Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin......
On+kuitenkin+viihdyttävää+saada+"itselleen"+suunnattua+vittuilua+osakseen.
Luonnekysymys,+sanoisin.
Nautin+jopa+hieman+kivuliaasta+imutuksesta+sekä+kuumista+löylyistä.+Avantoon+minua+ei+saa+kuin+palikalla+päähän+lyömällä+ja+traktorilla+vetämällä.+Uskon+ettei+kenelläkään+ole+moiseen+aikaa+saatika+sitten+motivaatiota.
Olen+kuntouimari+kun+se+vielä+oli+mahdollista+kunnes+kommunistit+sulkivat+käyttämäni+hallin.+Pulahdin+siellä+joskus+kylmävesialtaaseen+enkä+ihmettele+kun+vanha+kansa+sanoo+että+pallit+siellä+vetäytyvät+ja+pippelikin+pienenee.....+Luonto+on+näin+päättänyt+suojella+jo+kehittyneitä+siittiöitä+ja+mahdollisesti+hyvinkin+pian+tapahtuvaa+kiihotustilaa.
03.04.2021 23:07
Jahas...,+odotinkin+Persekärpäseni+kommenttia+eikä+se+yllättänyt+muuta+kuin+ajallisesti.
Maltoit+melkein+2+(!)+tuntia!
03.04.2021 22:44
En+ole+kehunut+mitään+korona+rokotteita+ikinä+milloinkaan+ja+tuskin+sitä+tulen+koskaan+tekemäänkään+joten+älä+siis+valehtele+sanomisistani.
Linkkaamasi+ASTRAZENECAN+tuoteselosteessa+lukee+kohdassa+6:
-Yksi+annos+sisältää+simpanssin+adenovirusta+joka+on+tuotettu+ihmisalkion+munuaisten+soluissa.
Jäikö+jotain+epäselväksi?
03.04.2021 18:25
Tämä+löi+kuin+salama.+En+ole+tottunut+moiseen+ylistykseen+ja+vapisevin+sormin+mietin+mitä+nyt+tuohon+vastaisin.
Olen+heitellyt+ajatelmiani+palstalle+useinkaan+sen+kummemmin+pohtimatta+tuumaillen+vain+että+ne+joitain+saattaisivat+kiinnostaa.
Maailman+menoa-+palsta+on+liian+täyteen+ahdettu+joten+siellä+ne+hukkuvat+tulvaan+kenenkään+niitä+lukematta.
Olen+nöyrän+otettuna+saamastani+kehusta+enkä+tiedä+mitä+muuta+sanoa.
Annankin+suunvuoron+meitä+viisaammille:
https://www.youtube.com/watch?v=ZSJrizKUv5Q
03.04.2021 18:11
Lisään+vielä+ettei+minulla+ole+kantaa+Israelin+koronatilanteeseen+tai+sen+suorittamiin+rajoitteisiin+muuta+kuin+että+se+että+on+aivan+yhtä+mielisairas+kuin+koko+muunkin+läntisen+maailman.
Tiesittekö+että+Venäjä+on+luopunut+kaikista+koronarajoitteista?
Tätä+ei+paskavalemediamme+meille+kerro.....
03.04.2021 17:55
Olin+aikoinani+sotilaskomennuksella+lähialueilla+ja+vietin+yhden+5:n+päivän+lomistani+Israelin+Nathanyassa.++Se+oli+silloin+aika+pieni+ja+rauhallinen+kaupunki+loistavine+rantoineen.
Ihailin+tyttösotilaita+minimekoissaan+rynnäkkökiväärit+olillaan.+Silloin+lomille+matkaavat+sotilaat+olivat+aseistettuja;+nykykäytäntöä+en+tiedä.+Pitivät+kovin+ammattitoveristaan+ja+vietimme+rauhaisia+rantapäiviä,+villejä+disco-+iltoja+sekä+hikisen+kuumia+öitä.++Hyvin+olivat+vapaamielisiä+Israelin+tytöt,+olin+pellavapäänä+kai+eksoottinen+kohde+kuten+mustapäät+meidän+naisillemme?
Ihailin+silloin+Israelin+sotilaallista+voimaa.+Sotilashan+ei+polittiseen+ajatteluun+saa+sortua,+se+oli+meiltä+kiellettyä.
Maa+oli+torjunut+miljoonapäisen+ulvovan+arabilauman+hyökkäyksen+maahansa+joka+olisi+halunnut+teurastaa+koko+Israelin+kansan+ja+ajaa+mahdollisesti+henkiinjääneet+Välimereen.
Toki+voimme+arvostella+kovin+sanoin+Israelin+nykytoimia+mutta+mielipiteemme+asiasta+ovat+aina+kannattamiemme+puolueiden+ohjaamia.+
Katson+että+kansakunnan+ensimmäinen+ja+tärkein+asia+on+pitää+huolta+omasta+alueestaan,+suvereniteeteistään+ja+itsemääräämisoikeuksistaan+puhumattakaan+kansalaisiensa+hengistä.
Tämä+Israelin+kysymys+jakaa+raivokkaasti+mielipiteitä+mutta+se+ei+toki+ole+ainoa+asia+joka+sitä+tekee......
03.04.2021 17:44
Arvostamani+hra+Trexnonar+totesi+aivan+oikein+itsekin+kokemani+asian.
Kaikenlaisten+salaliittoteorioiden+vastustajat+hyökkäävät+erilaisten+väitteiden+ja+toteamusten+julkituojien+ja+esittäjien+"peroonaa"+vastaan+raivokkaasti.+
Eivät+he+useinkaan+keskity+kyseiseen+asiaan+vastaväittein+vaan+solvaavat+ja+ivaavat+sen+esilletuojaa.+
Olen+muuten+huomannut+että+Kuukäyntihullut+ja+imbesillt+rokoteääliöt+ovat+palstalta+vähentyneet....++:)
03.04.2021 15:45
Martinlaakson+Neste-+huoltamon+pitäjärouva+sai+myös+maanlaajuista+huomiota+estäessään+maskittoman+asiakkaan+sisääpääsyn.
Tätä+riemukasta+videota+on+pelkästään+TOKENTUBEssa+katsonut+153+000+ihmistä:
https://tokentube.net/v/1300810255/Martinlaakson-Nesteen-myyjä-käy-maskittoman-kimppuun
Käväisin+jo+samana+päivänä+asemalla+uteliaisuuttani.
Olin+varautunut+raakaan+pahoinpitelyyn+luotiliivillä,+kypärällä+sekä+polvi-+ja+kyynärsuojuksin.+Aurinkolasininikin+jätin+autooni.
Pettymykseni+oli+suuri+koska+rouva+ei+ollut+enää+paikalla+ja+sain+suorittaa+pienimuotoisen+ostokseni+maskittomana.
03.04.2021 14:28
Persekärpäselläni+ei+kulunut+kuin+muutama+minuutti+vastauksensa+laadintaan.
Onnitteluni!
03.04.2021 12:05
Persekärpäseni+laukoi+jälleen+ihastuttavan+kommentin+/väitteen+/+kysymyksen...
Kiitos+pikaisesta+vastauksestasi.+Päivystätkö+täällä+24/7+kirjoituksiani?+Se+on+kovin+imartelevaa.....
03.04.2021 10:57
Hyvin+poukkoilevaa+kirjoittelua+mutta+sehän+on+palstalle+suolaa.
Yleensä+väittelyt+ovat+tyyliin+väite+/+vastakirjoitus+jossa+ivataan+ja+pilkataan+väitteen+esittäjää+ylläpidon+sallimin+sanoin.
Kirjoitin+pienen+tytön+yleisöään+varten+kirjoittamansa+runos+joka+oli+varsin+hellyttävä.
Julkaisuun+sainkin+vastauksen+jossa+ei+puututtu+kirjoitukseni+sisältöön+vaan+sanottiin+minun+olevan+kehitysvammainen.
Vastasin+tähän+ketjuun+koska+minunkin+nimimerkkini+mainittiin.+
Alkuperäinen+nimimerkkini+Nazi+poistettiin+pahennusta+herättävänä+vaikka+se+oli+poikinut+melkein+20+000+vastakommenttia.+Oliko+suosioni+liian+suuri?
Nyt+kirjoittelen+tällä+nimimerkillä+eikä+minua+täällä+ivaa+kuin+ystäväni+Persekärpänen+joka+kommentoi+jokaiseen+kirjoitukseeni.+Kiiitos+toki+siitä.
Kummastelen+kuitenkin+"reilusti"+nimimerkkien+takaa+kirjoittavien+arvosteluja+mitä+mistäkin.+
Kummallisin+nimerkki+kaikista+on+Anonyymi+jolta+tulee+99+%:ia+aivopieruja.......+++:)
03.04.2021 10:46
Vauvan+vaippa+kuulostaa+riittävän+tehokkaalta.+Se+on+paksu+eikä+siihen+ole+istutettu+näitä+Morgellonin+matoja:
https://www.nappisilmat.fi/vaipat-testissa-muumi-vaippa-libero-pampers/
31.03.2021 22:00
Naperon+maantiedon+kirjassani+oli+kaksi+mustavalkoista+kuvaa.
Toisessa+akan+kaulaa+oli+venytetty+renkailla+luonnottoman+pituiseksi+ja+toisessa+kuvassa+oli+akalla+teevadin+kokoinen+puukiekko+alahuulessaan.
Kuvien+alla+luki+yksiselitteisesti+että+n++kereitä.
Sitten+oli+3+piirroskuvaa+meren+horisontista.+Siinä+oli+ekana+purjelaiva+kokonaisena,+sitten+puolikkaana+ja+lopulta+ei+näkynytkään+kuin+hieman+mastoa.
Siinä+sitten+selitettiin+että+Maa+on+nääs+pallo+ja+Ausseissa+ihmiset+kävelevät+päät+alaspäin.
Kyllä+siinä+pienen+ihmisen+käsityskykyä+koeteltiin+sano......
31.03.2021 21:56
Saman+maskin+käyttö+päivästä+toiseen+on+hyvin+järkevä+toimenpide.
Morgillonin+matoja+sisältää+jokainen+maski+ja+toki+uusista+niitä+tulee+aina+vain+lisää.
Jos+ette+tiedä+mitä+maskit+sisältävät+niin+tässä+siitä+alkeisoppitunti:
https://tokentube.net/v/2144038450/Vakavia-oireita-myrkyllisistä-maskeista-Kanadassa
31.03.2021 21:39
Kiitos+kommentista,+oli+jäädä+huomaamatta.
Kauppias+Siri+Väänäsen+puoluekannasta+ei+voi+erehtyä;+kommunisti+(sos.dem+-+vihr)+tuo+on+takuuvarmasti.+
Kauppiaan+asenne+maahanmuuttoon+on+varsin+myönteinen+koska+on+palkannut+yritykseensä+matuja+ja+haistattaa+kotimaisille+työttömillemme+paskat.+
Mailmaamme+pidän+todellakin+mustavalkoisena;+toiselle+puolella+ovat+mustapunaiset+kommunistit+ja+valkoisten+puolella+kansallisen+itsemääräämisoikeuksien+puolesta+taistelevat+järjen+ihmiset.
Kiva+kun+otit+puheeksi+SKE:n.+He+ovatkin+bannanneet+minut+sivustoiltaan+jo+aika+päiviä+sitten.+Kaappasivat+puolueen+ja+nyt+ovat+tappaneet+sen.+Ääliöt+ohjaksissa+ja+niin+siinä+sitten+kävi.
31.03.2021 21:30
Nyt+pelkästään+TOKENTUBEssa+on+videota+katsottu+136+366+x+++JuuTuupin+katsontakerrat.
Voinemme+todeta+että+kyllä+viihteelle+on+sijansa+näinä+ankeina+aikoina.....
31.03.2021 21:18
Niin.
Australiassa+lepakot+nukkuvat+seisaallaan+koska+painovoima+nääs....
31.03.2021 21:14
Niin.
Vankilamme+ovat+aivan+täpötäynnä+ulkomaalaisia+asiakkaita.+Nykyisin+ei+ehdotonta+tuomiota+saa+kuin+peltipoliisin+räjäytysmurhasta+joka+on+suurin+rikos+mitä+maamme+tuntee.+
Muista+tapoista+ja+raiskauksista+selviää+ehdollisella+tuomiolla+koska+vankiloihin+ei+vain+mahdu+eikä+uusia+rakenneta.+Vanhatkin+asiakkaat+pääsevät+puolella+tuomiolla+ulos+jatkamaan+ammattejaan.
Nyt+ehdotetaan+sakkorangaistuksia+yksittäisille+maskittomille+hoipertelijoille.+40+€+on+katsottu+kohtuulliseksi.
Jos+sakotettu+katsoo+että+se+on+määrätty+aiheetta;+kiistää+sen+eikä+sitä+maksa+niin+se+on+vietävä+tuomioistuimen+käsiteltäväksi.+Näitä+tapauksia+saattaa+sitten+tulla+äkkipäätäni+arvellen+350+000+jos+poliisi+vähänkään+velvollisuuksiaan+hoitaa.+Tämä+taasen+aiheuttaisi+käräjäoikeuksissa+150:n+vuoden+pituisen+jutturuuhkan.
Onhan+tämä+yhtälö+mahdoton.
Valtion+suunnitelmissa+täytyy+olla+rangaistus-+ja+ojennusleirien+rakentamiset+minne+maskittomat+vastaanhangoittelijat+suljetaan+kunnes+kuonokoppia+suostuvat+pitämään.+On+tosin+huomiotava+että+tuhannet+köyhät+ja+kodittomat+pitäisivät+leireille+pääsyä+lottovoittona+joten+heitä+ei+pidä+leireille+ottaa.+
Siivoojia+yms.+tärkeiden+työn+tekijöitä+voitaisiin+pitää+leireillä+vain+pari+viikkoa.
31.03.2021 21:06
Niin.
Sitähän+minä+en+tiedä;+olen+vain+tavallinen+ihminen+kuten+me+kaikki++muutkin.
Tuon+esille+erilaisia+näkemyksiä+jotka+sitten+yllätyksekseni+raivostuttavat+useita+ihmisiä.
Palaute+on+joskus+hyvin+hauskaa;+mitä+raivoisampaa+se+on+niin+aina+vain+mukavampaa.
Sanottaisiinko+sitä+vaikka+trollin+palkaksi;+se+voisi+olla+hyvinkin+sattuva+nimitys?
31.03.2021 20:45
Käteistankkaajilta+vaaditaan+Nesteen+asemilla+esim.+50:n+euron+suuruista+panttia+ennen+kuin+bensahana+aukeaa.
Varovainen+on+oltava+koska+pahoinpitelyn+vaara+on+olemassa+maskittomille.+Vikkeläjalkaiset+tuosta+voinevat+selvitä+mutta+vanhuksille+en+toki+paikkaa+suosittele+jos+kauppias+Sini+Väänänen+on+paikalla.+
Jahas...+K-+ryhmä+on+poistanut+Sinin+nimen+ja+kuvan+sivustoltaan+mikä+on+hauskaa.
Olen+varma+että+potkuja+ei+kuitenkaan+ole+saanut+koska+on+armoitettu+suvakki+ja+sosialisti......
31.03.2021 18:35
34 / 49