Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+oli+jo+hyvä,+ja+sopiva+kommentti.+😆
03.07.2021 11:52
Pihtipudas+on+suurin+piirtein+Vaasan+korkeudella,+tai+oikeammin+pikkasen+alempana.+Siis+Keski-Suomessa.+
Näin+sivusta+todettuna.
03.07.2021 11:40
Laitahan+linkkiä+siihen+tutkimukseen,+missä+kollegoidensa+arvostama+tutkija+on+todistettavasti+toteen+näyttänyt,+että+kilttejä+naisia+on+"häviävän+vähän",+ja+"naiset+ovat+tuota+kiittämätöntä+lutkaa+asennetta".
Muussa+tapauksessa+pidä+leipäläpesi+ummessa,+kun+et+näköjään+mistään+mitään+tiedä.+Palstatotuus+EI+OLE+faktoihin+perustuva+totuus.
03.07.2021 11:27
Hyviä+pohdintoja,+ja+kohtaaminen+taisi+olla+mielenkiintoinen.+
Mä+kun+en+ole+sua+nähnyt,+niin+en+fyysisiin+ominaisuuksiin+pysty+ottamaan+kantaa.+Sen+sijaan+olen+oppinut+että+olet+fiksu,+huumorintajuinen,+ja+sympaattinen+mies,+jolla+on+kiinnostavia+ajatuksia,+hyviä+sellaisia,+ja+myös+tietää+mistä+puhuu.+
Sen+mitä+olen+sua+oppinut+"tuntemaan",+olen+huomannut+että+olet+kokenut+elämässä+vaikeuksia,+mutta+selvinnyt+niistä,+ja+ottanut+niistä+opiksi,+ja+sitä+myöten+ymmärrät+miksi+toiset+ihmiset+toimivat+kuten+toimivat.+Lapsesi+ovat+sinulle+tärkeitä,+ja+haluat+viettää+myös+heidän+kanssa+aikaa,+koska+yhdessäolo,+ja+touhuaminen+heidän+kanssaan+on+myös+sinulle+tärkeää.+
Olen+saanut+sinusta+positiivisen+kuvan,+ja+kanssasi+on+mukava+keskustella+asiasta+kuin+asiasta,+koska+se+keskustelu+ei+ole+vain+latteuksien+heittoa+vuorotellen,+vaan+oikeasti+on+mietittävä+ja+analysoitava+keskustelun+aiheita+ja+omaa+mielipidettä+siihen,+ennen+vasta-argumentin+antoa.
Nyt+mun+on+lähdettävä+petiin,+mutta+oli+mukava+taas+jutella.+Palsta+ja+te+kaikki+kirjoittajat+olette+se+voimavara,+jonka+avulla+olen+päässyt+irtautumaan+kotini+pienoiskuplasta+muiden+ihmisten+pariin,+lähtemättä+kuitenkaan+kotoa.+
Palaillaan.
02.07.2021 21:56
Heidän+ei+tarvitse,+koska+he+eivät+ole+sairaita.+Sinä+taasen+taidat+olla.
02.07.2021 21:40
Kyllä.+Mun+yksi+parhaimmista+ystävistäni+on+Bi,+eikä+se+ole+koskaan+haitannut+tai+häirinnyt.+Opiskeluaikana+yksi+luokkatovereista+oli+homo,+ja+on+edelleen,+vaikken+häntä+vuosiin+ole+tavannut,+mutta+hänen+kanssa+oli+mielenkiintoista+jutella+kirjallisuudesta+tai+monista+muista+asioista.+Eikä+hänen+seksuaalinen+suuntautumisensa+tullut+mitenkään+esille+niissä+keskusteluissa.
02.07.2021 21:29
Kiitos.+Hyvä+tietää.++❤
Se+oli+muuten+hyvä+veto,+kun+esitit+niitä+kysymyksiä+miksi+nainen+käyttäytyy+kuten+käyttäytyy.+Siinä+joutu+oikeasti+pohtimaan+asiaa+kunnolla,+ennen+vastauksen+antamista.
02.07.2021 21:24
Ymmärrän+kyllä.+Siksi+täällä+palstalla+viihdynkin,+kun+saan+tasavertaista+kohtelua+siitä+huolimatta,+että+olen+kertonut+menneisyydestäni.+
Toisaalta+kun+on+itsensä+kanssa+sinut,+on+kokenut+paljon,+sekä+kohdannut+paljon+erilaisia+ihmisiä,+on+oppinut+sen+ettei+kukaan+ole+toista+parempi.+
Näkee+muissa+jotain+positiivista,+ja+on+oppinut+ymmärtämään+miksi+joku+käyttäytyy+niin+kuin+käyttäytyy,+antamatta+sen+vaikuttaa+siihen+miten+muita+kohtelee.
02.07.2021 21:17
Kiitos.+Koska+olen+oppinut+tuntemaan+oman+jaksamisen+rajan,+ja+tunsin+sen+olevan+lähellä,+siksi+kerroin+silloin+siinä+aloituksessa+mitä+kerroin.+Tiesin+alkuperäistä+kommenttia+kirjoittaessani,+että+siitä+tulee+keskustelua,+niin+sillä+sen+kirjoitin.+Itkin+ja+kirjoitin+vuoron+perään,+ja+välillä+samaan+aikaan.+
Mulla+on+tullut+parin+vuoden+aikana+muutaman+kerran+raja+melkein+vastaan,+ja+joka+kerta+olen+pyytänyt+apua.+Se+oli+tavallaan+avunpyyntö,+koska+en+olisi+muussa+tilanteessa+paljastanut+mitä+paljastin.
En+mä+ole+katkera+menneisyydelleni,+tai+nykyisyydelleni,+vaikka+se+joskus+saattaa+siltä+kuulostaa.+Silloin+oli+silloin,+ja+nyt+on+nyt.+
Sille+on+olemassa+jokin+tarkoitus,+että+olen+kahdesti+selvinnyt+läheltä+piti+tilanteesta+itsarien+suhteen,+mutta+vielä+se+tarkoitus+ei+ole+tullut+esiin.+
Noita+heikkoja+hetkiä+tulee+aina+välillä,+mutta+koska+olen+oppinut+tuntemaan+sen+kuinka+paljon+kestän,+ei+raja+ole+ylittynyt+kertaakaan+sitten+2004.
Monilla+on+paljon+huonommin,+ja+tiedän+olevani+onnekas,+koska+mulla+on+vanhemmat,+lähisuku+ja+ystäviä,+jotka+eivät+ole+hyljänneet,+vaan+ovat+tukeneet+ja+auttaneet+silloin+kun+on+apua+tarvinnut,+sekä+hyväksyneet+mut+sellaisena+kuin+olen,+virheineen+päivineen.+
Jokainen+ihminen+on+tärkeä+sellaisena+kuin+on,+eikä+kukaan+ole+toista+huonompi.+Halusin+vaan+kiittää+saamastani+avusta.+Se+merkitsi+mulle+paljon.
02.07.2021 21:11
Tuon+kaiken+olen+kertonut+jo+useita+kertoja,+ja+samaa+kerron+muualla+julkisesti+omalla+naamalla+ja+nimellä.
02.07.2021 20:54
Se+juuri+EI+OLE+mielen+sairautta.+Ai+mistä+muka+tiedän?+Tiedän+omasta+kokemuksesta+mitä+sairas+mieli+on.+
Eiköhän+perusteluksi+riitä+se,+että+olen+ollut+viikon+osastolla+tarkkailussa,+ettei+maksa+posahda+purkillisesta+Panacodeja+(opiaatti+ja+noin+100+kpl),+tullut+alas+kolmannesta+asuinkerroksesta+(parvekkeelta+asfaltaltille,+jossa+kellarivarasto+alimmaisena+ja+siitä+kolme+kerrosta+ylöspäin),+ensihoitajat+ja+poliisit+tulleet+perässä+kotiin++kun+kaveri+oli+hälyttänyt,+koska+olin+vetänyt+pillereitä,+muutamia+kertoja+karanneeni+päivystyksestä+tippapullo+takin+alla+piilossa,+ja+letku+suonessa.
Vieläkö+haluat+lisätietoja?+Masennuslääkkeet+menneet+16+vuotta+maksimiannostuksella,+jatkuva+pelko+siitä+kuoleeko+mun+uni,+ja+jos+kuolee,+niin+tapan+itseni+koska+pää+ei+kestä+niin+voimakkaita+hermokipuja,+kuin+ne+kivut+on,+joita+tulee+jos+raajaa+amputoidaan+ilman+nukutusta+tai+puudutusta,+tai+hammasta+kiskotaan+suusta+irti+ilman+puudutusta,+aamusta+iltaan,+päivä+toisensa+jälkeen,+viikkojen+muodostuessa+kuukausiksi,+ja+lopulta+vuosiksi.+Kaikki+tuo+kipu+ilman+yhdenkään+lääkkeen+lievittävää+apua,+Ainoat+vaihtoehdot+on+purra+hampaat+yhteen+ja+kestää,+tai+tappaa+itsensä.+
Riittääkö+perusteluiksi+miksi+homous,+lesbous+ym.+EI+OLE+mielen+sairautta?
02.07.2021 20:53
Muuten,+en+tiedä+näitkö+mun+toissapäiväiset+tekstit+Välikselle,+mutta+haluan+kiittää+sua+tiistai-illan+jututuksesta.+Olin+silloin+tosi+romuna,+ja+hyvin+todennäköisesti+olisin+saattanut+illalla+itselleni+jotakin+tehdä,+koska+jaksaminen+oli+pykälää+vaille+rajan+ylitystä.+
Kyse+ei+ollut+pelkästään+siitä+tyypistä+ja+mun+sitä+kohtaan+tuntemista+tunteista,+vaan+mulla+olin+paljon+muutakin+kertynyt+mielen+päälle+muutaman+edellisen+päivän+aikana,+joita+en+ollut+pystynyt+mielen+päältä+purkamaan.+Lisäksi+olin+saanut+edellisenä+päivänä+tietää,+että+mun+psyk.+sh:n+käynnit+loppuu+syksyllä.+Tuli+liikaa+käsiteltäviä+asioita+lyhyen+ajan+sisällä.+
Sä+olit+yksi+niistä+kolmesta+jotka+auttoivat+mua+purkamaan+pahaa+oloa,+sekä+saamaan+ajatuksia+omasta+paskasta+olosta+muualle,+jolloin+sain+tarpeeksi+ladattua+akkuja,+jotta+jaksamisen+raja+ei+ylittynyt,+ja+mieli+keveni+huomattavasti.+
Iso+kiitos+sulle+siitä.+❤
02.07.2021 20:35
Eipä+niitä+huomaamatta+saa+päältä,+mutta+jos+ei+nainen+estele+niitä+poisotto+yrityksessä,+niin+silloin+voi+aatella+hyvällä+mielellä+flaksin+olevan+varma.+😎
02.07.2021 20:18
Vaikka+noi+on+halvat,+niin+ne+on+yllättävän+mukavat+päällä,+eikä+hankaa.
02.07.2021 20:15
Mikäs+siinä.+Tosin+tää+taitaa+olla+helpompi+vaihtoehto+opetella:+😉
https://www.tokmanni.fi/saumattomat-urheiluliivit-6419860015880
02.07.2021 20:03
En+käytä+urheiluliivejä,+mutta+niiden+tyylisiä,+jotka+puetaan+pään+yli.+Vaikka+on+edullisia,+ovat+mukavia+päällä.
02.07.2021 19:50
Viime+vuosituhannella,+kuten+myös+vuosisadalla.
02.07.2021 19:46
Ei+helvetti.+Istun+bussissa,+jossa+on+muitakin+kuin+minä+ja+kuski,+ja+repeilen+kunnolla.+😂🤣😂
02.07.2021 19:38
Entäs+mitä+tapahtuu+sitten,+jos+liiveistä+ei+löydykään+hakasta?+Nykyään+on+sellaisiakin+olemassa.+😉
02.07.2021 19:37
😂🤣😂
Onneks+ei+ulkona+oo+hirveesti+porukkaa,+meinaan+repesin+kunnolla+ääneen+tolle+sun+vikalle+lauseella.+Sit+äkkiä+vilkasu,+et+kuka+kuuli,+vai+kuuliko+kukaan.+Sitä+ennen+olin+hihittänyt+lähes+ääneti+facen+ei+menny+niinku+strömsössä+-ryhmän+julkaisulle.+😂
Ei+siinä+mitään+muuten,+mut+istuin+yksin+penkillä+luurit+korvissa.+Saatto+muutama+ihminen+kattoo+vähän+pitkään...+🤣😂
02.07.2021 19:24
15 / 86