Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

1720

1. LiisaO,+kyllä+vakiporukka+kummankin+paskiaisen+kirjoituksen+erottaa,+vaikka+millä+nimmareilla+tai+nimettöminä+kirjoittaisivat.+Alin+komplisoitunut+kieli+ja+sanoilla+kikkaileminen+on+täysin+normaalista+poikkeavaa;+"asiasta+ei+selvää+meinaa+saada.+Jos+selkeää+kieltä+joskus+onkin,+niin+on+vuorenvarmasti+suora+kopio+jonkun+muun+laatimasta+tekstistä.+Pitkät+alin+jorinat+jätän+lukematta.+En+viitsisi+aikaa+tuhlata+sen+mongerruksen+selvittelyyn.Sonnin+joka+kirjoituksessa+taas+on+ivaa,+solvausta,+veetuilua++enimmäkseen+minua+kohtaan,+mutta+osansa+saavat+muutkin+mummot,+persut,+kokkarit,+kepulaiset,+kristilliset,+savolaiset,+opettajat,+täällä+kirjoittava+herrasmies,+kesämökkiläiset,+turistit,+taiteilijat,+kirjailijat,+jne,+joten+sillä+hän+oikein+hyvin+erottautuu+normaaleista+kirjoittajista,+ei+tarvitse+kirjautua+eikä+allekirjoittaa.++Itse+asiassa+olisi+helpompi+listata,+keitä+hän+ei+vihaa+tai+inhoa.Eikös+se+ole+niin,+että+hätätilassa+koiraskin+poikii.+Kun+sonnillakaan+itsensä+lisäksi+ei+muuta+kehuttavaa+ole,+niin+hätätilassa+vihamies+Weepelikin+kelpaa.+Ihan+aiheettomasti+häntä+kumpikin+äijänräähkä+täällä+sättiikin.+Kateutta,+kateutta.Ja+Ali+taas+aloittanut+uuden+"puhtaan"+ketjun.+Ei+vain+törppö+tajua,+että+viimeistään+edsonni+sen+jossain+kohdassa+"saastuttaa",+kun+ei+pysty+kieltänsä+hallitsemaan+kuin+muutaman+viestin+verran.+Kärsiköön+sitten+kaverinsa+tyhmyydestä,+jos+vaikka+sais+(Minnan+lupaamaan)+kirkkaamman+kruunun.
  2. Nyt+kävi+tässäkin+ketjussa+jo+se,+mitä+illalla+ennakoin,+paitsi+että+Ali+vissiin+poistatti+kirjoitukseni.+Taisi+ruveta+pelottamaan.+Kirjoitin,+että+jos+te+vanhat+ukot+jätätte+herjaamatta+meitä+mummoja+joka+kirjoituksessanne,+niin+rauha+säilyy.+Aina+kun+solvaatte,+niin+aina+tulee+myös+vastine,+joten+Alin+toive+ketjun+rauhoittamisesta+karahti+kiville,+kun+sinä+saviaivo+sen+heti+alkuun+uudessa+ketjussa+aloitit.+Saatte+mitä+tilaatte.Itse+jo+kerkisit+halveksia+175:n+leireillä+olevien+lasten+pelastamista.+On+siinä+meillä+aito+nuorison+ystävä;(.+Ehkä+toivot,+että+sieltä+tuodaan+vihaisia+nuoria+miehiä,+jotka+voisi+täällä+agitoida+vihaamaan+persuja,+kokkareita,+kepulaisia,+kristillisiä,+opettajia,+taiteilijoita,+kirjailijoita,+mummoja...+tekemään+puolestasi+likainen+työ.