Vapaa kuvaus

Aloituksia

227

Kommenttia

978

1. Milan on tuonut tuon esiin ja käsitellyt litteän Maan teoriaa useasti Levelin lähetyksissä.

Lisäksi hän on videoinut useit puheenvuorojan Vantaan Valtuuston kokouksista.
  2. Löysin+arkistojen+syvyyksistä+tämän+helmen.Pojat+ansiokkaasti+arvelivat+fyysisiä+ja+henkisiä+ominaisuuksiani.+Osat+niistä+olivat+hyvinkin+oikeaan+osuneita.Olen+paneskellut+erinäisiä+irtohuoria+ympäri+maailmaa+paljon+enemmän+kuin+konsanaan+ex-+vaimojani.+Taatusti+maailmalla+on+useita+pellavapäisiä+pikku-+nazeja+joista+minulla+ei+ole+tietoa.+Onnea+heille+elämään.Mutta+tämä+ei+vielä+ole+riittänyt+koska+olen+runkannut+kai+tuhansia+kertoja+ja+paneskellut+naisia+suihinkin+josta+tosin+useat+pitävät+ja+samalla+palleja+puristelevat.Peräsuolen+aukoista+en+ole+koskaan+ollut+kiinnostunut;+johtuneeko+tuo+vanhoillisesta+osin+jopa+puritaanisesta+kasvatuksestani.Naperonahan+minut+aina+kesäksi+ajettiin+siiliksi+ja+pistettiin+lasten+keskitysleireille+koska+en+halunnut+partioon.+Siellä+oli+tyhmää+eikä+likkoja.Esim.+Partaharjun+leirillä+oli+tyttöjä+ja+niitä+likistelin+aina+kun+muiden+silmä+väitti.+Kovin+tykkäsivät+ja+aina+olivat+kytiksellä+valmiina+juoksemaan+karkuun.+Juoksivat+aina+sellaiseen+piiloon+minne+eivät+muut+näe.+Siellä+antoivat+ottaa+sitten+itsensä+kiinni.Oi+niitä+melkein+viattomia+aikoja+........