Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

140

1. Ehkä+ei+niinkään+toipuminen,+mutta+herääminen+nukutuksesta.Minulta+ei+sydäntä+ole+leikattu+vaikka+sydänvikainen+olen,+mutta+maha+on+lääkärin+painostuksesta+avattu+aivan+turhaan.+Tapahtui+Kanta-Hämeen+Keskussairaalassa+Hämeenlinnassa.+Vatsa+ei+oikein+toiminut,+mutta+sen+olisin+voinut+korjata+pehmennyslääkkeillä.Ilmeisesti+kokematon+kirurgi+hoki+ääneen+itsekseen:+Minä+teen+sen,+minä+osaan,+jos+en+osaisi,+en+tekisi.Ilman+puudutusta+ja+ennen+kuin+nukutus+oli+vaikuttanut+hän+työnsi+piikkejä+olkapäähän,+arvaa+sattuiko.+Kun+leikkauksen+jälkeen+heräsin+nukutuksesta+olin+aivan+sekaisin,+en+tiennyt+missä+olin+ja+mitä+oli+tapahtunut.+Sanoin+hoitajalle,+että+haluan+mennä+Hämeenlinnaan.+Sinähän+olet+Hämeenlinnassa,+sanoi+hoitaja.+Niin,+mutta+haluan+sinne+sairaalaan,+sanoin+minä,+jolloin+hoitaja+kertoi,+että+sairaalassa+olen.+Jotenkin+pieleen+se+leikkaus+meni,+kun+halusivat+tehdä+sen+uudestaan,+mutta+siihen+en+enää+suostunut.+Minut+vietiin+Tampereelle+sairaalaan+muutamaksi+päiväksi,+mutta+ei+sielläkään+leikkausta+uusittu.
  2. Hyvin+sanottu+Tellukka!
  3. Hyvin+korjattu+krapula+on+kännin+kukka,+kirjoitti+Pentti+Saarikoski.