Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+se+sinulle+edelleenkään+kuuluu?+Tämän+asian+kannalta+on+aivan+sama+onko+minulla+lapsia+vai+ei.+Ja+syyn+selitin+jo+tuossa+aikaisemmin.+
Voisit+itse+vastata+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin,+ennen+kuin+alat+vaatimaan+muilta+mitään+vastauksia...+Vai+vältteletkö+sinulle+kiusallisia+kysymyksiä,+koska+ne+veisivät+pohjan+sinun+puheiltasi?
Listaan+ne+tähän+alle+kun+olet+näköjään+unohtanut+ne:
-+Mistä+tiedät+ettei+näissä+tutkimuksissa+ei+olisi+kysytty+lapsen+mielipidettä?+
-+Eli+jos+lapsi+sanoo+että+on+ihan+ok+elää+perheessä+jossa+molemmat+vanhemmat+ovat+alkoholisteja+tai+narkkareita,+niin+se+on+sinustakin?
-+Kai+tajuat+sen+että+lapsilta+puuttuu+se+kokemus+ja+näkemys+mitä+aikuisilla+on+ja+lapsi+ei+välttämättä+osaa+sen+takia+tietää+mikä+on+parasta+hänelle?
-+Mitä+jos+nämä+lapset+sanovatkin+että+homo+vanhemmat+ovat+ihan+ok+niin+kuin+heterokin.+Lopetatko+kuuntelemasta+näitä+lapsia,+koska+heillä+on+väärä+mielipide?
-+millä+perusteella+kutsut+minua+luonnottomaksi?+
-+Miksi+huokailet+näille+lapsille?+Ihan+hyvin+he+pärjäävät+siinä+missä+muutkin+lapset.+Vai+joko+sinulla+oli+niitä+todisteita+ettei+olisi?
-+Ja+taas+rupesit+valehtelemaan+ja+pilkkaamaan.+Taidat+olla+uskovainen+kun+heille+tuo+tuntuu+olevan+verissä?
-+Mitä+väliä+sillä+onko+minulla+lapsia+vai+ei?
21.11.2016 15:09
Mitä+väliä+sillä+onko+minulla+lapsia+vai+ei?+Vaikka+olisi,+ei+se+minusta+tekisi+mitään+asiantuntijaa,+eikä+muuten+sinustakaan.+Siksi+tarvitaan+tutkimuksia+jotka+tekevät+oikeat+asiantuntijat,+jotka+eivät+vääristele+tuloksia+halunsa+mukaan.+Niin+kuin+sinä+teet.
Mikä+muuten+saa+sinut+valehtelemaan+ja+välttelemään+ikäviä+kysymyksiä.?Etkö+olekaan+niin+varma+asiastasi+kun+turvaudut+näihin?
21.11.2016 14:08
Ja+taas+rupesit+valehtelemaan+ja+pilkkaamaan.+Taidat+olla+uskovainen+kun+heille+tuo+tuntuu+olevan+verissä.
21.11.2016 13:53
Mitä+se+sinulle+kuuluu?
21.11.2016 13:40
Eikä+osoita+millään+tavalla.+olet+vain+kehittänyt+tästä+olemattoman+linkin+näiden+kahden+asian+välille.+Ja+koska+ei+ole+olemassa+mitään+"evomoraalia",+teet+vain+itsestäsi+enemmän+typeryksen+käyttämällä+tuota+sanaa.
Mutta+esimerkiksi+murhat+ovat+vähentyneet+tuolta+sinun+niin+kultaiselta+1960+luvulta+tähän+päivään.+Sinun+mukaasi+tästä+saadaan+kiittää+tätä+sinun+mystisestä+"evomoraalia".+Eli+tämä+sinun+"evomoraalisi"+on+tehnyt+paljon+hyvää,+miksi+et+kirjoita+siitä?
Niin+nykyään+ei+alastomuutta+pidetä+enään+minään+pahana+asiana.+Jos+jumalasi+olisi+halunnut+meidän+häpeävän+alastomuutta,+syntyisimme+vaatteet+päällä.
21.11.2016 11:58
Ottaisit+jyri+nyt+vihdoinkin+selvää+mitä+tuo+evoluutio+käsittelee,+niin+et+tekisi+itsestäsi+enempää+idioottia+muiden+silmissä.+Ja+kai+nyt+sen+verran+tiedät+ettei+ole+olemassa+mitään+"evomoraalia"?+
Ja+aika+törkeätä+nimetä+tilastokeskuksen+lukuja+MTK+luvuiksi.+Tosin+sellaisia+valehtelijoita+ja+näköjään+varastelijoita+te+kretut+olette.+Että+sinuna+olisin+hiljaa+mistään+moraalista+Jyri..
21.11.2016 10:32
Itse+en+kyllä+ole+nähnyt+PAT+toimintaa+missään+julkisuudessa.+Ja+miten+tämä+järjestö+ajaa+uskonnottomien+asiaa+kun+heidän+uutisissakaan+ei+oikeastaan+käsitelty+muuta+kuin+toisen+järjestön+asioita?+Tuntuu+valittajilta+koko+porukka,+ei+kiitos.
21.11.2016 10:18
Eli+sinulle+on+ihan+ok+että+valehtelet.+Tämä+on+kyllä+käynyt+jo+selväksi.+Mutta+muut+voivat+olla+tuosta+valehtelustasi+eri+mieltä...
21.11.2016 10:13
Tälläiset+avaukset+ovat+hyvä+todiste+siitä+että+aloittaja+on+idiootti+jolla+ei+ole+omia+aivoja.
Odotan+innolla+mitä+avaaja+idiootti+vastaa+tähän+viestiin+ja+todistaa+että+on+idiootti+taas+jälleen+kerran+:D
20.11.2016 20:12
Eli+ei+mitään?
20.11.2016 19:14
Kiitos+että+myönsit+että+nämä+horinasi+ovat+vain+omassa+päässäsi.+Eihän+noita+sinun+horinoita+kukaan+muutenkaan+ole+uskonut++;)
20.11.2016 19:09
Olet+sairas+noiden+horinoinesi+kanssa.+Mitään+tuollaista+ei+ole+tapahtunut+kuin+sinun+omassa+päässäsi,+onneksi.
19.11.2016 12:29
Ihan+omilla+teksteilläsi+olet+tämän+kuvan+antanut.+Minun+ei+ole+tarvinnut+rakentaa+mitään.+
Miksi+huokailet+näille+lapsille?+Ihan+hyvin+he+pärjäävät+siinä+missä+muutkin+lapset.+Vai+joko+sinulla+oli+niitä+todisteita+ettei+olisi?
18.11.2016 15:01
Ja+yllättäin+ei+taaskaan+mitään+lähteitä.+Eli+voi+ihan+hyvin+olla+taas+tuulesta+temmattu+"uutinen".
18.11.2016 12:59
Et+siis+tajunnut+yhtään+mitään+mitä+sinulle+kirjoitin.+Jos+et+edes+tuota+tajunnut,+niin+miten+voisit+tajuta+koko+asiasta+mitään?+Todistit+juuri+itse+että+et+oikeasti+välitä+paskaakaan+noista+lapsen+oikeuksista+tai+hyvinvoinnista.
Ja+millä+perusteella+kutsut+minua+luonnottomaksi?+
Ja+koska+Haluat+ettei+lapsia+anneta+homoille,+niin+mitä+meinasit+tehdä+niille+lapsille+jotka+elävät+nyt+sateenkaariperheissä?+Riistää+heidät+vanhemmiltaan,+koska+luulet+sen+olevan+lapsen+etu?
Tajuatko+edes+millaisen+ihmishirviö+kuvan+annat+itsestäsi?
18.11.2016 12:50
Eli+jos+lapsi+sanoo+että+on+ihan+ok+elää+perheessä+jossa+molemmat+vanhemmat+ovat+alkoholisteja+tai+narkkareita,+niin+se+on+sinustakin?+Kai+tajuat+sen+että+lapsilta+puuttuu+se+kokemus+ja+näkemys+mitä+aikuisilla+on+ja+lapsi+ei+välttämättä+osaa+sen+takia+tietää+mikä+on+parasta+hänelle?
Hahahaa+Vai+että+kauhistuneita+ilmeitä.+Ensin+kerrot+että+asiaa+pitää+kysyä+lapsilta+ja+heti+perään+kerrot+mitä+näiden+lapsien+pitää+sanoa...+Mitä+jos+nämä+lapset+sanovatkin+että+homo+vanhemmat+ovat+ihan+ok+niin+kuin+heterokin.+Lopetatko+kuuntelemasta+näitä+lapsia,+koska+heillä+on+väärä+mielipide?
Tietäisit+nämä+asiat+jos+olisit+edes+vähän+vaivautunut+katsomaan+noita+tutkimuksia.+Mutta+elä+sinä+vain+tynnyrissä,+kun+me+muut+oikeasti+ajattelemme+ja+teemme+asioita++lapsien+parhaaksi.
17.11.2016 16:20
Niinpä.+Kukaan+muu+ei+ole+nähnyt+tässä+kampanjassa+mitään+vikaa+tai+pervoa+kuin+aloittaja...
Muutenhan+tästä+aiheesta+puhuisi+joku+muukin+kuin+sinä+;)
17.11.2016 12:55
Kysyin+että+pystytkö+todistamaan+että+joku+muu+olisi+sinun+kanssa+samaa+mieltä+tästä+asiasta,+niin+aloit+puhumaan+minun+valehtelusta.+Eli+myönsit+suoraan+että+et+pysty+todistamaan+että+olisin+tässä+asiassa+väärässä.+Että+kenelläköhän+se+päässä+heittää+:D
Niin,+jokos+teit+sen+kyselyn+sinne+Mainonnan+eettinen+neuvostoon,+niin+saataisiin+sitten+ihan+virallinen+lausunto+siitä+että+onko+tuo+mainos+mauton+vai+ei.+Vai+etkö+uskalla+koska+tiedät+vastauksen+jo+etukäteen,+eikä+se+ole+sinun+kannalta+kovin+hyvä+:)
17.11.2016 12:54
Mistä+tiedät+ettei+näissä+tutkimuksissa+ei+olisi+kysytty+lapsen+mielipidettä?+Otitko+heti+kielteisen+kannan+koska+tutkimukset+eivät+tuekaan+sinun+luulojasi?
16.11.2016 22:50
Ja+taas+aloitit+sitten+vääntämisen,+venkoilun+ja+valehtelun.+Eipä+mikään+yllätys.+Kun+sinä+jatkat+tuota+typerää+käytöstäsi,+niin+toisin+kuin+sinä,+minä+voin+sanoa+kun+olen+väärässä.+
Niin+tunnustin+että+_voin_+olla+tässä+väärässä+ja+kysyin+sinulta+että+voitko+todistaa+että+on+muitakin.+En+pystynyt+=+valehtelet.
Irroitit+sitten+tämän+siitä+lauseesta.+Lueppas+uudestaan+koko+lause,+niin+tajuat+mikä+typerys+oletkaan+;)
Niin,+jokos+teit+sen+kyselyn+sinne+Mainonnan+eettinen+neuvostoon,+niin+saataisiin+sitten+ihan+virallinen+lausunto+siitä+että+onko+tuo+mainos+mauton+vai+ei.+Vai+etkö+uskalla+koska+tiedät+vastauksen+jo+etukäteen,+eikä+se+ole+sinun+kannalta+kovin+hyvä+:)
16.11.2016 14:10
82 / 83