Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Kaboooommm!!!
  2. Niinpä.+Äsken+meni+ylläpitoon+kyseisistä+ihmisistä+ilmoitus.+Jos+tilanne+ei+tule+muuttumaan,+lähden+palstalta+lopullisesti,+joka+myös+tarkoittaa+sitä+että+mainoksien+näkyvyys+vähenee,+ja+täten+suomi24:n+mainostulot+vähenee.+Siis+pulju+menettää+rahaa.+Tuon+myös+sanoin+lähettämässäni+viestissä.+Pistää+vain+ihmetyttämään,+että+kuinka+kivaa+näillä+ihmisvihaajilla+tulee+olemaan,+kun+jäävät+keskenään+palstalle+ajettuaan+muut+pois.+Mahtaa+olla+fantastista+haukkua+toisiaan.+Tai+pikemminkin+ketä+edes+haukkua+ja+solvata,+sillä+kohteitahan+ei+enää+löydy.+Kusipäitä+on+aina+ollut+ja+tulee+olemaan.+Sille+ei+voi+mitään.+Mutta+sille+voi,+kuinka+paljon+nämä+saavat+vapaasti+mellastaa.
  3. 😂🤣😂
  4. Mä+olin+lataamossa+opiaattivierotuksen+ajan.+Taysin+yleispsykiatrisella+5+viikkoo,+kun+vierotettiin+muun+muassa+panacod+ja+fentanyyli.+Tosin+se+oli+leppoisa+osasto+jossa+ei+ollut+mitään+rajoituksia+sen+suhteen+mitä+saa+olla+mukana+ja+mitä+ei,+kuten+varsinaisella+suljetulla+on.+Luvan+kanssa+sain+käydä+yhtenä+lauantaina+Tampereen+keskustassa+shoppailemassa,+ja+olisin+päässyt+neljänä+viikonloppuna+viidestä+kotiin+viikonlopuksi.+Matkaa+oli+kuitenkin+sen+verran+paljon,+etten+käynyt+kotona+kuin+kerran.+Vierotuksen+jatkettua+pitemmälle,+ajattelin+että+jos+tulee+jotain+viekkareita+tai+muita+terveydellisiä+ongelmia+kotona+käymisen+aikana,+kuten+rytmihäiriöitä+tai+vastaavia,+on+osastolla+kuitenkin+apu+lähellä,+kun+taas+kotoa+olisi+ollut+lähimpään+päivystykseen+matkaa+joku+60+kilsaa.+Asuin+silloin+vielä+porukoilla,+mutta+aika+pian+kotiutuksen+jälkeen++asettauduin+tähän+missä+nyt+asun.++Kun+sieltä+kotiutettiin,+en+uskaltanut+mennä+kotiin+viekkareiden+kanssa,+koska+en+ollut+siitä+varma+että+pärjäänkö+kotona,+niin+pääsin+neljäksi+päiväksi+oman+keskussairaalan+suljetulle.+Tosin+niistäkin+päivistä+vietin+kaksi+vuorokautta+kotilomalla.+Eli+torstaina+menin,+perjantaista+sunnuntaihin+kotona,+ja+maanantaina+kotiutettiin+kokonaan,+kun+loma+oli+ollut+onnistunut.+Varsinaisesti+en+ole+mielenterveyden+takia+ollut+tuntiakaan+suljetulla,+vaan+avo+on+toiminut+ja+riittänyt+hyvin+menneet+16+vuotta.+Tuo+vierotuskin+tapahtui+2013,+että+siitäkin+tulee+syksyllä+kuluneeksi+8+vuotta.
  5. 2000+ja+2004+tapahtui+ne+yritykset.+Nyt+on+vuosi+2021.+Vuoden+2004+ja+2021+välillä+yrityksiä+ei+ole+ollut+yhtään+kappaletta.+Mä+olin+silloin+sairas,+ja+siksi+tein+ne+yritykset.+En+ole+niitä+salaillut,+olenhan+saanut+vammani+hyppäämällä+kolmannen+asuinkerroksen+parvekkeelta.+Koska+kolmen+asuinkerroksen+alapuolella+oli+varastot,+putoamismatka+oli+laskettavissa+tällöin+käytännössä+neljännestä+kerroksesta+alaspäin.+Kesästä+2005+lähtien+olen+ollut+mielialalääkityksellä,+jonka+avulla+itsetuhoisuus+on+pysynyt+poissa+16+vuotta.+Mun+sairaus+on+ollut+hoidossa+sen+16+vuotta,+ja+olen+sanonut+suoraan+voivani+syödä+niitä+masennuslääkkeitä+vaikka+loppuelämäni,+kunhan+itsetuhoisuus+pysyy+poissa.+Itse+asiassa+se,+että+kärvistelen+päivittäin+jo+toista+vuotta+näiden+jatkuvien+hermokipujen+kanssa,+johtuu+siitä+että+haluan+pitää+pään+kunnossa.+Olihan+mulla+tossa+2015-2020+päälle+neljä+vuotta+parempaa+aikaa,+kun+hermokivut+oli+päällä+yhteensä+vain+kolmena+kuukautena+vuodessa,+ja+se+loppu+9+kk:tta+oli+hermokivutonta+aikaa.+Marraskuussa+2019+ja+tammi-maaliskuun+aikana+2020+kävin+hoidoissa,+joka+auttoi+pitämään+mielenterveyden+kunnossa+yhdessä+lääkityksen+kanssa.+Valitettavasti+mun+kroppani+ei+kestänyt+siihen+vaadittua+liikkumista,+jolloin+yhden+hoitomatkan+kestoksi+tuli+5-6+tuntia+per+vuorokausi,+ensin+5+kertaa+viikossa+yhteensä+viisi+viikkoo,+ja+myöhemmin+viikko+per+kuukausi,+vaan+liiallinen+rasitus,+mitä+kroppa+ei+kestänyt,+aiheutti+sen+että+hermokivut+palasivat+takaisin+päälle+365+päivää+vuodessa.+Tiedätkö+mitä?+Olen+ollut+viime+marraskuusta+lähtien+siinä+saman+hoidon+jonossa,+ja+odotan+tietoa+siitä,+koska+taas+viiden+viikon+jokapäiväinen+kulkeminen+alkaa.+Siinä+valitettavasti+korona,+ja+oman+sairaanhoitopiirin+tartunnat+ovat+olleet+vaikuttamassa,+että+kyseinen+hoito+on+ollut+kaikilta+tauolla+ei-kiireisenä+hoitona.+Mä+teen+sen+saman+rääkin+uudestaan,+vaikka+tiedän+vointini+tulevan+olemaan+yhtä+helvettiä,+kun+päädyinhän+edellisellä+kerralla+ylirasitustilaan,+ja+siitä+huolimatta+ettei+hoidosta+ollut+apua+kivunlievityksessä.+Teen+sen+sen+takia+uudelleen,+koska+siitä+oli+mielelle+apua.+Mut+sunhan+pitäis+jo+noi+tietää+ennestään.+Oonhan+mä+niistä+kertonut+rehellisesti.+Ja+muuten....+Se,+että+olen+itse+kärsinyt+mielenterveysongelmista+vuosia+sitten,+saanut+niihin+apua+ja+näin+ollen+oppinut+tunnistamaan+käyttäytymisen+ja+oireiden+perusteella+niin+itsestä+kuin+toisista,+että+missä+kunnossa+heidän+mielenterveytensä+on.+Silloin+kun+hyppäsin,+niin+en+tajunnut+kovinkaan+montaa+päivää+aiemmin+olleeni+mieleltäni+sairas,+vaan+luulin+voivani+hyvin+ja+olevani+terve+tavallinen+ihminen.
  6. Niinpä.+Itse+pyrin+lukemaan+jokaisen+kirjoittamani+kommentin+vähintään+kertaalleen,+mutta+yleensä+kahdesti+ennen+lähetystä,+ihan+kahdestakin+syystä.+Välttääkseni+kirjoitusvirheet+joita+puhelimella+kirjoittaessa+tulee+automaattisesti,++autocorrectin+tekemät+virheelliset+korjaukset,+ja+korjatakseni+ajatusvirheinä+tulleita+epäjohdonmukaisuuksia,+joista+ei+väittämättä+saa+selvää+mitä+kirjoittamallaan+tarkoittaa.+Kyllä+niitä+tästä+huolimatta+aina+välillä+jää+tekstiin,+ja+siinä+mielessä+on+harmitus,+ettei+kirjoittamaansa+pysty+lähettämisen+jälkeen+enää+muokkaamaan.Mitä+tulee+tähän+ap:n+aloitukseen,+on+aihe+ihan+ok+ja+järkeväkin.+Ap:n+ongelma+tosin+on+siinä,+että+tämän+kommenttien+sisältö+ja+kirjoitustyyli+on+sävyltään+kuin+piikit+pystyssä+hyökkäävä+piikkisika.+No+hard+feelings+piikkisika.+Oli+kyseessä+aloitus+kuin+aloitus.+Sehän+taas+ei+ole+täyttä+faktaa,+että+kaikki+palstalla+sanottu+pitää+paikkansa.+Niinkuin+tää+multinikkeily.+Jos+joku+täysin+anonyymi+väittää+että+kaikki+rekatut+ovat+todellisuudessa+yksi+ja+sama+ihminen,+niin+kannattaa+käyttää+omaakin+järkeä+ja+vertailla+näiden+rekattujen+kirjoitustyylejä+ja+sanomisia+omassa+päässään,+ja+tehdä+sen+mukaan+päätelmät+jokaisesta+kirjoittajasta,+eikä+uskoa+sokeasti+kaikkeen+mitä+palstalla+kirjoitetaan.++Ite+tosin+pyrin+puhumaan+totta+99,9+prosenttia+kaikissa+kirjoittamissani+kommenteissa,+joten+sen+suhteen+kaikki+ne+asiat+mitä+itsestäni+kerron,+pitää+paikkansa.+Jos+jostain+kommentista+tai+aloituksesta+ei+pidä,+kannattaa+se+skipata+ja+siirtyä+eteenpäin.+Siinä+oot+oikeessa.+Oon+mäkin+aika+monta+kertaa+alottanut+kommentoimaan+ja+todennut+lopulta+ennen+lähetystä+että+antaa+olla,+ja+jättänyt+lähettämättä.+Mulle+on+ihan+sama+vastaako+kukaan+mun+kommentteihin+vai+ei,+mutta+aika+moni+on+vastannut+viime+kuukausina,+pääasiassa+silloin+jos+jotakin+asiallista+olen+kommentoinut.+Tekihän+ap:kin+niin.+Mut+ei+siinä.+Pistän+kahvin+tippumaan+ja+siirryn+sniper+ghost+warrior+contracts+kakkosen+maailmaan+lopuksi+päivää,+ja+siihen+uppoaakin+täysin+ajan+tajun+menettäen.+Eilen+sain+pelattua+sen+ensimmäistä+kertaa+läpi.
  7. Voi+voi.+Pitääkö+pikkulasta+silittää+päästä.+Täällä+pitää+kovettaa+nahkansa.+En+sentään+syytä+ketään+varkaaksi,+niin+kuin+minua+on+syytetty.+Eräs+kirjoittaja+väitti,+että+olin+pöllinyt+hänen+kaverin+valokuvan+profiilikuvakseni,+vaikka+kyseessä+oleva+kuva+oli+otettu+mun+omasta+lärvistäni,+ja+paljastettuani+koko+naamani,+tämä+kirjoittaja+myönsi+olleensa+väärässä+ja+erehtyneensä.+Tosin+ei+mennyt+kovinkaan+montaa+minuuttia+tästä,+kun+hän+taas+syytti+varkaaksi.+No+kerroppa+kuka+mä+olen,+kun+niin+kovasti+tunnut+tietävän?+Jos+sä+olet+se+joka+vihaa+niitä+naisen+karvoja,+niin+kuule+oot+saanut+ihan+ansaitusti+ne+näpäytyksenä+annetut+loukkaukset.+Et+aiheen+takia,+vaan+sen+ruman+kielenkäytön,+ja+tyylin+takia+miten+asiasi+esitit.+Myös+se,+että+jos+ei+halua+saada+kuraa+niskaansa,+ei+yhdestä+ja+samasta+aiheesta+kannata+kerta+toisensa+jälkeen+ja+usealle+palstalle+tehdä+loukkaavia+aloituksia.+Lueppa+vaikka+palstan+aloituksia+vuoden+verran+taaksepäin,+niin+huomaat+mun+kirjoitusten+olevan+sieltä+lievemmästä+päästä.+Itse+asiassa+pistäppä+hakuun+Ihan_sivusta+nikki,+joka+oli+mun+ensimmäinen+ja+ainoa+nikki+ennen+tätä,+ja+kerro+sitten+mielipiteesi+uudestaan.+Sulla+on+muuten+helvetin+huono+asennoitumistapa.+Joo,+vielä+yksi+juttu.+Tsekkaa+kaikki+mun+kirjoittamat+kommentit,+ja+laske+jokainen+kirosana+mitä+olen+sanonut.+Veikkaan+että+puolen+vuoden+aikana+niitä+on+yhteensä+vähemmän+kuin+omissa+komnenteissasi.+Mä+en+sulle+enempää+vastaa.+Tämän+vielä+sanon:+koveta+nahkaa,+tai+lähde+palstalta,+sillä+jos+ei+kestä+toisten+sanomisia,+vaan+loukkaantuu+jokaisesta+negatiivisesta+mitä+itsestä+sanotaan,+ei+kauaa+pysy+palstalla+tervejärkisenä.+Minä+olen+tervejärkinen,+ja+se+määritelmä+on+annettu+muiden+palstan+kirjoittajien,+pääasiassa+anojen,+puolelta,+eikä+ole+omaa+kuvitelmaa.+Noh,+mulla+on+lääkkeet+jotka+pitää+pään+kunnossa,+ja+koska+pari+kertaa+oon+yrittänyt+tappaa+itseni+2000-luvun+alkupuolella,+sekä+muistan+sen+mitä+on+pelätä+itseään,+ja+omia+tekoja,+pidän+siitä+huolta,+että+pääni+on+kunnossa+ja+myös+pysyy+kunnossa.
  8. Ööööö......+Mikä+perse+issue?+Mä+en+kovinkaan+paljoo+ole+palstalla+viettänyt+aikaa+vajaaseen+viikkoon,+koska+on+ollu+parempaakin+tekemistä.+Oikeestaan+viimeiset+5+päivää+olen+kommentoinut+suurinpiirtein+yksi+kommentti+tai+vähemmän+per+päivä.+Asiallinen+keskustelu+oli+se+syy+miksi+loppuvuodesta+eksyin+tälle+palstalle+ikävä+-palstan+maalituksiin+ja+syyttelyihin+kyllästyneenä,+mutta+näemmä+se+ikävä+-palstan+touhu+on+siirtynyt+tällekin+palstalle.+Ei+täällä+juurikaan+ole+enää+järkeviä+aloituksia,+joihin+viitsisi+edes+kommentoida.+Ja+btw,+en+ole+kukaan+muu+kuin+itseni,+enkä+kirjoita+millään+muulla+nikillä+kuin+tällä,+millä+olen+kirjoittanut+tammikuusta+lähtien.+Jos+palstan+anti+jatkuu+samanlaisena+mitä+se+viime+aikoina+on+ollut,+luultavasti+lähden+täältä+lopullisesti+taustalla+olon+sijaan.+Terveisin+100%+hetero,+ja+itsensä+naiseksi+identifioiva,+vaikka+niillä+ei+oikeassa+keskustelussa+ole+edes+mitään+väliä.+Ps.+Mä+en+tahallani+ketään+loukkaa,+koska+olen+luonteeltani+sellainen,+ellen+sitten+halua+näpäyttää+jota+kuta,+ja+antaa+kyseiselle+ihmiselle+tuntua+siitä,+mitä+tämä+itse+saa+omilla+sanoillaan+niiden+uhrin+tuntemaan.+Tahattomasti+saatan+ihmisiä+loukata,+vaikken+sitä+oikeasti+tarkoita,+koska+en+helvetillisissä+hermokivuissa+pysty+aina+miettimään+mitä+suustani+pääsee.+Nyt+puhun+sellaisesta+kivun+voimakkuudesta,+että+isosta+reiästä+huolimatta+ei+edes+tunne+hammassärkyä.+Siis+lähes+tajunnan+vievää+kipua,+jota+tuntee+jos+vaikka+raajoja+amputoidaan+ilman+nukutusta+tai+puudutusta++Kun+sanoo+ystävällisesti+ja+korrektisti+ilman+syyttelyitä+että+olen+loukannut,+pyydän+silloin+anteeksi+ja+vältän+tekemästä+samaa+virhettä+uudelleen.