Feministilesbo luukin sytyttävän miehiä?
Miksi suomalaiset naiset luulevat
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä pitäisi jotenkin "sytyttää miehiä"!!
Jopa on suuret luulot sedällä!
Säälittävää miten vielä tällä vuosisadalla äijät kuvittelevat olevansa jotenkin tavoiteltavia ja palvottuja!
Kun seksiä haluaa, sitä haluaa sitten sellaisen kanssa joka miellyttää silmää, ja muuta sitten miehestä ei tarvitsekaan. Eikä sitäkään välttämättä, senkin voi järjesrtää miellyttävämmälläkin tavalla.... Hah hah, johan pomppas. :D
Ei vois vähempää kiinnistaa mitä miehet miettii ulkonäöstäni. Penniikään ei ole kiinni yhdenkään miehen mieltymyksissä. :D- Anonyymi
Taidat olla joku Kaarina Hazardin näkönen "voimaantunut nainen" 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kehopositiivinen?
MCMLXXVI kirjoitti:
Toinenkin kuva, jos pidät lihavuudestani. :)
https://aijaa.com/n5dCVRSulla on kivan miehekäs tyyli. Tykkään. En tiedä, jotenkin tekisi mieli lyödä tuohon vielä ketju, mutta niitä harva enää taitaa harrastaa.
Palstakamu kirjoitti:
Sulla on kivan miehekäs tyyli. Tykkään. En tiedä, jotenkin tekisi mieli lyödä tuohon vielä ketju, mutta niitä harva enää taitaa harrastaa.
Sellanen mun näköinen tyyli. On mulla ollut niitä ketjuja joskus nuorempana housunliepeessä. Nykyäänkin on kaapissa, muttei käytössä, jos avainketjua/lompakkoketjua meinaat?
Kaulaketjuja en käytä.MCMLXXVI kirjoitti:
Sellanen mun näköinen tyyli. On mulla ollut niitä ketjuja joskus nuorempana housunliepeessä. Nykyäänkin on kaapissa, muttei käytössä, jos avainketjua/lompakkoketjua meinaat?
Kaulaketjuja en käytä.Just sellaista kukkaroketjua meinasin. Vaikka tosiaan ne eivät enää muodissa olekaan.
Munkin pitäisi hommata jotain vaatteita, jossa olisi vähän asennetta. Nyt on vaan mustia t-paitoja kaapissa. Mälsää.Palstakamu kirjoitti:
Just sellaista kukkaroketjua meinasin. Vaikka tosiaan ne eivät enää muodissa olekaan.
Munkin pitäisi hommata jotain vaatteita, jossa olisi vähän asennetta. Nyt on vaan mustia t-paitoja kaapissa. Mälsää.Hommaa hawaiji paitoja. ;]
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Toinenkin kuva, jos pidät lihavuudestani. :)
https://aijaa.com/n5dCVROlet erittäin kivan näköinen!
Yhtä järkevä kysymys on kysyä, että miksi miehet kuvittelevat naisten syttyvän saatuaan mieheltä
kuvan tämän omasta seisovasta kalusta?Totta. Siinä nyt ei ole mitään katsomista. Typerä läskipää ryppysten säkkien kanssa on melko mitätön sytyke.
MCMLXXVI kirjoitti:
Totta. Siinä nyt ei ole mitään katsomista. Typerä läskipää ryppysten säkkien kanssa on melko mitätön sytyke.
Mutta joo, miehet jotka näitä lähettelee. Kuvittelee, että nainen miettisi kuten mies miettii, miltä se tuntuu kun kuvatunlaista työntelee ees taas.
Mies luulee, että nainen miettii kuten hän, miten nannaa tekkee työnnellä kikulia reikään. Hän miettii oman kikkelin tuntemusten kautta ja miehenä kun miettii ppillukkaa, niin miettii juurikin sitä miltä se pillukkaan lykkiminen kikkelissä tuntuu.
Mies syttyy siitä jo, naiset harvemmin.MCMLXXVI kirjoitti:
Mutta joo, miehet jotka näitä lähettelee. Kuvittelee, että nainen miettisi kuten mies miettii, miltä se tuntuu kun kuvatunlaista työntelee ees taas.
Mies luulee, että nainen miettii kuten hän, miten nannaa tekkee työnnellä kikulia reikään. Hän miettii oman kikkelin tuntemusten kautta ja miehenä kun miettii ppillukkaa, niin miettii juurikin sitä miltä se pillukkaan lykkiminen kikkelissä tuntuu.
Mies syttyy siitä jo, naiset harvemmin.Miehet on vähän yksinkertaisia. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Mies syttyy siitä jo, naiset harvemmin.Mistä tiedät mitä mies ajattelee?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät mitä mies ajattelee?
No kun mäkin osaan ajatella miehesti, naissukupuolta tsuumaillessa. ;)
Kyse on naisen alistamisesta. Teko ei ole siis ensisijaisesti seksuaalinen, vaan toista alentava. Vaikkakin harva ajattelee oikeasti alentavansa itseään. Joku nainen kertoi lehdessä vastanneensa kalukuvaan lähettämällä kuvan miehen äidille ja kehottamalla äitiä keskustelemaan poikansa kanssa.
Palstakamu kirjoitti:
Kyse on naisen alistamisesta. Teko ei ole siis ensisijaisesti seksuaalinen, vaan toista alentava. Vaikkakin harva ajattelee oikeasti alentavansa itseään. Joku nainen kertoi lehdessä vastanneensa kalukuvaan lähettämällä kuvan miehen äidille ja kehottamalla äitiä keskustelemaan poikansa kanssa.
Mahtaako moni mies oikeasti ajatella kuvan mulkustaan lähettämällä alistamista? Vaikka naisesta se tuntuu alistamiselle?
Onhan se aggressiivinen tapa lähestyä tietyllä tapaa, jos toinen ei ole edes kuvia pyydellyt ja silti niillä lähestytään pyytämättä. Tyrkätä luvatta toisen silmien eteen jotain intiimiä kuvaa alapäästä. Toisaalta uskon myös, että monelle miehelle asia on niin "luonnollinen", ettei ehkä edes osaa ajatella että se olisi muuta kuin rohkea veto lähestyä ronskisti?
Kun nyt miettii asiaa, niin oikeestikko kukaan mies kuvittelee, että naista ilahduttaa nähdä ennen naamaa kyrpä ojossa kuvissa? Oikeesti?
Ymmärrän, ettei itse kovin innostuneena itsestään ja seksistä aina osaa ajatella järkevästikkään. Mutta on se nyt aika mauton tapa tehdä tuttaavuutta. Vähän kun munaukkoon verrattavissa, itsensäpaljastelijaa tarkoitan.
- Anonyymi
Jos nyt osaan kuvitella "feministilesbolookin" jotenkuten oikein niin en näytä siltä. Vaan siis ei mua kiinnosta vittujakaan (anteeksi kielenkäyttöni) sytyttääkö mun lookkini miehiä (monikossa). Mä en tee yhtään mitään miehillä (monikossa). Mulle riittää tasan yksi mies ja sellaisen olen aina halutessani hyvinkin helposti saanut, ihan parisuhteeseen saakka.
p.s. Mies, joka haluaisi mun lookkini sytyttävä miehiä (monikossa), on täysi turhake. - Anonyymi
Lesbolookista en tiedä, mutta feministilook on sytyttänyt miehiä ihan hyvin. 😊
🦄- Anonyymi
Oletko bi 🦄 on merkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko bi 🦄 on merkki?
Kyllä minä ihan hetero taidan olla. Ennen kaikkea yksisarvinen tietysti.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ihan hetero taidan olla. Ennen kaikkea yksisarvinen tietysti.
🦄"Typically a sex unicorn is a bisexual woman who agrees to join a pre-existing heterosexual marriage as a third sexual component, without presenting any threat of infidelity or emotional burden to either the husband or wife." Google.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
"Typically a sex unicorn is a bisexual woman who agrees to join a pre-existing heterosexual marriage as a third sexual component, without presenting any threat of infidelity or emotional burden to either the husband or wife." Google.
En minä mikään seksiyksisarvinen ole. Älä lisäile omia etuliitteitäsi.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
En minä mikään seksiyksisarvinen ole. Älä lisäile omia etuliitteitäsi.
🦄Ajattelin vaan että oletko tietoinen mahdollisesta piilomerkityksestä. En tarkoittanut pahalla.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ajattelin vaan että oletko tietoinen mahdollisesta piilomerkityksestä. En tarkoittanut pahalla.
Ei tuosta tarvitse olla tietoinen. "Unicorn" on eri asia kuin "sex unicorn". Samalla tavalla kuin "toy" on eri asia kuin "sex toy".
Tekisi mieli kommentoida hieman tuota sinun logiikkaasi, mutta jätänpä nyt kuitenkin kommentoimatta. Ehkä ymmärrät itse.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta tarvitse olla tietoinen. "Unicorn" on eri asia kuin "sex unicorn". Samalla tavalla kuin "toy" on eri asia kuin "sex toy".
Tekisi mieli kommentoida hieman tuota sinun logiikkaasi, mutta jätänpä nyt kuitenkin kommentoimatta. Ehkä ymmärrät itse.
🦄Kutsun sinua tästä lähtien seksiyksisarviseksi.
- Anonyymi
Miksi miehet luulevat, että kaikki naiset haluaa sytyttää miehet? Naisilla on useimmiten paljon tärkeämpää ja mielekkäämpää tekemistä kuin miettiä miesten haluja ja mielipiteitä.
Länsimaisessa kulttuurissa nainen nähdään vieläkin miesten jatkeena eikä itsellisenä olentona. Banaanikulttuureista en sano mitään...
- Anonyymi
Luuleeko joku suomalaisnainen sitten oikeasti jotain tuollaista?
- Anonyymi
Kävelin terassin ohi. Hirveän näkösiä naisia ryystämässä siideriä. Oli kolkkonaamasta siilitukkafeministiä, ylipainoisia tatskattuja lähiövalaita, rumasti meikattuja riivinrautoja jne. 😒
- Anonyymi
Ei kannata kävellä terassien ohi.
- Anonyymi
Tuliko pojulle paha mieli :( kun sai kuulla ettei kikkelikuvat jaksa kiinnostaa?
Osuiko kipeään paikkaan kun naisille on yks hailee mitä jotkut henkisesti pikkupojan tasolle jääneet kuvittelevat naisista?
Voi kuule, elämä tulee olemaan kovaa sinunkaltaisillesi.
Katkeruudesta kannattaa pyrkiä irti ja hankkia itsetuntoa. Huonommuuden tunnettaan ei kannata noin avoimesti paljastella, vaarana joutua naurunalaiseksi ja sekös vasta kirpaiseekin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959