Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lottalove
profiilit
Lottalove
Lottalove
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+olen+lotta+ja+kuten+kuvasta+näkyy+että+viihdyn+paremmin+viidakossa+kuin+kaupungissa+ja+sen+takia+en+mielelläni+käy+saunoissa+varsinkaan+takiaisen+kanssa+kun+voin+aivan+hyvin+ottaa+aurinkoa
23.12.2020 22:41
Kyllähän+tuon+jo+etukäteen+arvaa+että+minut+on+laitettu+tuon+villi+eläimen+rooliin+mutta+siltikin+pystyn+kyllä+asiallisesti+ja+sivistyneesti+näytellä+tuota+viidakon+tähtöstä+mutta+vain+tämän+päivän+ja+vain+tämän+kerran.+Toivottavasti+yleisö+osaa+edes+olla+kiitollinen+tästä+joulu+ylläristä.
23.12.2020 18:31
🤝🤝🤝Pliis+mä+pyydän+että+älä+vaan+sano+ääneen+että+meidän+roolit+ovat+vaihdettu+ja+kumpikaan+ei+sitten+pilaile+toisen+tunnuksella+jookos+🙏
23.12.2020 18:23
Tuu+mun+kanssa+viettää+iltaa+niin+ei+tarvitse+olla+täällä+odottamassa+ludemin+yhteyden+ottoa.+Jos+hän+haluaa+olla+sun+kanssa+tekemisissä+niin+hän+olisi+jo+ottanut+yhteyttä+mutta+hän+ei+halua+sinua+koita+hyväksyä+se+tosi+asia+ettet+koskaan+saa+ludemia.+Mutta+voit+saada+jonkun+muun.+Jonkun+joka+sinusta+oikeesti+välittää.
25.11.2020 05:49
No+vastaus+on+nähtävästi+minun+kun+ludem+on+kaupassa+toivottavasti+ostaa+minullekin+suklaata+🙏🏿👍🏿
1)+perheen+kanssa+tietenki
2)+ihan+kaikki+asiat+ärsyttää+siitä+syystä+olen+eronnut+ja+eroa+työstämässä+niin+paljon+kuin+tilanne+mahdollistaa.
3)+olen+ollut+aina+mustasukkainen+joka+suhteessa,+en+tiedä+miksi+mutta+näin+vaan+on+ollut.
4)en+uskalla+kohdata+ainakaa+takiaista+sen+verran+paljon+olen+saanut+kuulla+kiken+varoituksia+etten+aio+ikinä+sekaantua+ludemin+suhteeseen.
23.11.2020 14:24
Jätä+se+mitä+menetettävää+sulla+edes+on.
22.11.2020 23:11
Unohda+koko+ämmä+ja+tuu+vkl+käymään+nii+unohtuu+sun+surut.
22.11.2020 23:00
Toivottavasti+ludem+on+kun+silloin+takiainen+ei+taatusti+huoli+ludemia+jos+ludem+on+ollut+noin+antelias+mulla+on+siis+jokin+mahdollisuus+ensi+viikolla+mennä+saunaan+takiaisen+kanssa.
22.11.2020 20:49
Voi+kyynel+sentään+ludem.+Tätähän+sä+haluat+että+takiainen+itkee+ja+hakee+multa+sitten+lohtua+no+koita+nyt+kestää+sitten+kun+takiainen+ei+välttämättä+tule+enää+sun+luokse+takas.+Ja+tuskin+tulee+mun+käsittelyn+jälkeen,+luultavasti+hän+unohtaa+siinä+vaiheessa+sinut+🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍🏿
22.11.2020 20:37
Mitä+sä+sitä+etit+😘tuu+tänne+niin+saat+hyvää+ruokaa,+juomaa+ja+seurakin+on+erinomainen+ja+mikä+parasta+sauna+on+lämmin+ja+saat+heti+pillua+multa+kun+tuut+tänne.
20.11.2020 15:42
Ehdottomasti+ludem+on+riidan+kylväjä+kun+ottaa+huomioon+että+heti+kun+ludem+tuli+kuvioihin+niin+palstan+imago+on+kärsinyt+huomattavasti+ja+se+hävettää+todella+paljon+meidän+muiden+hahmojen+egoa+kun+ludem+tuppautuu+juuri+meidän+pöytään+loksuttaa+niitä+leukojaan.+Vastaukseni+on+että+ludem+on+tämän+kierroksen+noloin+heppu+minä+äänestän+ludemin+pois+täältä+meidän+seurueesta.
19.11.2020 10:05
Anna+nyt+ludemin+puhua+kaikessa+vihassaan,+jospa+hänen+mielensä+siitä+sitten+tokenee.+Minä+ainakin+haluan+tietää+kuka+on+tämä+kyseinen+olivia.+Olen+koko+ajan+luullut+että+vain+minä+olen+ludemin+kateuden+kohde.+Niinhän+se+vähän+on+ollut.+Aika+useasti+huomaan+oman+nimeni+ludemin+ja+hänen+rakkaansa+kirjoituksissa.+Eikö+niillä+kahdella+ole+muuta+tekemistä+kuin+minusta+riidellä.+Olen+aivan+varma+että+he+ajattelevat+minua+myös+niissä+hetkissä.+Mikä+minussa+on+sitten+niin+ihmeellistä+että+olen+heidän+mielessään+aina.+🤔🤔Kummallista+kyllä.
15.11.2020 16:28
Mistä+päättelit+että+minä+haluan+häntä.
08.11.2020 21:24
Mä+osaan+jo+arvata+mistä+riitelevät+tällä+kertaa+😂😂😂😂🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣💖😂😂😂
08.11.2020 21:10
Toivottavasti+et+sitten+ole+mustasukkainen+kun+sun+rakkaus+nussii+mun+kanssa+tänään+😂😂😂😂😂😂mehän+ollaan+vaan+hahmoja+jotka+vetää+kännit+tänää+ja+bilettää.
07.11.2020 08:20
Mä+olen+ihan+samaa+mieltä+siitä+että+ludem+on+ihan+sekopäinen+🤪+ja+sen+viestit+ovat+erittäin+riidan+hakuisia.+Yhtään+en+ihmettele+että+jengi+täällä+on+hermoja+menettänyt+ludemiin.+Mä+olen+nii+varma+että+ludem+on+joku+vaihde+vuoden+oireista+kärsivä+ämmä+🤭😂🤣😂🤣
07.11.2020 07:42
En+minä+ketään+omi.+Lainaan+vaan+hetkeksi+huomenna.
06.11.2020 20:26
Jätä+se+paska+lude+ämmä.+Nyt+vasta+hokasin+lude+m+lude+ämmä.+🤣🤣🤣🤭😂😂😂🤣🤭🤣😂🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿
06.11.2020 18:51
Et+enää+mistään.+Nyt+hän+on+minun.+Mitä+vetkuttelit+niin+kauan.+Mutta+elämä+on+yhtä+juhlaa.
06.11.2020 18:49
Miten+voit+noin+sanoo+kun+et+edes+kokeillut+minun+kanssani+ja+hyvin+sä+mun+kanssa+viihdyit+ja+olit+monta+kertaa+kosketuksessa+mun+kanssa.+Mä+oon+aika+varma+että+päädytään+huomenna+intiimiin+tunnelmiin.+😘😘💝
06.11.2020 18:17
1 / 2