Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katson+että+tippa+hämäläisyyttä+on+hyväksi+yksilön+harkintakykyyn+ottamalla+aikaa+vastauksilleen+jahkailemalla+niitä+näitä.
Savolaisia+sanotaan+kieroiksi+joka+lienee+hieman+ilkeämielinen+luonnehdinta.+He+vain+jättävät+väitteidensä+arvioinnin+kuulijoiden+vastuulle+mikä+on+nähdäkseni+hyvinkin+terve+päätelmä.
Tuo+silloinen+läänien+jako+oli+jo+silloin+osana+kommunistista+globaalisuunnitelmaa+jossa+pyrittiin+ihmisten+kansallisia+identiteettejä+häivyttämään+ja+siinä+on+onnistuttu.
Rikkaita+murrekieliä+väheksytään.++Kommunistit+haluavat+että+murrekielet+yhtenäistetään+ja+väärät+sanat+kriminalisoidaan+jos+ne+ovat+valtaeliitin+vastaisia.
Alikersantti+Rokka+oli+loistava+sotilas+mutta+en+voi+hyväksyä+hänen+välinpitämätöntä+suhtautumistaan+sotilaskuriin.+Olen+varma+että+Väinö+Linna+liioitteli+Rokan+mielipiteitä+tältä+osin.+Linna+oli+itse+pasifisti?
Olin+itse+sotilas+ja+tiedän+että+joukko-+osastojen+tehokkuus+pohjautuu+tiukkaan+yhteishenkeen+sekä+kuriin.+Yhdellekään+napisijalle+ei+siellä+ole+tilaa+vaan+lähtö+tulee+ja+heti+huolimatta+tämän+yksilön+mahdollisesta+ylivertaisesta+pätevyydestä.
13.02.2021 12:02
Creepy-+Joe+on+ainoastaan+marionetti+jota+juutalaiset+maailmanvaltiaat+käskyttävät.
Mitä+pöllömpi+pressa+sen+parempi+heille.
USA+on+nyt+täydellisesti+jakautunut+kahtia+eikä+sitä+korjaa+enää+mikään.
Voinemme+olla+iloisia+saadessamme+elää+näitä+historiallisia+aikoja+joihin+vielä+tämä+koronakusetus+tuo+voimakkaat+mausteensa.....
13.02.2021 11:36
Olenkin+saanut+3+vastausta+avaukseeni.+Se+on+aika+vähän+koska+ja+johtuu+siitä+että+lähteet+länsimaiden+poliisiväkivallasta+koronamielenosoittajia+vastaan+on+vastaansanomattomia.
Ensimmäinen+vastaaja+ivasi+minua+pipipääksi+ja+laittoi+lähteeni+kaninkorvien+väliin.
Mutta+hän+onkin+Persekärpäseni.
Toinen+vastaaja+haluaisi+poistaa+linkkini+ties+mistä+syystä+ja+kyseli+työpaikkojeni+perään.
Olen+ollut+Pietarin+kansainvälisen+tiedotuksen+ja+vakoilun+nuorisotrollitehtaan+johtajana+nyt+kolmatta+vuotta.+
Työpaikassa+ei+ole+valittamista+ja+palkka+on+15+000+€/kk+puhtaana+käteen+++ilmainen+asunto+ja+työsuhdeauto.
Työtovereinani+on+aika+lauma+sirpakoita+likkasia+joiden+kanssa+istumme+usein+iltaa+ja+nauramme+maailman+menolle.
Neuvostoliitto+oli+kommunistinen+jota+kapitalistinen+länsi+vihasi.+Nyt+länsimaat+ovat+kommunistisia+ja+vihaavat+terveitä+konservatiivisia+arvoja+kunnioittavaa+Venäjää.
Hauskat+takinkäännöt+kaiken+kaikkiaan+puolin+ja+toisin.
Kolmas+vastaajani+on+arvostamani+herrasmies+jolla+on+aina+kiinnostavia+kirjoituksia+sekä+mielipiteitä.+Kiitän+häntä+aloitukseni+ylösnostosta.
Vauvan+sydänääniä+kuunnellaan+dopplerilla+jota+voi+kyllä+kaikuluotaimeksi+hyvällä+syyllä+kutsua.+Sehän+on+taasen+tuttu+jännittävistä+sukellusvene-+elokuvista.+Olin+aina+saksalaisten+puolella+ja+hurrasin+kun+nazien+sukellusveneet+upottivat+paatteja.
Olen+pari+kertaa+ollut+vaimojeni+kanssa+ultraäänityksessä+vai+miksi+niitä+nyt+nimitetään?
Ei+niistä+mitään+mieleen+jäänyt+kun+toljotin+hoitsujen+polvia+ja+tissejä.
Tuota+keppihevoskiusaamista+en+muista+joten+olen+antanut+sen+nähtävästi+jo+anteeksi.
Saanen+linkata+kommunistien+keppihevosteluun;+he+pitävät+esiintymisiään+hyvin+järkevinä+toimina+natsien+ja+rasistien+häätämiseen+julkisilta+paikoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=NceGxdrHfGw
13.02.2021 10:38
Tässä+sirpakoita+poikia,+sopii+verrata+kolhoon+Michelleen:
https://www.youtube.com/watch?v=3NlnRtbXHxk
12.02.2021 21:37
Suomi+ja+Ruotsi+vahtivat+rajojaan+kunnon+kansalaisilta+mutta+matut+saavat+kulkea+aivan+vapaasti+sinne+tänne+eikä+henkilöpapereita+tarvita+rokotustodistuksista+nyt+puhumattakaan.
12.02.2021 21:32
Jos+kaikki+maturikolliset+karkoitetaan+niin+tännehän+ei+jää+sitten+enää+yhtään?
12.02.2021 15:48
Ranska+on+aina+ollut+paska+maa+ja+nyt+siitä+on+vielä+tulossa+islamistinen...,+hip+hip+huraa....
Ruotsi+seuraa+perässä..
12.02.2021 15:46
Persekäpäseni+ei+mistään+aiheista+välitä,+pääasia+että+saa+pörräillä...;-)
12.02.2021 15:43
Yrityksieni+kautta+on+kulkenut+valtion+loputtomaan+nieluun+miljoonia+euroja+veroina.
Mitään+en+ole+vielä+takaisin+vaatinut+vaan+maksan+veroja+edelleenkin.
Katson+että+olen+oikeutettu+muutamaan+edulliseen+sairaalapäivään+kuolemani+kynnyksellä.
Voin+toki+mennä+kuolemaan+Mehiläiseenkin.+Mitä+sitä+enää+rahojaan+tuossa+tilassa+tarvitsee?
YLE+Areenassa+on+kiinnostuneille+katsottavissa+3-+osainen+dokkari+Rokotevastaisuuden+soturit.
Sen+ovat+tehneet+2+rokotemyönteistä+kommunistämmää+mutta+se+ei+aihetta+latista:
+https://areena.yle.fi/1-50745253
10.02.2021 21:34
Kiitoksia+vanhan+aloitukseni+ylösnostosta+joka+on+nyt+entistä+ajankohtaisempi.
Olevat+ja+tulevat+koronarokotteet+ovatkin+jo+aivan+uuden+tason+myrkkylitkuja+ja+nyt+mielipiteet+jakautuvat+paljon+rajummin+kuin+flunssapiikeistä.+
Tässä+tuore+kysely+oletko+ottanut+/+aiotko+ottaa+koronarokotteen?
Kyselyyn+vastasi+4025+henkilöä.+Tässä+tulokset:
https://www.youtube.com/watch?v=FzL_f8XpGtQ
Merkillistä+että+JuuTuupi+ei+ole+VIELÄ+sensuroinut+tätä+kyselyä.
10.02.2021 15:37
Pojat+eivät+arvelujeni+mukaan+osanneet+vastata+yksinkertaiseen+kysymykseeni.
Vastaan+siis+siihen+itse.+Tähtitieteen+nimellä+ei+saa+yksikään+edes+sitä+opiskellut+hörhö+valtiolta+centtiäkään+palkkaa.+Sellaisia+virkoja+ei+ole.
Taivaita+saavat+tähtihöhlät+jatkossakin+toljottaa+mutta+kukaan+ei+siitä+mitään+maksa.
Turhaa+ja+toivotonta+on+siis+sen+opiskelu.
08.02.2021 21:49
Hra+kekekekekek+on+ainoa+ihminen+maailmassa+joka+uskoo+että+pulttilukkokiväärillä+pystyy+ampumaan+tähdättyjä+laukauksia+sekunnin+välein.
Taitaa+ukkeli+olla+siviilipalvelumies?
08.02.2021 18:33
Persekärpäseni+ei+kykene+itsenäisiin+aloituksiin+ja+turvautuu+ainoastaan+muiden+kirjoittajien+perusteettomiin+mollauksiin.
En+ole+lainkaan+varma+että+kaikkia+rakettilähtöjä+pääsee+kuka+tahansa+seuraamaan.
Tässä+maksetun+yleisön+reaktioita+Challenger-+lähdön+tiimoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=vd7dxmBLg48
02.02.2021 12:45
Muistakaamme+että+todistetusti+torni-+iskut+suunnitteli+ja+toteutti+Osama+bin+Laden+Afganistanin+luolastaan+käsin.
Hänellä+oli+käytössään+Nokian+matkapuhelin+johon+sai+virtaa+aggrekaatista.+Tähän+pojat+toivat+polttoainetta+alhaalta+laaksosta+aasin+selässä.
02.02.2021 12:37
Jos+kysymme+kotimaamme+kommunisteilta+ja+Mr.+Mughtar+Gyrvältä+niin+he+toivovat+lisää+näitä+herrasmiehiä+maahamme.
Henkilötietojen+uteleminen+rikkoo+kansainvälisiä+ihmisoikeussopimuksia+nääs......
01.02.2021 21:29
Tuo+hirvittävä+lespaava+läskilesbo+on+aina+ollut+suurin+inhokkini.
Koko+maailma+nauroi+tälle+käsilaukkumuumiämmälle+kun+se+vain+pottunenäänsä+jossain+näytti....
01.02.2021 21:22
Kommunistinen+hallituksemme+haluaa+tukahduttaa+kaikki+hiemankin+heitä+arvostelevat+mielenilmaukset.
Muistamme+että+hallituksemme+tuomitsi+jyrkästi+Venäjän+poliisin+toimet+Navalnya+tukevissa+mielenosoituksissa.+Mitä+helvettiä????
Tässä+pieni+kahdeksan+ja+puolen+tunnin+otos+Moskovasta+23.01.2021:
https://www.youtube.com/watch?v=WScY9-YSROk
01.02.2021 21:19
Uskon+että+aloittaja+tarkoittaa+palstan+keisaria+Moghtar.B+Gyrbää?
Hän+todellakin+on+toiminut+täällä+vuosikausia+täysipäiväisesti+ja+hänellä+on+valta+poistaa+liian+paikkansapitäviä+avauksia+ketjuineen.+
Huomasin+juuri+että+hän+on+poistanut+2+tuoretta+avaustani+liian+realistisina.
01.02.2021 17:45
Olisimme+todellinen+hyvinvointivaltio+jos+olisimme+pitäneet+rajamme+kiinni+kaikenkarvaisilta+mustilta+ja+islamisteilta+joille+verovarojamme+upotetaan+järkyttäviä+summia.
Lisäksi+maamme+vienti+Euroopan+Unioniin+ja+markan+vaihto+euroon+oli+muutamien+silloisten+poliitikkojemme+päätöksiä+jotka+täyttävät+maanpetturuuden+määritelmät.
Meille+luvattiin+kuinka+ruoka+halpenee+ja+rajojen+ylitys+helpottuu.+Katsokaas+kuinka+nyt+on+käynyt...?....
Lisäksi+maksamme+hirveitä+summia+ylikansallisille+pankeille;+voimme+toki+kysyä+että+miksi?
Kehitysapurahat+menevät+korruptoituneiden+diktaattorien+taskuihin+jotka+nauravat+typeryydellemme.
Tuemme+valtavilla+summilla+jotain+helvetin+ilmastonmuutoksen+torjuntaa.+Rahojen+vastaanottajista+ei+ole+kellään+mitään+tietoa....
29.01.2021 20:46
"En+ole+ikinä+ivannut+ja+pilkannut+ketään,+SINÄ+olet+ihan+itse+tehnyt+itsesi+homoksi+unohtamalla+puolet+maapallon+ihmisistä+ja+kirjoittanut+noita+suuria+viisauksia+vain+HERROILLE?".+
Näin+kirjoittaa+siis+persekärpäseni.
29.01.2021 20:32
41 / 49