa toisten miesten kanssa.- Anonyymi
mä kiinnostan panna sun vaimo
muhischangiz@gmail.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä kiinnostan panna sun vaimo
muhischangiz@gmail.comPainu karvakäsi sinne mistä olet tullutkin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154