Onko se remppamies, sähkömies, asvaltti mies, hitsaajamies, palomies, poliisi mies vai mikä?
Mikä mies saa teidät naiset sekaisin
118
945
Vastaukset
- Anonyymi
jännämies
t. palstan naiset.- Anonyymi
Kuorossa 🤣
- Anonyymi
Sellanen mies, joka käyttää kaivinkoneessa betonipiikkiä, millä rikotaan betoniseinää.
Kaivinkonebetonipiikkimies. Muu ei tule kuuloonkaan.- Anonyymi
Mikä on tuon oikea ammattinimike? Kertokaa. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on tuon oikea ammattinimike? Kertokaa. Kiitos.
Se on Andrew Camarata. Kato vaikka YouTubesta.
- Anonyymi
Käykö täryporakone mies, joka käyttää työkalua, joka värisee....
- Anonyymi
oikea mies
- Anonyymi
Pastori
- Anonyymi
Hyvä mies
- Anonyymi
Jämäkkä laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi. Näin minun on annettu ymmärtää.
- Anonyymi
Hellä
Hellyyttävä
Ihana
Mun mies - Anonyymi
Hehehhee just näin juu 😁😂
- Anonyymi
Sellainen josta tulis mun oma. Muita naisia ei siinä mielessä olisi. Sellainen hyvä mies.
- Anonyymi
Tämä vauveli, eli dukey, duke nukem; https://www.youtube.com/watch?v=ZEBa3B7qZfU
Nossemuru. Oma mies. :)
Ei ole, käy päivittäin töissä ma-pe, pitkiäkin työpäiviä. Ikinä ei ole edes lintsannut töistä. Kotonakin on ahkera, kun sille päälle sattuu.
Toi pleikkaaminen on sen ainoa harrastus.MCMLXXVI kirjoitti:
Ei ole, käy päivittäin töissä ma-pe, pitkiäkin työpäiviä. Ikinä ei ole edes lintsannut töistä. Kotonakin on ahkera, kun sille päälle sattuu.
Toi pleikkaaminen on sen ainoa harrastus.Äskenkin askarteli lasten kanssa hamahelmiä ja kruunut. Hyvä mies se on, vaikka välillä ärsyttävän itsekäs jäärä. Enimmäkseen kuitenkin ihana. :)
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Toi pleikkaaminen on sen ainoa harrastus.Ite olet haukkunut ja antanut siitä p...skan kuvan.
Anonyymi kirjoitti:
Ite olet haukkunut ja antanut siitä p...skan kuvan.
Kiukkuisena, osaa se paskakin olla. Muttei se meinaa että 24/7.
Harva meistä täydellinen on vai?MCMLXXVI kirjoitti:
Harva meistä täydellinen on vai?Mä en vaan jää kantamaan kaunaa, kun asiat on selvitetty. Ne on sitten selvitetty ja otetaan uusia ärsytyksiä.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Harva meistä täydellinen on vai?Älä sitten hauku! Hirveän rumaa! Koko viime vuoden haukuit niin, että pahaa teki!!
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Harva meistä täydellinen on vai?Opettele käyttäytymään miestäsi kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten hauku! Hirveän rumaa! Koko viime vuoden haukuit niin, että pahaa teki!!
Olen suorasukainen hyvässä että pahassa. Sanon kun sanottavaa on ja kehun kun kehuttavaa on. Molempia riittää.
Mutta nyt on kehujen vuoro.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Täh?? Haista huilu.
Luit oikein.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Olen suorasukainen hyvässä että pahassa. Sanon kun sanottavaa on ja kehun kun kehuttavaa on. Molempia riittää.
Mutta nyt on kehujen vuoro.Saatat olla myöhässä. Liika on liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Saatat olla myöhässä. Liika on liikaa.
Ää, äläs nyt vouhkaa. Meillä ei olla noin herkkähipiäisiä. Tervetuloa miesten maailmaan.
Sanotaan kun sanottavaa, kehutaan kun kehuttavaa, muuten keskitytään oleelliseen.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Ää, äläs nyt vouhkaa. Meillä ei olla noin herkkähipiäisiä. Tervetuloa miesten maailmaan.
Sanotaan kun sanottavaa, kehutaan kun kehuttavaa, muuten keskitytään oleelliseen.Et sä sen kaikkia tunteita tiedä. Lopulta kamelin selkä katkeaa. Et saa mahdollisuutta enää sanoa mitään. Mietipä sitten miten olet haukkunut.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Kuten myös.
Limiitti voi täyttyä.
Anonyymi kirjoitti:
Et sä sen kaikkia tunteita tiedä. Lopulta kamelin selkä katkeaa. Et saa mahdollisuutta enää sanoa mitään. Mietipä sitten miten olet haukkunut.
Mutta sä et tiedä sitäkään vähää siitä mitään millä veistellä. Omia tunteitas projisoit ikään kuin hän niin kokisi, vaikkei koe. :D
MCMLXXVI kirjoitti:
Mutta sä et tiedä sitäkään vähää siitä mitään millä veistellä. Omia tunteitas projisoit ikään kuin hän niin kokisi, vaikkei koe. :D
Itse siis loukkaantuisit hänen asemessaan minulle juuri noin. Ja oletat, että niin hänkin.
MCMLXXVI kirjoitti:
Itse siis loukkaantuisit hänen asemessaan minulle juuri noin. Ja oletat, että niin hänkin.
Onneks sä ja mä ei olla pari. :)
Olis sulla rankkaa mun kanssani.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Älähän sano. Odotahan vain.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
En oleta. Mä tiedän näet paljonkin mitä sä et. Maailma ei ole lukossa.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Onneks sä ja mä ei olla pari. :)
Olis sulla rankkaa mun kanssani.onnittelut!
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Sulla näyttää jo täyttyneenkin.
Mistä kohtaa? Vyötärökään ei purista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatat olla myöhässä. Liika on liikaa.
Toivottavasti älyäisi mies lähteä. Jatkuvaa ulinaa täällä päivästä toiseen. Valittaisi kotonaan eikä olisi kuin Allu 2 täällä
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Joko lopetetaan tää joutava mutuleikki?
Your call. Elä päivä kerrallaan. Näkijät näkee. Tsau
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti älyäisi mies lähteä. Jatkuvaa ulinaa täällä päivästä toiseen. Valittaisi kotonaan eikä olisi kuin Allu 2 täällä
Mä sanoin sille, että maailma on pieni ja muutkin tietää,
Anonyymi kirjoitti:
Your call. Elä päivä kerrallaan. Näkijät näkee. Tsau
Tsau. Ikivihreet on hyviä. :)
https://youtu.be/I6ZkWSQyQFMAnonyymi kirjoitti:
En oleta. Mä tiedän näet paljonkin mitä sä et. Maailma ei ole lukossa.
Höpsistä. Palstan perusteella ei kannata ennustaa, vituiks menee.
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli..
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Niinno palstan, mutta...
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Jotkut saattaa tykätä kaverista valittamatta, so ;)
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut saattaa tykätä kaverista valittamatta, so ;)
Juu kaikin mokomin. Ei tuu hätä.
MCMLXXVI kirjoitti:
Harva meistä täydellinen on vai?Täydellisen leikkimösän se on neiteille tehnyt. 😄👌
Mä etuoikeutettuna oon nähnyt. 😀
Muista, että monet täällä näkee vain mitä sanot. Ei kokonaisuutta. 😊interlocutrice kirjoitti:
Täydellisen leikkimösän se on neiteille tehnyt. 😄👌
Mä etuoikeutettuna oon nähnyt. 😀
Muista, että monet täällä näkee vain mitä sanot. Ei kokonaisuutta. 😊Näinpä. On se tehnyt paljonkin kaikkea perheensä eteen. Valittamatta. Ei se aina ole kovin helppo ja tahdikas, mutta on se silti kunnollinen mies, joka kantaa vastuunsa.
Parempaa saisin hakemalla hakea. Ja en mä itsekkään täydellinen ole.MCMLXXVI kirjoitti:
Näinpä. On se tehnyt paljonkin kaikkea perheensä eteen. Valittamatta. Ei se aina ole kovin helppo ja tahdikas, mutta on se silti kunnollinen mies, joka kantaa vastuunsa.
Parempaa saisin hakemalla hakea. Ja en mä itsekkään täydellinen ole.Niin, no en minäkään ole lasteni äitistä kovin kukkaista kuvaa tänne tuonut, mutta se onkin se, mitä minä jossain hetkessä hänestä tuumaan.
Enpä toisaalta ole sanonut kenellekkään, että pitäisi luoda kuva tästä henkilöstä minun juttujeni perusteella. Jotkut itse tekevät ehkä niin. Täällä riittää olettajia ja tulkitsijoita. Jotkut jopa elävät sille. (V.tun kyttääjät=ei ole omaa elämää)interlocutrice kirjoitti:
Niin, no en minäkään ole lasteni äitistä kovin kukkaista kuvaa tänne tuonut, mutta se onkin se, mitä minä jossain hetkessä hänestä tuumaan.
Enpä toisaalta ole sanonut kenellekkään, että pitäisi luoda kuva tästä henkilöstä minun juttujeni perusteella. Jotkut itse tekevät ehkä niin. Täällä riittää olettajia ja tulkitsijoita. Jotkut jopa elävät sille. (V.tun kyttääjät=ei ole omaa elämää)Heh, nojuu. Vaikea se onkin täydellisesti kyetä ketään kirjoittaen ihmisenä kuvailemaan. Mielikuvat muokkaa kaikilla vielä miten muokkaa.
Ja luulen, et osa ihan tahallaan koittaa nokkia, kun jotain tartuntapintaa saa.
Helvetin kyylät.MCMLXXVI kirjoitti:
Heh, nojuu. Vaikea se onkin täydellisesti kyetä ketään kirjoittaen ihmisenä kuvailemaan. Mielikuvat muokkaa kaikilla vielä miten muokkaa.
Ja luulen, et osa ihan tahallaan koittaa nokkia, kun jotain tartuntapintaa saa.
Helvetin kyylät.Joillekin tämä on samaa kuin joku tosi-tv sarja..
Ja ketkä niistä sit muistaa linkittää???😀interlocutrice kirjoitti:
Joillekin tämä on samaa kuin joku tosi-tv sarja..
Ja ketkä niistä sit muistaa linkittää???😀Js pistetäämpä täky huvin vuoksi:
Arvaa kuka löysi sopivan nenän, silmien ja otsan liittymäkohdan omaavan naisen mikä haluaa yhä vaan tavata? 😄- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite olet haukkunut ja antanut siitä p...skan kuvan.
Janin mieli muuttuu joka päivä. Jos mies olisi ihana, ei asuisi palstalla eikä hakisi seuraa netistä. Jan oli hiljan nettideiteissä, voi olla vieläkin.
interlocutrice kirjoitti:
Joillekin tämä on samaa kuin joku tosi-tv sarja..
Ja ketkä niistä sit muistaa linkittää???😀Hyvä vertauskuva, todella. :D
Hmm...interlocutrice kirjoitti:
Js pistetäämpä täky huvin vuoksi:
Arvaa kuka löysi sopivan nenän, silmien ja otsan liittymäkohdan omaavan naisen mikä haluaa yhä vaan tavata? 😄Sinä. :)
Anonyymi kirjoitti:
Janin mieli muuttuu joka päivä. Jos mies olisi ihana, ei asuisi palstalla eikä hakisi seuraa netistä. Jan oli hiljan nettideiteissä, voi olla vieläkin.
Ihmisillä voi mielikin muuttua. En ole enää ja platonista kaveria etsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lillis ei tainnut suostua Janille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lillis ei tainnut suostua Janille.
Seksiä on ollut.
- Anonyymi
Treenattu mies kroppa... Ai että.
Palstan katkerat kaljaa kittaajat möhömahat ei kiinnosta - Anonyymi
Ei kai kukaan nyt ammatin peruusteella miestä itselleen katso.
Jos näin tällä peruusteella pitää valita, niin Niinistön Sauli, kun hän suostuu ensin eroamaan nykyisestä vaimostaan. Perusteella: minä olen nuorempaa ikäluokkaa.
Palsta oppien mukaan miehet haluaa aina vaihtaa nuorempaan vaimoon.
Minulla siis on kilpailu etu puolellani, eikä mikään turha haave. - Anonyymi
Ei oikeastaan kukaan enää. Ei mun näköisen hyödytä ketään edes katsella, olen liian vanha ja rumakin sellaseen.
- Anonyymi
Mikään mies ei saa sekaisin, ei ole koskaan saanut. Pidän kyllä hirvittävän monestakin miehestä, mutta heitä yhdistä mikään.
- Sheena - Anonyymi
postimies panee kolmesti.
- Anonyymi
Älymies.
Toki kun syvemmin tutustutaan, tulee mukaan myös muita ”vaatimuksia”: pitää myös nauttia läheisyydestä ja läsnäolosta, osta keskustella, sekä arvomaailman ja aaltopituuden pitää ainakin jollain tasolla osua.- Anonyymi
Hankitaan sit ilmastointi . .
Töissä on yksi sähäri joka saa mulla sukat pyörimään jaloissa vinhasti...
MCMLXXVI kirjoitti:
Työkengät jalkaan. :D
Mun kolmevitoset turvakengät sen verran väljät että kun Waltterin nään niin kyllä sukat pyörii niin että huiskis vaan... täyden kympin mies.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mun kolmevitoset turvakengät sen verran väljät että kun Waltterin nään niin kyllä sukat pyörii niin että huiskis vaan... täyden kympin mies.
Heh. :D
- Anonyymi
pelimies, valamies, uskottu mies, lumimies, putkimies, tosimies, poikamies, matkamies, kalamies, viinamies, luolamies, herrasmies, rekkamies, liskomies, ukkomies, apumies, jarrumies, reissumies, huilumies, tiedemies, lännenmies, esimies, merimies, tullimies, kullimies, nuorimies, myyntimies, suurmies, jeesmies, lääkintämies, sammakkomies, avaruusmies, viikatemies, aviomies, sekatyömies, ulosottomies, hämähäkkimies, kertakäyttömies, naistenmies, ratsumies, lehtimies, vesimies, ovimies, jousimies, pursimies, päämies, puhemies, huoltomies, miesasiamies, naisasiamies....
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli mies kuin mies...
KESÄMIES!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KESÄMIES!
Ei setämies.
- Anonyymi
Miestenmies, naistenmies😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KESÄMIES!
Kenties.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei setämies.
Olen setämies.
Sähkömies on yöpöyvän laatikossa. Sähköasentja on erikseen. Ja se tekee muuten mitä haluaa. Muut mitä osaa. 😁
- Anonyymi
Super Mario se taitaa olla se kaikkien naisten salainen ihailujen kohde.
- Anonyymi
Tidi-titti-di-titti
- Anonyymi
Ei sekaisin saa kukaan, koska vain kaveri on haussa, eikä ikäeroa kovin paljoa. Sellainen mukava suomalainen mies.
- Anonyymi
Jokaisen univormun sisällä on pelkkä ihminen. Toki työ vähän indikoi jotain ominaisuuksia.
Turvallinen ja luotettava. Suht tervepäinen. Epätäydellisyyttä sietävä, vaikka vähän vakava jmutta musta huumori. Tähän päälle itsestään huolta pitäminen ja liikkumista vieroksuvaton.
Jos pitää vielä läheisyydestä ja seksistä, I'm sold. - Anonyymi
Esko Martina, on kylläkin kokonainen sukunimi.
- Anonyymi
Mies sanan käyttö on syrjivää ja sukupuolittunutta. REEEEEE! Samoin kysymyksen asettelu nainen-mies akselille on syrjivää. REEEEEE! Esimerkiksi jos sateenkaariapinaksi pukeutunut sähköasentaja tulee asuntoon, niin eihän turrepuvun alta mitään sukupuolta näy.
- Anonyymi
Kunhan aivot toimii yhteen ja kemiaa löytyy niin avot. Pari tällaista olen elämäni aikana kohdannut, yhden sain ja menetin, toisen kanssa on parhaillaan sähköä ilmassa, mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. Naitua tuli remppamies jonka kanssa kemiaa ei ole ja jonka aivot toimii liian käytännönläheisesti omaan lennokkaaseen ajatusmaailmailmaan nähden. Loukussa koen olevani.
- Anonyymi
Elämässä tärkeintä on käytäntö ja kivijalka.
Jos olet fiksu, lopetat joutavat haahuilut ja pidät sitä remppamiestäsi hyvin.
- Anonyymi
Tietenkin kukkakauppias?
- Anonyymi
Semmonen, joka tykkää minun jutuista, on yli 178 cm pitkä, painaa 80kg - 101 Kg, on iältään yli 49v. mutta alle 70 v. On rauhallinen, eikä matki minua. Semmoinen on hyvä.
- Anonyymi
Ei mikään. T. J
- Anonyymi
4H-lemmikeistä ym kesäkateista niin 3h-mies.
https://youtu.be/92FA26we9_E
Kaikkihan häviää😏 - Anonyymi
Ei se ammatista ole kiinni mut aloituksen ammateista yhden omaava mies on saanut pääni sekaisin. Vai onkse tää helle 🤔. No pääni on ollut sekasin kyllä pakkasellakin. Voi vee..Alkais jo se loma.
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä, että ulkomuodon perusteella ei uskois kyseisen ammatin edustajaks. Mut se taas johtuu toisesta "ammatista"/ harrastuksesta.
- Anonyymi
Tittelillä ei väliä. Toissa vuonna katseeni käänsivät sliipatut pukumiähet, viime vuonna urheilulliset sänkipäämiähet, tänä vuonna ponnaripäiset surffarin näköiset miähet. Ensi vuonna voikin olla vaikkapa pitkäpartaiset motoristimiähet tai vaikkapa hintelät tanssijamiähet, who knows. Titteli ja ulkokuori sivuseikkoja, luonne ja käytös se mikä merkitsee. Ken tietää millainen miäs loppupeleissä joskus vie jalat alta.
Edellisistä yksikään ei ollut ollut mies , latelit vain ammatteja ...
Poika on poika , mies on mies .
Niiden erosta et tiedä yhtään mitään 🤭- Anonyymi
Sinkku monitoimimies. Ammatti on sivuseikka.
- Anonyymi
Panomies on kaikista paras mies.
- Anonyymi
Panomies - tulihan se vihdoin! Iso aseinen, muna-Kaisa!
- Anonyymi
No mä istuin kerran huvipuiston pyörivät kahvikupit-laitteessa ja sitä käytti tivolimies. Olin todella sekaisin kun mies käänsi vivusta kupin seis.
- Anonyymi
Ei väliä kunhan ei kirjoittele täällä. Valitettavasti taitaa täällä olla.
- Anonyymi
kohta tullaan
- Anonyymi
Pitsamies ehdottomasti. Asvalttimies kuulostaa pölöttävältä, sillä muistan vieläkin kuvan Uppo Nalle kirjasta, missä asvalttimies meinas ajaa Uppo Nallen lituskanalleksi, lättänä nalleksi, lettunalleksi.
- Anonyymi
King Kong mahdollisimman isolla mahalla
- Anonyymi
Oikeastikin tuon Ohisalon voi saada raiskaaksi joku läski King Kong, koska harrastelee tietokonepelejä, ellei peräti joku alien Space Invaders -pelistä ole saattanut hänet raskaaksi
- Anonyymi
Naiset haluaa rikollisjännämiehen. Ei kiinnosta mikään kunnollinen mies jolla asiat on hyvin.
- Anonyymi
kunnollinen mies istuu komerossa piilossa ettei ferrarinpunainen jatkokynsi yllä siihen 😂
- Anonyymi
Ei minkäänlainen mies, mutta palomiehet on usein superseksikkäitä!
Heissä kyllä usein silmä lepää.... - Anonyymi
Ulosottomies saa jo soitollaan pään sekaisin. Entä jos kolkuttaisi oveen.
- Anonyymi
Ennen oli ulosottajat, nykyisin ne ovat kätilöitä.
- Anonyymi
Mies, joka saa käärmeen sankkoon tosi varmoin ottein.
- Anonyymi
Titteleiden tuurimies tietysti
https://m.youtube.com/watch?v=ihAmqYBPIok
Se melkeen mennyt mies - Anonyymi
Jos noista täytyis valita niin ehdottomasti poliisi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969