Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Little-Eevee
profiilit
Little-Eevee
Little-Eevee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+harvoin+mä+oon+kotona+yksin+(meitä+on+kaikkiaan+6)+ja+harvoin+kaikki+muut+on+poissa+kotoa+samaan+aikaan.
Enkä+tiiä+mistä+pääsisin+ostaa+kun+ihan+tutusta+kaupasta+en+kehtaa+ostaa.+Eikä+mun+huoneessa+oo+mitään+paikka+laittaa+niitä+(täällä+ei+oo+mitään+yläkaappeja+eikä+ihan+näkyville+kehtaa+jättää).
Tiedän+että+äitin+suhtautuminen+on+tässä+se+etten+voi+niin+mietin+sitä+että+jos+se+löytäs+ne+niin+alkas+luultavasti+kyselee+enkä+osaa+selittää+tätä+sille.
03.07.2021 08:56
No+hyvä+idea+mietin+vaa+sitä+että+kun+se+käy+suht+usein+mun+huoneen+ovel+nii+en+oo+varma+miten+sillon+pitäs+olla+(se+käy+siks+etten+kuule+jos+huutelee+toisesta+huoneesta+nii+ollaa+sovittu+et+tulee+sanoo++mun+huonees+jos+on+jotain)+no+ehkä+mä+tässä+murehdin+turhia+ainakin+etukäteen+ihan+turhaa+että+murehdin+sitä
02.07.2021 20:18
Kaikki+sanoo,+että+ei+pidä+hävetä,+mutta+silti+hävettää.+Oon+tilanteessa+että+kerroin+äitille+tästä,+mutta+se+sano+etten+voi.+En+myöskään+kehtaa+yrittää+salaa.+Äiti+kysy+miks+haluun+tätä,+mutta+en+pystyny+sanomaan,+enkä+oo+pystyny+myöhemminkään+kertomaan,+että+mä+vaan+jotenkin+tykkään+siitä+ideasta+todella+paljon,+haluisin+kertoo+ettei+tarttis+yrittää+piilotella+asiaa,+mutta+en+saa+sitä+suustani+ja+sille+kirjottaminenkaan+ei+onnistu,+koska++pelottaa,+että+miten+se+reagoi+jos+kerron.+Mitä+mä+teen?
02.07.2021 09:23
Voiko+noita+DryNites+vaippoja+käyttää+järkeväsi+päivälläkin,+vaikka+ne+onkin+tarkoitettu+yökäyttöön?+Jos+voi+erottuuko+ne+helposti+vaatteiden+kuten+verkkareiden,+tai+sortsien+ja+t-paidan+alta?+Ihan+sillä+kyselen,+että+mietin,+että+jos+niitä+voi+hyvin+käyttää+päivällä,+eikä+näy+vaatteiden+alta+niin+voisin+käyttää+niitä+myös+ulos+mennessä,+jos+ja+kun+kehtaan+käydä+ostamassa.
27.06.2021 18:36
2 / 2