Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+veliseni+hienoista+ja+piristävistä+ajatuksistasi!
Tällaisia+tarvitsemme+näinä+synkkinä+aikoina+jolloin+olemme+toisiemme+kimpussa+kuin+herhiläiset.
Se+on+eliitille+ja+heidän+poliittille+rakkikoirilleen+kuin+mannaa.+Hajoita+ja+hallitse;+silloin+kansa+ei+voi+yhdistyä+yhtenä+tiiviinä+joukkona+heitä+vastaan+kun+kaikki+aikansa+menee+toisiensa+repimiseen.
15.06.2021 16:08
`Kiitos+hienosta+kirjoituksesta.
Kulutus+ja+vapaus.....+heh+heh..
Vapaus+käsitteenä+on+sanoisinko+hyvin+utopistinen.+Mihin+meillä+on+vapaus..+hmmm..+kuluttamiseen+mikäli+rahaa+on+jäänyt+jäljelle+tappoverotuksen+ja+pakollisten+menojen+jälkeen.
Niin..+ja+onhan+meillä+vapaus+lukea+tuhansia+kieltotauluja+joissa+varoitetaan+sylkemästä+lattialle+tai+matkustamasta+ulkomaille.
Olen+minä+historiasta+toki+sen+oppinut+että+ennen+ihmiset+olivat+vapaita+holhoavasta+eliitistä+ja+elelivät+metsissä+sen+antimista+nauttien.+Nyt+ihmiset+asuvat+pienissä+betonilaatikoissa+ja+kantavat+mukanaan+eliitin+heille+antamia+paikannus-+ja+vakoilukännyköitä.
15.06.2021 16:01
Juu....+++:-)
15.06.2021 14:34
Jep.+näin+on.+Nasan+homot+heittelevät+voltteja+vaijereiden+kanssa+kuten+me+kaikki+naperoleikeissämme.
Tässä+pojat+ovat+avaruusasemalla,+erityistä+ihastusta+minussa+herättää+avaruuslentoemäntien+taidokkaat+suoritukset:
https://www.youtube.com/watch?v=LWGJA9i18Co
15.06.2021 14:31
Historiaa+ei+kannata+ottaa+vertailukohdikseen+arvostellakseen+nykypäivää+koska+emme+siitä+mitään+ole+oppineet+emmekä+opi.
Diktaattorit+ja+"demokraattiset"+vallanpitäjät+vaihtuvat+mutta+kaikkien+tavoitteina+on+massojen+hallinta+omiksi+kuuliaisiksi+orjikseen.
15.06.2021 14:15
Noita+kentälle+kuolleita+/+ja+tai+muuten+vain+lyyhistyneitä+potkupalloukkeleita+on+vaikka+kuinka+ei+noita+mitenkään+eikä+koskaan+testata+dopingista.
Tässä+pieni+otos+noista+kuolleista+tai+muuten+vain+sydänpysähdyksistä:
-+Abdelhak+Nouri,+Hollanti.+Pysyvä+aivovaurio.
-+Fabrice+Muamba,+Bolton.+Sydän+pysähtyneenä+78+minuuttia!
-+David+Ginola,+Ranska.+Sydän+pysähtyneenä+9+minuuttia.
-+Piermario+Morosini,+Livorno.+Kuoli+kentälle.
-+Daley+Blind,+Ajax.+Kaikenlaisia+selityksiä.
-+Gregory+Mertens,+KSC+Lokeren.+Kuoli.
-+Tim+Nicot,+Belgia.+Kuoli.
Mulle+nyt+toki+ihan+sama.+Rahakkaalle+huipulle+päästäkseen+ovat+ukkelit+valmiita+ottamaan+aivan+mitä+riskejä+tahansa.
15.06.2021 14:08
Kräkä-+krääääk+uskoo+mm.++että+Kuussa+on+käyty,+Marsissa+ajellaan+maasturilla,+avaruuteen+ammuttiin+auto,+painovoima+on+totta+kuten+Avaruusasema.+
Lisäksi+hän+on+varma+että+nyt+suomalaisiin+jopa+puolivuotiaisiin+vauvoihin+annetut+kokeelliset+koronarokotteet+ovat+asiallisia.
Luota+nyt+sitten+tuollaiseen+äijään.
15.06.2021 13:51
Hyvä+ehdotus.+Minuakin+on+alkanut+vituttamaan+noi+pahvikuvat+ja+tekomelu+stadikoilla.+Ihan+hyvin+voimme+korvata+pelaajat+tietokoneilla.+Koneet+voisivat+poistaa+pahvikuvat+ja+laittaa+oikeita+ihmisiä+stadionit+täyteen.+Eikä+niitä+stdikoita+edes+tarvittaisi+.+Ne+voitaisiin+purkaa+eikä+kenenkään+tarvitsisi+matkustella+mihinkään+ja+maailman+ilmasto+pelastuisi.
15.06.2021 01:06
Aloittajan+linkkaama+video+oli+hyvin+hauska+ja+vastaavia+on+nähtävissä+läjäpäin;+kaikissa+on+nähtävillä+kesetukset.
Toki+voinemme+kysyä+miksi+näin+olisi+jos+avaruusasemat+olisivat+totta?
Noh...,+aika+kuluu+ja+ennakkoluulottomat+nuoremme+nousevat+esiin+ja+vallanpitäjiksi.
En+tosin+usko+että+eliitin+tarkoitusperät-+ja+keinot+miksikään+muuttuisivat+mutta+niitä+vastustavien+massojen+määrä+tulee+nousemaan+räjähdysmäisesti+tiedon+lisääntyessä.
Elämme+taatusti+jonkinlaisen+muutoksen+aikakautta.
Niin..,+ja+olen+sitä+mieltä+että+Tietopiste.com+on+ehdoton+suomenkielinen+ykkössivusto+kun+puhutaan+litteästä+Maasta+ja+siihen+liittyvistä+asioista.
Toki+se+on+myös+palloteoreetikkojen+syvästi+vihaama.
15.06.2021 00:30
Suomen+sosialistit+vihaavat+Venäjää+ja+nykyisin+USA:takin.
He+rakastavat+Macronia,+Trudeauta+ja+Merkeliä+sekä+mustia+ihmisiä,+arabeja+ja+islamia.
14.06.2021 23:05
Epäilykset+vaaliemme+rehellisyydestä+ovat+kuitenkin+heränneet+hyvin+voimakkaana+eivätkä+ne+tästä+ainakaan+laannu.
USA:ssa+suoritetaan+aika+mittavaa+äänten+uudelleenlaskua+joiden+tuloksia+odotetaan+jännittyneinä+ympäri+maailmaa.
Olisiko+tämä+mahdollista+toteuttaa+pienimuotoisena+esim.+tapaus+Dehghanin+kohdalla+Myyrmäen+vaalipiirissä?
Tämä+tulisi+suorittaa+eri+hemmojen+toimesta+kuin+alkuperäiset+laskijat.
Tällaista+ei+tulla+koskaan+sallimaan+maassamme+sillä+se+veisi+maamme+aikamoiseen+sekasortoon+vilppien+paljastuessa.
14.06.2021 21:48
Juu....+puutun+tuohon+mainitsemaasi+litran+mittaan.
En+tosin+arvosta+kuollutnaama-+Marinin+sanomisia+kunhan+ihmettelen+onko+tuo+aina+samalla+naamalla+kotonakin.+Ei+ihme+kun+ei+ukollansa+bisnekset+suju.
Toisaalla+eräs+avaruushöhlä+kinasteli+kanssani+ja+väitti+katselevansa+ja+näkevänsä+kuinka+satelliitit+lentelevät+avaruudessa.
Ensinnäkin+ne+väitetysti+eivät+voi+"lennellä"+koska+ne+pysyvät+paikoillaan+Maahan+nähden,+näin+viisaat+ovat+kertoilleet.
Toisekseen+väitetyt+satelliitit+ovat+aika+pieniä+joten+miten+niitä+voi+nähdä+monen+sadan+kilometrin+etäisyydeltä+kun+välissä+on+tuo+saamarin+ilmakehäkin+ja+valosaasteet.
Esim.+suomalaisten+satelliitti+on+suunnilleen+maitopurkin+kokoinen+eli+sitä+voisi+sanoa+litran+mitaksi.
Tietysti+tämäkin+äijä+sitten+suuttui+minulle.
Heh+heh,+Puola+hävisi.
14.06.2021 21:30
Viimeisen+lauseen+kysymyksesi+herätti+minut+miettimään.
Taidan+olla+se+tyyppi+jolla+on+ketunhäntä+kainalossa.+
Saa+nähdä+riittääkö+se.
14.06.2021 19:45
Kiitän+lämpimästi+aloittaja-+Anonyymiä+koska+hän+pitää+avauksistani.
Olen+pyrkinyt+monipuolisuuteen+ja+tietysti+hykertelen+mielihyvästä+jos+joku+niistä+oikein+tosissaan+nokkiinsa+ottaa.
Se+osoittaa+että+avaukseni+on+ollut+ajatuksia+herättävä.
Olen+aina+ollut+sitä+mieltä+että+pessimistin+on+hyvä+olla+koska+hän+ei+koskaan+pety.
+Nyt+olen+huomannut+potkupalloa+seuratessani+itsessäni+vakavan+puutteen.
Olen+aina+heikommaksi+arvioidun+joukkueen+puolella.+Mukana+on+useita+Suomeakin++pienempiä+kansoja;+joudun+niitä+jopa+Googlaamaan+tietojen+puutteiden+vuoksi.
Nyt+näyttää+hyvältä+ottelussa+Slovakia+vs.+mahtimaa+Puola.
Illan+matsissa+kannustan+Ruotsia+Espanjaa+vastaan.
Harvoin+olen+Ruotsin+puolella+ollut....
14.06.2021 19:35
Kiitos+huomiosta.
Olin+todellakin+Suomen+sotilasjoukkueessa+jossa+juoksimme+sata+jaardia,+kiinnitimme+lippaat+ja+ammuimme+12"+x+12":n+teräslätkät+nurin.+
Pokkasimme+joukkueena+pronssia.+Mitali+on+tallessa.
Koska+emme+doupanneet+kukaan+ei+kaatunut+turvalleen+kesken+kisan.
14.06.2021 14:44
Siis+73+eri+tapaa+suorittaa+vaalihuijauksia.
Nuo+menevät+järkeen+ja+vaikuttavat+uskottavilta.
Mielenkiintoisin+ja+todistettu+on+tapaus+Milan+Dehghan.
Hän+sai+Myyrmäen+alueelta+vain+2+ääntä+vaikka+häntä+olivat+todistettavasti+äänestäneet+itsensä+lisäksi+koko+suku.
Tässä+on+tapahtunut+vuorenvarma+ja+nyt+jo+siis+todistettu+huijaus.
14.06.2021 14:19
Mitä+kummaa...,+mistä+tänne+nyt+tupsahti+lauma+älykkäitä+herroja?
Sydämellisesti+tervetuloa.
12.06.2021 18:12
Kiitos+tiedonhalustasi.
Aloitan+päiväni+selailemalla+valtamedioitamme+joihin+kuuluvat+myös+mainio+MV-+lehti+sekä+hauska+Laiton+lehti.
Laittoman+lehden+yhtenä+päivän+uutisena+oli+sinänsä+vanha+video+joka+muuttui+ajankohtaiseksi+Turun+Pride-+suojatien+takia:
https://laitonlehti.net/2021/06/12/hevosetki-inhoavat-pridetuputusta/
12.06.2021 14:00
jatkoa....
Emme+voi+jättää+myöskään+huomioitta+tosiasiaa+että+ns.+tiedemiehet+ovat+useimmiten+julkisen+rahoituksen+alaisissa+viroissa.
Tällöin+he+ovat+elitisten+globaaliagendojen+narratiivien+sitomia+joista+lipsuminen+aiheuttaa+aina+virasta+erottamisen.
12.06.2021 12:49
Olethan+veliseni+lukenut+että+tiede+on+alati+kehittyvää+ja+muuttuvaa+eikä+suinkaan+paikoilleen+pysähtynyttä.
Eilisen+"totuus"+voikin+olla+tänään+jotain+aivan+muuta.
Jos+kaikki+jämähtäisivät+nyt+tänään+meille+tarjottuihin+tieteen+selityksiin+niin+ei+kehitystä+tapahtuisi+ikinä.
12.06.2021 12:35
11 / 49