Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yks+viestittelee+yhtä,+toinen+toista,+ja+kolmas+aivan+muuta.+Mä+vetelin+viime+yönä+sen+sijaan+hirsiä.+😆
04.07.2021 18:01
Ne+on+parhaita+hallita.+😉
04.07.2021 17:59
Joo,+mut+sitä+aikaa+ei+kukaan+mahassa+ollut+voi+muistaa.
04.07.2021 17:58
Sanon+vielä+sen,+että+hyvin+todennäköisesti+sun+Sirkesi+ei+ole+täällä+palstalla,+ellei+hän+sitä+sulle+ole+suoraan+sanonut+irl.+Täällä+ei+ketään+pysty+100+prosenttisesti+tunnistamaan.+Muista+se,+niin+vältyt+harmailta+hiuksilta.
Irl+=+in+real+life+toisin+sanoen+palstan+ulkopuolisessa+elämässä.
04.07.2021 17:57
Yhtä+hyvä+kysymys+on,+voiko+sinun+mielestäsi+ap+lihava+nainen+mennä+rannalle+makoilemaan,+vai+ajatteleeko+miehet+heti+että+miksi+se+tänne+tuli?+
Vastaus+kumpaankin+kysymykseen+on+kyllä.
04.07.2021 17:43
Ap+on+alkuunpanija+eli+aloittaja.+Sillä+pystytään+kohdentamaan+kommentti+anonyymille+aloituksen+tekijälle,+muiden+anonyymien+seassa.+Sinä+olet+myös+anonyymi+kirjoittaja,+a.k.a+ano+tai+anomuumi,+mitä+sanoja+jotkut+käyttää.+
Jos+sinä+teit+tämän+aloituksen,+silloin+sinä+olet+se+ap.+Ymmärretty?+
Rekattu+tarkoittaa+rekisteröityä,+eli+silloin+yhdellä+ja+samalla+nikillä+kirjoittava+on+yksi+ainoa+henkilö.+Koska+nikkini+näkyy+vasemmassa+yläkulmassa,+olen+siis+rekisteröitynyt+käyttäjä.+Ymmärretty?+
Älä+vedä+pultteja+asiasta+jota+et+tiedä.+Aina+voi+kysyä+mitä+mikäkin+tarkoittaa.
04.07.2021 17:41
Kiitti+vinkistä.+Olin+jo+vuosia+sitten+luovuttanut+tuon+suhteen,+mutta+sitten+taas+kun+pystyn+ruokaa+laittamaan,+nythän+en+sitä+selkäni+takia+pysty,+yritän+uudelleen.+Joten+painan++neuvot+mieleen.+😀
04.07.2021 16:28
Ok.
04.07.2021 16:01
Mä+taas+oon+allerginen+valkosipulille,+tai+ainakin+vajaa+10+vuotta+sitten,+vaikka+sen+mausta+pidänkin.+Tuli+sen+verran+paha+nokkosrokko,+että+jätin+isommalta+osalta+ainakin+tuoreen+ja+pelkän+valkosipulijauheen+kokonaan+käytöstä+pois.+Jos+sitä+on+pikkasen+jossain+maustesekoituksessa,+se+ei+onneks+oireile.+
Tosin+tuoreissa+mansikoissakin+on+joku+entsyymi,+joka+aiheuttaa+mulle+migreeniä.+En+oo+varmaan+14+vuoteen+syönyt+yhtäkään+mansikkaa+tuoreena.+Jos+ne+on+hillona,+tai+olleet+välillä+pakkasessa,+sitten+pystyn+syömään.
04.07.2021 16:01
Oon+yrittänyt+sitä+noin+kuin+neuvot+kymmeniä+kertoja,+mutta+siitä+huolimatta+kastike+jää+kokkareiseksi.+Mä+en+tiedä+mikä+siinä+on,+mut+en+vaan+saa+sitä+onnistumaan.+Koska+en+ole+himona+nakkikastikkeeseen,+vaikka+se+hyvää+onkin,+ei+sillä+ole+väliä+etten+pääse+kuin+harvoin+sillä+herkuttelemaan,+kun+äitini+sitä+tekee+porukoilla+ollessani.
04.07.2021 15:54
Se+on+hyvä+että+laitat+lähteet,+mutta+siitä+huolimatta+väität+asiaa+pelkällä+mutulla+ja+epämääräisesti.+
Vai+mites+meni+niinku+omasta+mielestäsi+se+pariskunnan+pedofiili-aloitus,+jossa+väitit+pariskuntaa+sateenkaariväkeen+kuuluvaksi?+Kävikin+ilmi+että+ihan+heteroita+olivat,+eikä+"lähteessä"+annettu+edes+ymmärtää+mitään+sen+suuntaistakaan.+
Perusteluna+väitteellesi+sanoit,+että+vain+sateenkaariväki+tekee+sellaista.+Kaipa+sitten+katoliset+papit+kuuluvat+sateenkaariväkeen,+kun+viime+vuosina+on+ihan+kerta+toisensa+jälkeen+tullut+ilmi,+kuinka+katoliset+papit+ovat+hyväksikäyttäneet+lapsia+vaikka+kuinka+paljon+menneiden+vuosikymmenten+aikana.+
Ei+siitä+sen+enempää.+Se+aloitus+oli+muuten+aiheena+ok.+
Se+muuten+on+myös+hyvä+aloituksissasi,+että+kun+linkit+on+vaikka+Iltalehden+plus,+tai+muihin+"vain+tilaajille"+-artikkeleihin,+joita+ei+pysty+lukemaan+kuin+maksullisina,+laitat+lyhyen+referaatin+mistä+selviää+mistä+artikkelissa+on+kyse.+Vituttaa+mennä+kiinnostavan+otsikon+perusteella+lukemaan+linkkiä,+ja+käykin+ilmi+ettei+paria+ekaa+lausetta+pitemälle+pääsekään+lukemaan.
04.07.2021 15:43
Siinähän+ilottelee,+enkä+muuta+edes+odota.+Mitä+sitä+toisen+pitäisi+kotona+selibaatissa+yksin+elää,+ja+mököttää.+Nuorena+ja+terveenä+kuuluu+mennä+ja+tulla+oman+mielen+mukaan.+Olen+itsekin+niin+aikanaan+tehnyt,+ja+kulkisin+varmaan+vieläkin+jos+olisin+fyysisesti+terve.
04.07.2021 15:28
Mutta+jos+jotain+argumenttia+haluaa+väittää+paikkansa+pitäväksi,+pitää+siihen+olla+todistettavat+lähteet,+missä+näin+on+sanottu,+sekä+myös+antamaan+ne+lähteet+jokaisen+nähtäville.+Pelkät+mutu+-väitteet+ja+palstatotuudet+ainoana+oikeana+totuutena+ei+kelpaa.+
Aika+monen+tekemäsi+aloituksen+väitteisiin,+oli+ne+sitten+itse+aloituksessa+tai+myöhemmissä+kommenteissa,+et+ole+pystynyt+todentamaan+väitteitäsi,+koska+ne+ovat+olleet+omaa+mutuasi.+Vain+ne+väittämät,+mitkä+irlkin+hyväksytään+paikkansapitäväksi,+kelpaavat+täälläkin.+Ellei+sitten+mutua+osoita+muulla+tavalla,+kuten+vaikka+sanomalla+olettaisin,+epäilen,+saattaa+olla+jne.
04.07.2021 15:12
😂🤣😂
Passaa+just+jetsulleen.+Hätiäkö+väliä,+kun+rakko+toimii,+ja+housut+repee.+🧐
04.07.2021 14:55
Mulla+on+sama+lemppari.+Inhoan+kaalikäärylettä,+mutta+rakastan+reilusti+makeaa+(siis+reippaasti+enemmän+kuin+teelusikallinen+siirappia),+porkkanoita+ja+muita+ylimääräisiä+vailla+olevaa+kaalilaatikkoa.+En+sitä+itse+tee,+vaikka+sen+kyllä+osaisin+tehdä,+mutta+mamman+tekemä+on+paras.+Se+on+jännä,+koska+niissä+molemmissa+on+samat+raaka-aineet.+Epäilen,+että+se+miksi+en+kaalikääryleistä+tykkää,+johtuu+siitä+että+kääryleissä+kaalin+lehti+on+kokonaisena,+mutta+laatikossa+pieneksi+pilkottuna.+
Sama+juttu+on+esimerkiksi+sipulin+tai+tomaatin+suhteen.+En+syö+sipulia+enkä+tomaattia+sellaisenaan,+tai+edes+paistettuna+isoina+renkaita+tai+viipaleina,+mutta+jos+sipuli+on+pieneksi+silputtu,+ja+tomaatti+paseerattuna+soseena+tai+murskeena+vaikka+lasagnen+tai+jauhelihakastikkeen+seassa,+silloin+niitä+syön.+
Oon+tietyissä+raaka-aineissa+nirso,+samoin+kuin+voimakkaasti+maustettujen+ruokien+suhteen,+mutta+muutoin+menee+kaikki.+Jopa+ne+miedommat+kanansiivet+on+mulle+liian+vahvoja.
04.07.2021 14:51
Ainoo+mikä+ei+taivu,+on+nakkikastike.+En+saa+kastikkeesta+sileetä+vaan+se+jää+kokkareiseksi.+Muut+onnistuu+kyllä.+Vaikken+sitä+lähes+20+vuoteen+ole+tehnyt,+niin+flambeerauskin+onnistuisi+varmasti.+Samoin+kalan+mädin+lypsäminen,+mateen+nylkeminen,+etanoiden+paisto....tosin+sitä+varten+joutuisi+hankkimaan+ensin+etanapannun,+verilettujen+teon+alusta+lähtien+jne.
En+ole+mikään+innokas+ruuan+laittaja,+enkä+reilun+vuoden+aikana+ole+edes+itse+pystynyt+ruokaa+laittamaan.+Mutta+kun+antaa+lähes+minkä+tahansa+reseptin+kouraan,+oli+kyse+ruuasta+tai+leivonnaisista,+onnistun+sen+aika+varmasti+tekemään.+
Toiselta+koulutukseltani+olen+siis+kokki,+vaikken+niitä+hommia+työkseni+ole+pystynyt+valmistumisen+jälkeen+tekemään.
04.07.2021 14:35
Niinpä.+😂
04.07.2021 14:25
Liikaa..ainakin+täältä+sinnepäin+kohdennettuna.
04.07.2021 13:25
Voi+vittujen+vattu.
04.07.2021 13:22
Ja+kaikki+omat+ongelmat+katoaisivat+sen+naisen+saamisen+myötä.
04.07.2021 12:28
13 / 86