Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
martta98
profiilit
martta98
martta98
Vapaa kuvaus
Aloituksia
227
Kommenttia
978
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu...,+ei+nuo+matut+maskeja+käytä+eikä+rokotuksia+ota,+se+on+varmaa+se.
20.11.2020 21:10
Kyllä+siellä+karvahattuja+valmistetaan+perheen+pienimmilee.
20.11.2020 21:09
Kamaloita+ovat+nuo+Alanyan+miehet.+Aina+ovat+minunkin+perään+viheltelemässä+heti+kun+papan+silmä+vain+vähänkin+välttää+vaikka+olen+jo+vanha+akka.
Eikö+niillä+ole+omia+naisia+ollenkaan?
Ainakaan+illalla+ei+Alanyassa+ole+yhtäkään+paikallista+naista+yhtään+missään.+
Kummallinen+maa+on+tuo+Turkinmaa+jossa+naiset+eivät+saa+olla+ulkona+pimeän+tullen.
20.11.2020 01:31
Kovin+on+kauhiata+nyt+maailman+meno.
Muistan+kun+kun+Helsingin+Olympialaisten+aikaan+kävimme+Käpylän+Olympia-kylässä+katsomassa+n++kereitä.+Silloin+niitä+siksi+sanottiin.+Olivathan+ne+aika+kummallisia,+ei+voinut+silmiään+uskoa.+Verkkoaita+oli+ympärillä+mutta+yksi+valtavan+iso+musta+mies+tuli+siihen+juttusille+ja+nauroi+että+valtavat+hampaat+näkyivät.+Puhui+semmoista+kieltä+ettei+mitään+meillä+ymmärystä+ollut.+Näytti+sitten+kuinka+loikkasi+vauhditonta+pituutta.+Hyppäsi+kai+kymmenen+metriä+siinä+sitten.+Ajattelin+että+toi+on+varmasti+maailman+paras+ihan+kaikessa.
20.11.2020 01:07
Olimme+juuri+katsomassa+papan+kanssa+Hurstin+ruokajonoa.+Juttelin+ihmisille+joita+siinä+tunnen.+Pappahan+ei+mitään+puhu,+menetti+puhekykynsä+sen+viimeisen+flunssapiikin+jälkeen.+Olisi+tuo+varmasti+kuollut+jos+piikkejä+ei+olisi+ottanut.+Kyllä+tuo+vielä+jaksaa+irvistysnauraa+mutta+aina+ihan+vika+kohdassa.+Ennen+se+pissasi+seisoviltaan+mutta+kun+alkoi+mennä+enempi+lattialle+niin+nyt+olen+sen+laittanut+istumapissaamaan.+Siinä+se+sitten+irvistelee+mulle.
Kyllä+minä+sitä+rakastan.+Oikeestaan+se+on+söpömpi+kun+ei+enää+mulle+mistään+natkuta.+
Ei+me+mitään+koronaa+pelätä.+Mä+en+tunne+yhtään+jolla+semmoinen+olisi+ollut.
Olemme+nyt+papan+kanssa+odotelleet+jokasyksyistä+flunssa-+rokotetta+mutta+sellaista+ei+ole?
Kai+sitä+nyt+tarttee+vaan+odottaa+sitä+uutta+ihanaa+sikaflunssakoronarokotetta+jos+vaikka+ton+papan+puhekykykin+palautuisi?!+
Kyllä+se+heitteli+aina+niin+kivoja+herjoja+maailman+menosta.
20.11.2020 00:57
Voi+kauhia+sentään+onhan+pimpit+sentään+tärkeitä+niille+ketkä+sellaisen+omistavat.
Mietin+vain+että+jaettiinko+nuo+rahat+nyt+sitten+kuiteski+vain+pallejaan+heilutteleville+kunkuille+ja+tiktaattoreille+ja+mitä+siellä+Afrikassa+nuita+onkaan+että+saivatko+nuo+pimppiliisat+nuista+rahoista+yhtään+mitään?
Olen+nähnyt+nuita+Hurstin+ruokajonoja+ja+kauhiaa+niitä+on+katsella,+nälkäisiä+raukkoja.+Ei+siellä+kukaan+huvikseen+seiso+kilometrin+jonossa+kahta+tuntia+saadakseen+10:n+euron+ruokakassin.
Helsingin+päättäjät+haluaisivat+nuo+jonot+pois+ihmisten+silmistä.+Siksi+eivät+ole+myöntäneet+senttiäkään+Hurstin+apuun.
On+vielä+kristillisellä+pohjalla+ja+sekös+päättäjiä+kenkuttaa......
20.11.2020 00:44
Me+papan+kaa+otamme+aina+kaikki+rokotteet+mitä+vain+tarjolla+on.
Nyt+olemme+saaneet+sen+tuplasti+tehostetun+flunssarokotteen+jota+meille+vanhuksille+ilmaiseksi+tarjottiin.+Oikein+kivoja+olivat+hoitsut+ja+mukavia+puhelivat.+Oikein+minullekin+laittovat+tyynyn+käsivarren+alle.
Pappa+on+menettänyt+puhekykynsä+sen+rokotteen+jälkeen+mutta+tolpillaan+tuo+vielä+pysyy.
Auta+armias+miten+huonona+se+voisi+olla+ilman+nuita+rokotteita.
20.11.2020 00:32
Juu+mutta+entäs+ku+Kolumpus+löysi+Ameriikan?
Eikös+siellä+ollutkin+jo+niitä+intiaaneja+jotka+löysi+Kolumpuksen+rannalta+pällistelemästä?
Ja+se+yksi+hömelö+joka+purjehti+Kiinaan+niin+siellä+oli+jo+niitä+kiinalaisia?
Kapteeni+Kookin+ne+liehuhelmat+siellä+etälämeren+saarilla+keihästivät+ja+koko+laivan+miehistön+ja+söivät+makoisiin+suihinsa.
Noita+mustia+afrikkalaisia+on+jo+niin+paljon+ettei+niitä+enää+tartte+orjalaivoilla+es+roudata.+Niitä+nyt+tunkee+siellä+Ameriikassa+sisään+ovista+ja+ikknoista+ihan+kutsumattakii.
Meille+tuotetaan+nyt+nuita+arapeja+niin+pajon+ettei+me+papan+kaa+enää+mennä+ulos+pimiällä+ollenkaan.+Ja+mitäs+siellaä+silloin+tekisikään?+Ei+me+haluta+ketään+ryöstää+vaikka+pienet+eläkket+meillä+on+eikä+lisäraha+nyt+pahitteeksi+olisi.
20.11.2020 00:24
Eikös+nuo+Ranskan+ja+Espanjan+maat+ole+jo+niin+täynä+muslimeja+ettei+niissä+enää+parinkymmenen+vuoden+jälkeen+muita+olekaan?
Sama+se+on+kohta+Saksan+maassakin.
19.11.2020 23:56
Me+papan+kanssa+olemme+myös+näistä+asioista+höpötelleet.
Kun+olemme+eläkkeellä+niin+aikaa+on+kaikesta+puhua.
3+miljoonaa+/+vuosi+on+pieni+raha..,+jostain+luimme+että+1+ainoa+maahanmuuttaja+maksaa+yhteiskunnallemme+1+000+000+/+elinikänsä.+
En+ole+kuullut+kuin+että+1+arapi-insinööri+olisi+maasamme+ja+hänkin+on+työttömänä.+Muut+ovatkin+sitten+jonottamassa+siivojan+hommia.
19.11.2020 23:52
Papan+kanssa+olemme+muutamankin+kerran+vierailleet+Tukholmassa.
Keskusta+on+aivan+matuvapaa.,+ei+siellä+niitä+ole.
Mutta+tyttäreni+asuu+Tenstassa,+köyhä+kun+on.+Tilastojen+mukaan+mukaan+siellä+oli+v.+2003+yli+70+%+ulkomaan+eläviä.
Nyt+emme+nähneet+viimeksi+siellä+yhtään+ruotsalaista.+Kamala+kuhina+oli+pihoilla.
Taksilla+menimme+aivan+ulko-+oven+eteen+emmekä+kämpästä+poistuneet.
19.11.2020 23:45
Me+papan+kanssa+olemme+käyneet+Kanarialla+monta+kertaa.
Kerran+istuin+rantakahvilassa+ja+luin+kirjaa.+Pappa+oli+kai+pissillä.
Siihen+tuli+nauravainen+iso+musta+mies+joka+kauppasi+aurinkolaseja.+Minulla+ei+nyt+sellaisi+ollut+tullut+mukaan+ja+kysyin+hintaa.+
-+50+€+sanoi.
Minä+siihen+että+ookkonä+ihan+hullu?
Näytti+sitten+kun+sankaan+oli+teipattu+ainakin+3+g+pehmeää+möyhyä.+Olen+minä+yliopistoaikanani+siihen+tutustunut.+Ei+korkea+ikä+ihmistä+tyhmennä.
Heitin+pojalle+viisikymppiä+ja+papan+kanssa+nauroimme+kaikelle+koko+loppuloman+ja+Aurinko+se+senku+paistoi.....
19.11.2020 23:34
Minulla+on+lähikauppa+ihan+vieressä.
Ihan+oven+takaa+tirkistelen+ettei+vaan+ole+partaveikkoja+vaanimassa+mummuja.
Ne+meitä+ryöstelevät+ja+pulloillakin+ovat+päähän+hakanneet.
Mie+sitten+piilottelen+kunnes+reitti+on+selevä.
19.11.2020 23:26
Oikeusvaltio+on+nääs+sitä+että+kansalaisoikeuksia+ja+kansainvälisiä+sopimuksia+noudatetaan.
Näin+ministerit+vastaavat+ihan+joka+kysymyksen,+kuunnelkaa+vaiks.
Suomeksi+se+tarkoittaa+että+että+maahanmuuttajilla+on+oikeuksia+joita+kantasuomalaisella+ei+ole.
19.11.2020 23:22
Laiskoja+nuo+pojat+ovat+noin+niinkun+yleensä.
Mutta+anna+olla+kun+heitän+niille+pallon.+Se+voi+olla+minkälainen+tahansa.+Jo+kohta+nousevat+ja+sen+perässä+kirmavat+puoli+päivää+kunnes+niille+tulee+näläkä.
19.11.2020 22:57
Minulla+ei+ole+kuin+viisi+tonnia+tilillä+ja+eläke+on+1200+netto+ja+elätän+sillä+4+muslimipoikaa.
Höpöjä+ovat+nuo+miljoonat.+Enhän+minä+kovin+kauaa+ees+elä.
19.11.2020 22:52
Voi+herranen+aika+sentään+jos+noita+noin+paljon+maahamme+lisää+tunkee.
Minulla+on+jo+makuuhuoneet+aivan+täynnä.+Ite+nukun+olkkarin+sohvalla.+Jos+sen+levitän+niin+siihen+vielä+yksi+mahtuu+jos+lupaa+olla+kiltisti.
19.11.2020 22:48
Hei+vain+kaikille+pojille!
Juu,+otin+4+paperitonta+pientä+partavauvaa+luokseni+asumaan.+Kivoja+ovat.+Nukkuvat+tornisängyissä+jotka+tilasin+ja+asunnutin+kahteen+makuuhuoneeseni.
Päivisin+pelaamme+palloa+pihalla.+Minä+ole+maalivahtina.+Iltaisin+leivomme+kanelipullia.+Sen+tuoksu+huumaa+ympäristön+ja+rivitalomme+naapuritkin+kurkistelevat+aidan+yli+auvoista+onneamme.
19.11.2020 22:44
49 / 49