Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä+tapauksessa+mies+antaa+vuorostaan+naiselle+suuseksiä+menkkojen+aikana.+Mitä+se+pieni+verimäärä+lipittäessä+haittaa.
17.07.2021 20:14
Ei+kiitos.
17.07.2021 18:00
Mulla+olis+kaksi+kysymystä,+mutta+kumpaakaan+on+turha+kysyä,+koska+tiedän+jo+vastauksen+molempiin.+Vastaus+on:+ei+koskaan.
17.07.2021 13:33
Kiitti.+Vaikka+kuuntelenkin+musiikkia+vähän+laidasta+laitaan,+on+metalli+lähinnä+sydäntäni.+Yhdistävänä+tekijänä+kaikessa+kuuntelemassani+musiikissa+on+melodisuus+tietyn+genren,+tai+sen+alalajin+sijaan.++
Kuuntelen+örinää+puhtailla+lauluosuuksilla,+mutta+myös+räppiä,+tai+iskelmää.+Spotifyn+soittolistaltani+löytyy+päälle+2000+biisiä,+ja+se+elääkin+koko+ajan.+Siihen+paljon+tulee+lisättyä+aika+paljon+biisejä,+mutta+myös+yhtälailla+poistettua+niitä,+jos+ei+uppookaan+tai+kyllästyn+johonkin+biisiin.
16.07.2021 13:08
End+of+the+Dream,+Colder
https://m.youtube.com/watch?v=OG8JR8vBf8c
Linkin+Park,+New+Divide
https://m.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0
16.07.2021 12:02
Agonizer,+Fool
https://m.youtube.com/watch?v=vC9ZWIq57Ns
16.07.2021 11:54
Ei+voi,+koska+en+ole+ollut+koskaan+naimisissa.
16.07.2021 10:57
Kerran+11:sta+vuoden+aikana.
15.07.2021 22:17
Siinä+lisää...+
https://m.youtube.com/watch?v=fVIh1MFWDVw
15.07.2021 17:30
Ragee+vähän+lisää+vielä
https://m.youtube.com/watch?v=Wa4BNXoILsg
15.07.2021 17:25
Ja+mieskö+ei+sitten+makaa+selällään+ja+täysin+lahnana+seksin+ajan,+antaen+naisen+tehdä+yksin+kaiken+työn,+välittäen+vain+ja+ainoastaan+omasta+nautinnostaan?+Vaatien+seksiä+tai+suihinottoa+joka+kerta,+kun+tätä+panettaa,+välittämättä+yhtään+siitä,+haluaako+nainen,+tai+kykeneekö+nainen+sillä+hetkellä+edes+seksiin.+Ei,+tällainen+mies+ei+välitä+yhtään,+koska+HÄNEN+MIEHEN+pitää+saada+pillua,+koska+hän+haluaa+ja+juuri+tällä+hetkellä.+Sillä+selvä!+Muuten+alkaa+itkupotkuraivarit+taaperon+malliin.+
Ei+kaikki+miehet+ole+tällaisia,+mutta+tällainen+miestyyppi+on+olemassa.+Se+tyypin+nimi+on:+Mutta+Kun+Minä+Tahdon!
15.07.2021 17:13
Vaikka+olisikin+varaa+hankkia+ilmalämpöpumppu,+niin+taloyhtiö+saattaa+kieltää+sellaisen+asentamisen+asuntoon.+Omassa+taloyhtiössä+on+näin,+ja+siitä+huolimatta+että+asunnot+ovat+omistusasuntoja.+Naapurini+muutama+kesä+sitten+asennutti+ilmalämpöpumpun,+mutta+joutui+myöhemmin+poistattamaan+sen+taloyhtiön+vaatimuksesta.
15.07.2021 10:35
Älä+käytä+veitsiä,+saksia,+paperia,+tai+mitään+terävää+mistä+voit+saada+haavan+sormeen.+Sillä+todella+huonolla+tuurilla+saatat+olla+kahden+kolmen+viikon+päästä+100+prosenttisesti+kuollut.+Älä+pidä+eläimiä,+kotieläimiä+tai+tuotantoeläimiä,+sillä+niiden+raapaistua+nirhauman,+saatat+olla+parin+kolmen+viikon+päästä+kuollut.+Itse+asiassa+älä+tee+mitään.+Voit+kuolla+ilman+että+altistut+koronalle,+tai+otat+yhtäkään+piikkiä+mitään+rokotetta.+
On+olemassa+yksi+sairaus,+jonka+voi+saada+kuka+tahansa,+ja+joka+hoitamattomana+tappaa+jokaisen+siihen+sairastuneen.+Siihen+sairastuttavan+bakteerin+voit+saada+omalta+iholta,+sillä+kyseinen+bakteeri+löytyy+jokaisen+ihmisen+ihon+pinnalta.+
Tätä+sairautta+sinun+tulisi+pelätä+koronarokotteen+sijaan.+Ai+mistä+muka+tiedän.+Siitä,+että+olen+kyseisen+sairauden+sairastanut,+ja+näin+ollen+se+on+ainoa+sairaus+mitä+pelkään.+
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00604
Mutta+itsehän+päätät+mitä+teet.+Se+on+oikeutesi,+kuten+jokaisella+joka+päättää+omista+terveyteen+liittyvistä+asioista.
14.07.2021 16:41
Yhtä+järkevä+kysymys+on+kysyä,+että+miksi+miehet+kuvittelevat+naisten+syttyvän+saatuaan+mieheltä
kuvan+tämän+omasta+seisovasta+kalusta?
14.07.2021 12:01
Tiedän+kyllä+mitä++tarkoitat.+Itse+asiassa+usko+tai+älä,+mä+saan+sitä+positiivista+mukavaa+juttuseuraa+täältä.+Juurikin+nyt+sun+kanssa+keskustellessa+saan+hyvää+mieltä.+Monesti+on+kuule+tullu+naurettua+vedet+silmissä+jonkun+laukastua+jotain+huvittavaa.+Et+kyllä+täällä+on+paljon+muutakin+kuin+pelkkiä+trolleja+ja+heidän+haukkumisia.
13.07.2021 22:06
Kyllä,+silloin+mä+luovutin+kun+hyppäsin.+Tosin+sitä+en+tule+koskaan+muistamaan+irrotinko+itse+otteeni+kaiteesta,+horjahdinko,+loppuiko+voimat+pitää+kiinni,+vai+mitä+tapahtui.+Yhtäkkiä+tunsin+että+nyt+putoan.+Silti+se+on+pitkällä+menneisyydessä.+Onhan+siitä+jo+lähes+17+vuotta+aikaa.+
Mutta+sen+hypyn+jälkeen+en+ole+luovuttanut.+Hyppy+tapahtui+marraskuussa+2004,+ja+kuten+ylempänä+sanoin,+"Mä+en+ole+luovuttanut+lopullisesti+sitten+vuoden+2004."+Mahdollisuuksia+olisi+ollut+useampia,+mutta+niin+ei+ole+käynyt.+Hyppy+on+ollut+toistaiseksi+viimeinen+itsariyritys.+Sen+jälkeen+niitä+ei+ole+tullut.
13.07.2021 22:02
Kyllä+mä+jonkin+verran+pään+aukomista+kestän,+ja+itse+asiassa+en+enää+niin+paljon+vietä+aikaa+palstalla+mitä+vielä+keväällä,+pikemminkin+olen+taustalla+seuraten+mitä+juttuja+pyörii.+Jos+näkyy+kiinnostava+aihe,+niin+silloin+hyppään+remmiin.+En+seuraa+pelkästään+tämän+palstan+aloituksia,+vaan+niitä+kaikkia+mitkä+kuuluu+suhteet+-osion+alle.+Joihinkin+reagoin,+toisiin+taas+en.+Ehkä+siksi+oon+ollu+viime+aikoina+enemmän+piikit+pystyssä,+kun+nää+helteet+on+pahentaneet+kipuja+entisestään.+Tänään+piti+lähtee+sukulaisen+mökille+illaksi,+mutta+en+pystynyt.+
Toisaalta+anoissa+on+henkilöitä,+jotka+tuntuvat+säikkyvän+oikeasti+vastaanpanemista+puolustelun+sijaan,+tai+sen+kanssa+yhdessä.+Johan+kummasti+huutelijat+hiljeni,+kun+avasin+sanaisen+arkkuni+muutenkin+kuin+puolustaakseni.+Osat+vastaukset+ignooraan,+enkä+anna+sitä+huomiota+mitä+viestillä+haluaa.+
Mulla+on+kuule+nahka+paksuuntunu+siitä+mitä+se+oli+vielä+tammikuussa.+Ei+tullut+kertaakaan+edes+mieleen,+et+poistaisin+nikkini,+kuten+sillon+tammikuussa.+Tosin+silloin+identiteettini+paljastui+enemmän,+mitä+tänään+kuvan+näyttämisen+muodossa.+Enhän+ole+kertaakaan+edes+sanonut+sitä+missä+tarkalleen+asun,+vaikka+lähialueilta+olevat+pystyvätkin+sen+joistain+vinkeistä+tunnistamaan+ja+arvaamaan.
Mäkin+osaan+olla+paha+suustani+ja+ilkeä+jos+haluan,+mutta+se+pitää+paikkansa+etten+tahallani+loukkaa+ketään,+ellei+tämä+ole+ansainnut+omalla+käytöksellään+tulla+näpäytetyksi.+Sillon+annan+palaa.+
Tosin+piikittely+vailla+julman+ilkeää+tarkoitusta+on+asia+erikseen.+Se+kuuluukin+ihmisten+väliseen+kanssakäymiseen.+Mutta+jos+piikittelee+vain+siksi+että+haluaa+olla+julma+ja+ilkeä,+silloin+pitää+käytöksen+muuttua.
13.07.2021 21:54
Toi+on+makee...
13.07.2021 21:34
Kiitti.+🤗
Osa+jo+hiljenikin.+Taidan+lähteä+itsekin+tästä+petiin+iltapalaa+mussuttamaan+ja+Teemu+Keskisarjan++Kyllikki+Saaresta+ja+tämän+murhasta+kertovaa+kirjaa+lukemaan,+jonka+sain+porukoilta+tuliaisena+heidän+reissusta,+ja+kiitoksena+kotimiehenä+olosta.+
Palaillaan...
13.07.2021 21:33
Niinhän+se+on.+Mä+en+enää+kiusaajia+aio+sietää.+Joka+kerta+kun+joku+mulle+alkaa+aukoon+päätään+asiattomasti,+mä+samantien+ilmoitan+siitä.+Ehkä+ne+siksi+kuvittelee,+että+pystyvät+mua+vedättämään.+
Mutta+ainoan+asian+minkä+saavat+aikaan,+on+se+sitkeys+sen+suhteen,+että+mä+en+suostu+luovuttamaan.+Mä+en+ole+luovuttanut+lopullisesti+sitten+vuoden+2004.+Kävinhän+mä+koulun+loppuun+ja+valmistuin+oltuani+vuosien+ajan+sairaslomalla.+
Itse+asiassa+kahden+vuoden+opinnot+kesti+mulla+yhteensä+11+vuotta,+kun+ottaa+huomioon+linjan+vaihdon,+oppilaitoksen+ja+toisen+linjan+vaihdon,+hypyn+sairaslomineen,+koulun+keskeyttämisen+hermokivun+takia,+ja+lopulta+palaamisen+kolmen+vuoden+tauon+jälkeen+koulunpenkille+lähiopetuksen+merkeissä.+Mä+en+missään+vaiheessa+luovuttanut+täysin+2008-2011+välisenä+aikana.+Enkä+mä+ole+luovuttanut+myöskään+niiden+menojen+suhteen,+jonka+jouduin+vointini+takia+syksyllä+lopettamaan.+Mä+aion+palata+sinne+sitten+kun+pystyn.+Se+tulee+tapahtumaan.+
Enkä+mä+ole+luovuttanut+missään+muussakaan.+Olenhan+elossa,+ja+varmasti+moni+tälläkin+palstalla+olevista+olisi+luovuttanut+ja+tehnyt+itsemurhan,+jos+olisivat+olleet+mun+housuissa+viimeset+pari+vuotta.++
Joten+surkeat+anonyymit+naistenvihaajareppanat,+te+olette+niitä+luovuttajia,+joilla+on+mustaakin+mustempi+sisin.+Sitä+ei+mikään+muuta,+ja+ensimmäisen+vaikean+vastoinkäymisen+koittaessa+TE+olette+niitä+jotka+luovuttavat.+En+minä.+Te!+
Joten+pitäkää+varanne.+Jos+mä+täältä+lähden,+mä+lähden+omasta+halusta+ja+siksi+etten+saa+enää+sitä+hyvää+mieltä+mitä+palsta+on+menneet+puoli+vuotta+antanut.+En+sen+takia,+että+jotkut+surkeat+itselleni+merkityksettömät+mitättömyydet+yrittävät+ajaa+mut+pois.
13.07.2021 21:15
8 / 86