Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Persekärpänen+kirjoitti+tavoilleen+uskollisena+epäkohteliaan+aivopierun.
Omakannassa+on+kaikkien+täytettävissä+oleva+hoitotahdon+ilmaisuosio.
Kirjoitin+siihen+että+minun+kuolintodistukseeni+ette+saatanat+kirjoita+koronaa!
29.03.2021 14:27
Niin....,+itse+katson+että+Hitler+oli+aivan+oikeassa+siinä+että+näki+että+Maailmanpankit+vievät+kansoilta+mahdollisuuden+itsemäärämisoikeuteen.
Hän+irtisanoi+kaikki+sopimukset+juutalaisten+pankkien+kanssa+ja++tuhosi+näiden+toiminnan+Saksassa.
Tämä+oli+suurin+syy+miksi+Saksan+kansa+oli+tuhottava.
Juutalaiset+omistavat+koko+maailman.
26.03.2021 19:00
Kiitoksia+ajankohtaisesta+aloituksesta.
Kohta+nämä+hanhet+ovat+jälleen+ilonamme+niin++kuin+noita+ei+riittäisi+hallituksessamme.
Olen+kuullut+että+hanhiminiseri+Krista+esikuntineen+olisi+suunnittelemassa+kaikkien+suomalaisten+järvi-+ja+merenrantojen+sekä+puistojen+täydellistä+rauhoittamista+ainoastaan+näiden+hanhien+käyttöön.+Samalla+hanhen+syönti+kriminalisoitaisiin;+max+2+vuotta+vankeutta.
26.03.2021 18:49
.......+ja+samalla+hän+toljottaa+tyhjillä+kalansilmillään+kauas+tulevaisuuteen.+Siellä+häämöttää+loistava+elinikäinen+palkkiovirka.....
26.03.2021 18:42
Pyrin+usein+löytämään+asioista+hyviäkin+puolia.
Sannalla+on+hyvät+tissit+ja+voin+kuvitella+hänet+päälläni+ratsastamassa+samalla+kertoen+koronarjoituksien+lähimmistä+suuntaviivoista.
26.03.2021 18:37
Jätän+jokaisen+ihmisen+harkittavaksi+ja+tutkittaviksi+mihin+uskoa+ja+mihin+ei.
Ajattelevilla+ihmisillä+on+siihen+oikeus+vaikka+sitä+yritetään+kaikin+keinoin+tukahduttaa.
Tämä+morgelloni+on+kuitenkin+täyttä+totta+eikä+sen+vaikutuksia+ihmiskehoon+tunneta;+jos+tunnetaankin+niin+sitä+ei+taatusti+julkaista.
Uskooko+joku+vielä+että+maailman+eliitti+pyrkii+kaikissa+toimissaan+edistämään+ihmiskunnan+terveyttä+ja+hyvinvointia?
26.03.2021 17:19
Olen+pitänyt+hra+Persekärpästä+yksityisomaisuutenani+joka+ivaa+ainoastaan+minun+kirjoituksiani+alamittaisilla+aivopieruillaan.
Koska+en+ole+jokapäiväinen+vierailija+palstalla+on+hän+ottanut+myös+muita+imutettavia+ohjelmistoonsa.
Imulinjalle+on+nyt+joutunut+hra+Delphin+joka+on+tervejärkinen+flättäri.
26.03.2021 13:15
Katsokaa+kuinka+kanavan+sulkenut+Evergreen+puokkoili+kanavan+suulla+ennen+hyökkäyskäskyä.
Kapteeni+ehti+kuitenkin+huumorimiehenä+piirtää+menojäljistään+pallit+ja+kullin:
https://mvlehti.net/2021/03/25/paivan-video-evergreenin-rahtilaivan-hilliton-poukkoilu-merella-ennen-suezin-kanaalin-tukkimista/
26.03.2021 12:35
No+hei+vain+kaikille+ja+anteeksipyyntöni+kirjoitusvihreestäni+kaupungin+nimeä+koskien.
Riemastuttavia+ja+hienoja+vastauksia+jälleen+salaliittoteoria-+palstan+ystäviltä.
Kannanottonne+keskittyivät+pääosin+käyttämääni+saasta-+ilmaisuun+jolla+toki+tarkoitin+valtaisaa+roskamäärää+kaduilla.
Suomessa+käytetään+alemman+tason+yhteiskuntaluokasta+toista+nimitystä.
Oulun+vihreä+kaupunginvaltuutettu+(nainen)+käytti+nimitystä+ihmisroskat+kaupungin+keskustassa+olevista+muutamasta+asunnottomasta+(?).
Tähän+puuttui+kaupunginvaltuutettu+Junes+Lokka+ainoana.
Olisiko+siis+nimitys+ihmisroskat+oikea+ja+yhteiskunnallisesti+hyväksyttävä+sanonta+myös+USA:n+kaupunkien+asunnottomista?
26.03.2021 12:16
Arvostan+toki+suuresti+maailman+mahtavimman+valtion+päämiestä.
Se+ei+toki+estä+arvostelemasta+häntä.
Äijä+on+täysi+seniili+jolla+taatusti+on+jo+virtsan+karkaamisongelmia,+impotenssia+ja+tajunnan+hämärtymistä.+Ukkelin+naamanahkaakin+on+kiristetty+korvien+taakse+jo+min.+3-4+x.
Toki+hän+on+kotimaisten+kommunistiemme+mielestä+paras+mies+USA:n+johtajaksi+joka+kertoo+jotakin+näiden+ihmisten+ajatusmaailmasta.
24.03.2021 18:03
Arvostan+toki+suuresti+Persekärpäseni+asiallisia+arveluja.
Toki+oppimistuloksiini+on+vaikuttanut+koska+en+arvostanut+riittävästi+silloisia+valtakunnallisia+opetussuunnitelmia.+Nythän+se+on+suorastaan+mielisairas+mutta+siihen+on+järkevienkin+opettajien+alistuttava+potkujen+uhalla.
Olin+kuitenkin+aina+luokkani+priimus+ja+sain+jopa+musiikista+a/+laulusta+kympin+mistä+olen+hyvin+ylpeä.+Lauloin+Merimieslaulun+ja+muut+pojat+Jänis+istui+maassa+joka+on+toki+innostava+sävelmä,+saivat+siitä+kaikki+seiskan+mikä+on+oikein+hieno+numero+sekin+epämiehekkäästä+suorituksesta.+
Siirryttyäni+vapaa-+oppilaana+lyseoon+minulla+oli+vaikeuksia+omaksua+luokalleni+opetettavaa+matematiikka+koska+olin+jo+pari-+kolme+vuotta+muita+edellä.
Muistini+on+toki+hatara+kuten+Persekärpäseni+aivan+oikein+totesi.+En+muista+aivan+kaikkia+tapahtumia+mitä+elämäni+varrella+on+tapahtunut.
24.03.2021 17:43
Me+kaikki+nautimme+älyperäisistä+kirjoituksista,+kommenteista+ja+kysymyksistä.+
Tämä+ei+ollut+sellainen.
24.03.2021 17:21
Suomen+NATO-+hullut+ovat+saamassa+nykyaikaisia+hävittäjiä+ja+heidän+haaveinaan+onkin+hyökätä+tulevaisuudessa+Venäjälle.
Näin+saavat+kostettua+sitten+Ukrainat+ja+Krimit+saatana.....
24.03.2021 16:40
Englannissa+on+Bedfordin+kanaali+jossa+on+tehty+lukuisia+kokeita+vedenpinnan+mahdollisesta+kaareutumisesta.+Vanhimmat+jo+1800-+luvulta.
Paikalla+on+käynyt+myös+pallopääarmeijoita+mutta+ovat+poistuneet+korvat+luimuissa.
https://www.youtube.com/watch?v=XUjMytEgLyw
23.03.2021 19:55
Höhliä+piikkihysteerikkoja+eivät+mitkään+totuudet+eivätkä+varoitukset+pidättele.
Jo+kymmenet+tuhannet+suomalaiset+ovat+antaneet+injektoida+itseensä+AstraZenecan+rokotteen+jonka+vaikuttavina+aineosina+on+ainoastaan+simpanssin+virusta+ja+sikiöiden+munuaisia+sekä+apuaineita+joiden+vaikutuksia+ihmiseen+ei+tunneta.
Näin+todetaan+litkun+tuoteselosteessa.
23.03.2021 19:09
Olen+vakuuttunut+että+muinaisia+meille+tuntemattomia+kulttuureita+on+ollut+ehkä+jopa+useita+ennen+meitä.
Kuinka+ne+ovat+tuhoutuneet?+Valtava+vedenpaisumus+voisi+olla+yksi+selitys+ja+sen+voima+on+saattanut+rikkonut+jopa+valtaisia+megaliitteja.+
Katsokaa+ihmeessä+tämä+pieni+otos+ja+sanokaa+olisivatko+nämä+luolamiesten+tekeleitä+kuten+nykytiede+meille+kertoo:
https://www.youtube.com/watch?v=HkfObweTtOw
22.03.2021 21:48
Tämä+oli+tyhmin+kommentti+palstalla+vuosikymmeniin;+olisin+odottanut+edes+hieman+perustetta+väitteeseen.+Ettei+vain+hra+Persekärpänen+olisi+ollut+asialla?
Olen+pohtinut+myös+tuota+sateenkaaren+syntyä.
Voisiko+se+todellakin+olla+heijastuma+taivaankannesta?
22.03.2021 21:39
Niin...,+voisin+todeta+että+voimme+olla+tyytyväisiä+saadessamme+elää+näitä+historiallisia+aikoja.
Tällaista+ei+olla+ennen+koettu.
Toki+hämärän+peittoon+meiltä+tulee+jäämään+kuka+voitti+ja+saa+kirjoittaa+historian+jälkipolville+tältä+osin.
22.03.2021 21:34
Kiitos+kysymästä.
Olin+aikoinani+Pietarin+nuorisotrollitehtaan+johdossa+ja+minulle+maksettiin+10+000+€+/kk+puhtaana+käteen+ja+bonuksia+kirjoittamistani+artikkeleista+niiden+lukukertojen+mukaan.
Työsuhdeauto+ja+tyydyttävä+asunto+Pietarin+keskustassa+olivat+maksuttomia.
Nyt+olen+siirtynyt+lähinnä+etätöihin+ja+pääasiallinen+vaikutusalueeni+ovat+pohjoismaat.
Palkka+on+säilynyt+ennallaan.
22.03.2021 21:29
Tässä+Lontoosta+pikku+kuvaa.+
Voitte+yrittää+arvailla+miksi+paskavaltamediamme+ei+mainitse+tästä+sanallakaan:
https://www.youtube.com/watch?v=S6p_hxVmKxc&t=2810s
20.03.2021 19:22
35 / 49