Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lottalove
profiilit
Lottalove
Lottalove
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Omg+😂😂😂😂maltan+tuskin+odottaa+että+kuinka+se+ludem+suuttuu+ja+mustaks+muuttuu,+kun+menen+hänen+rakkaan+kanssa+saunaan.+Kröhöm+🤭🍾🍾🍾🍾🍾
31.10.2020 04:31
No+pitihän+se+arvata+kuinka+tunnollinen+puolison+on+joku+saanut+ludemista.+Että+oikein+🙏🏿rukoilla+täytyy+että+ludem+olisi+kiinnostunut+mistään+mikä+liittyy+perhe+elämää.
24.10.2020 10:42
Nyt+turskas+kantsii+varmaan+muotoilla+lause+toisella+tavalla+kuten+esimerkiksi+että+"hänestä+ei+kannata+olla+mustasukkainen,+sillä+minä+en+häntä+huoli.+Haluan+vain+sinut+ludem."+Vaikka+noin+voit+muotoilla+lauseesi+nii+ei+tule+mitään+perhe+riitoja.+Ludem+ei+paljon+poikkea+Siiri+angerkosken+hahmosta+🤣😂🤣🤣
22.10.2020 18:39
Mä+aloin+juuri+viihtyy+täällä.+Mutta+koska+kike+käskee+niin+poistun+tietenki+täältä+heti+mutta+sinua+en+ludem+pelkää+enkä+ota+käskyä+vastaan+kuin+vain+🍒herttuatar+saa+käskee.
20.10.2020 19:12
Mitä+helvettiä+🤔🤣😂herttuatar+täällä+riehuu.+Ota+rauhallisesti+🍒.+Tuliko+ikävä+meitä.
20.10.2020 19:04
Arvasinhan+minä+ihan+oikein+siinä+että+ludemilla+onkin+sitten+joku+vitamiinin+puutos+tila+kun+on+noin+väritön+käsi+esillä.+Äläkä+vain+sano+että+se+on+joku+koronan+oire+ja+tuut+tänne+sitten+tartuttaa+meitä+muita+jotka+ovat+tunnollisesti+huolehtinut+hygienista.
17.10.2020 23:46
No+kiva+tietää+mitä+sinä+ajattelet.+Turha+yrittää+tehdä+ketään+mustasukkaiseksi+minun+kustannuksella.+Voin+kyllä+tulla+sun+kanssa+baariin+ja+viettää+mukavaa+iltaa+mutta+ei+sen+enempää.+Sinulla+on+edelleen+voimassa+oleva+avioliitto+joten+laita+vaan+vaimosi+kanssa+liitto+kuntoon.
15.10.2020 21:23
Mä+ainakin+pääsen+treffeille+🤣🤣😂
15.10.2020 09:30
Ja+minähän+en+mielistele+ketään.+Enkä+pelkää+mitään+koronaa+tai+muuta+vastaavaa.+Enkä+ole+edes+ajatellu+astua+ludemin+varpaille+mutta+lupaan+talloa+hänen+kaviot+siinä+vaiheessa+kun+hän+nousee+minua+vastaan
15.10.2020 09:19
Oikein+arvattu.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍾
15.10.2020 09:02
Ei+millään+pahalla+mutta+en+voi+mitenkään+ymmärtää+sitä+että+mielestäsi+kaikki+on+rikollista+toimintaa+kuten+esimerkiksi+se+että+vietin+iltaa+sun+exän+kanssa+nii+olin+vähintäänkin+tehnyt+jonkun+pahemmankin+rikoksen.+Jos+sinun+mielipidettäsi+joku+kysyisi+niin+saisin+varmasti+vähintään+sen+elinkautis+leiman+siitä+että+vahingossa+tulin+iltaa+viettämään+paikkaan+jossa+sun+ex+oli.+Olet+niin+kuvottava+että+ihmettelen+syvästi+mitä+hän+näki+sinussa
15.10.2020 08:59
2 / 2