Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Little-Eevee
profiilit
Little-Eevee
Little-Eevee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kik:iä mul ei oo. Mut mun Insta on sunny_tiny_kitty, jos haluut jutella siel.
19.10.2023 15:20
Mun ig on sunny_tiny_kitty
19.10.2023 15:18
No mun Insta on sunny_tiny_kitty.
(Esim. Snappia en ite käytä).
19.10.2023 15:17
Moi, minkä ikänen oot? Haluisitko jutella?
18.08.2023 15:22
Nepsy+kiitti+tosta+aeimmasta+viestistä.+Monesti+tulee+vastaan+kun+monet+sanoo+autismista+kaiken+laista+ja+huomaa+kilsan+päähän+ettei+ne+tiedä+mistä+puhuu+niin+on+piristävää+kun+joku+ei+puhu+mitä+lie+kuraa.+Noihin+vinkkeihin+että+mulla+on+painopeitto+ja+yks+tosi+ihana+pehmolelu+jotka+auttaa+rentoutuu+kun+oon+kotona+mutta+sitten+tulee+ongelmaksi+että+esim+koulussa+tollasta+rauhoittavaa+tekijää+ei+oo+kun+se+pehmolelu+on+sen+verran+iso+etten+pysty+sitä+kunnolla+kouluun+viemään+ja+sitä+painopeittoa+ei+voi+kotoa+saada+oikeen+minnekään.+Ja+juuri+koulussa+rauhoittavia+asioita+tarvitsisi+kaikkein+eniten.+Onko+jotain+ideoita+mikä+voisi+auttaa?+Itselläni+on+esim+pieni+pehmeä+pallo+jota+voisin+pitää+mukana+mutta+se+taas+ei+saa+oikeen+ajatuksia+muualle+niin+että+pystyis+rauhottumaan.
25.03.2022 10:57
133sumu+on+mun+instagram
09.10.2021 13:42
Mulla+ei+oo+Snapchattia+mutta+Instagram+on
20.09.2021 16:37
Ok+onks+jotain+ideaa+minkä+ikäselle+tarkotettua+ja+onko+jotain+riskei+tai+muuta?
26.08.2021 19:02
Minkä+hakusanan+laitan+sinne+verkkokauppaan,+että+löydän+sopivan+tutin+itelleni+oon+kohta+15v?
25.08.2021 20:14
Mistä+oot+hankkinu+tutin+ja+millasta+tuttia+käytät?
24.08.2021 19:20
Pakko+sanoa+toi+että+imee+tuttia+kuulostaa+mukavalta.+Haluaisin+itsekin+kokeilla+tuttia+mutta+en+tiiä+mistä+saisin+varsinkaan+kun+en+viiti+hankkia+sellasta+joka+vaikuttaa+hampaisiin+mut+sellaset+mitkä+ei+vaikuta+on+kuulemma+kalliita+ja+pitäis+tilata+enkä+osaa+tehä+sitä+ja+en+oo+varma+pystynkö+maksaa+mun+pankkikortilla+verkkomaksuja+ja+se+miten+saisin+sen+sitten+tilaamalla+käsiini+on+myös+mysteeri+kun+kotiin+en+kehtais+tilaa+(jos+ees+mahdollista)+koska+sillon+vanhemmat+toosi+todennäkösesti+sais+kiinni+tavallaan+haluisin+että+tää+paljastuis+mun+vanhemmille+niin+ei+olis+oloa+että+pitäis+salailla+mutta+en+uskalla+kertoa
21.07.2021 20:33
No+en+oikein+tiedätosta+kun+oon+yksin+niin+usein+nimenomaan+kaipaan+sitä+että+lähellä+olis+joku+keneen+vois+turvautua+jos+siltä+tuntuu.+Monissa+tilanteissa+tarviin+aikuista+lähellä+ihan+senkin+takia+että+joku+asia+jännittää+ja+sitten+esim+se+kosketus+(esim+jalkaan)+rauhoittaa+todella+paljon
11.07.2021 01:21
No+jaa+oon+ite+14+ja+tää+ollut+näin+aina+(tosin+tajusin+sen+vasta+neljä+päivää+sitten)
Ja+on+esim+myös+sellasia+tilanteita+että+en+uskalla+tehdä+jotain+asiaa+ilman+että+siinä+on+tuttu+aikuinen+24/7+ihan+vieressä.
Aikamoinen+mysteeri+(no+ei+autismista+turhaan+sanota+että+se+on+tosi+arvaamaton).
11.07.2021 00:31
Siis+se+siinä+onkin+outoa+pystyn+olee+ulkona+yksin+vaikka+monen+kilsan+päässä+kotoa+ilman+mitään+ongelmia+kunhan+tiedän+reitin+kotiin.+Mutta+jos+lähen+vaikka+just+äidin+kanssa+niin+sitten+tulee+tosi+turvaton+olo+jos+se+ei+oo+ihan+lähellä+kokoajan.+Myös+koulussa+on+ollu+vastaavaa+että+pysyttelen+kokoajan+jonkun+tutun+aikuisen+lähellä+(esim+jommankumman+mun+luokan+avustajan+kanssa)+kun+lähetään+luokasta+jopa+sillon+kun+mennään+syömään.+Oon+ollu+samassa+koulussa+7+vuotta+niin+kyse+ei+voi+olla+siitä+että+en+tietäs+minne+ollaan+menossa+ja+siks+pysyisin+kokoajan+ihan+aikuisten+lähellä.
11.07.2021 00:19
Voikun+pääsisin+vielä+yli+siitä+että+pelkään+kiinni+jäämisen+riskiä.+Vaipat+tuntuu+ihanilta+enkä+haluis+jännittää+että+jäisin+kiinni+kun+se+on+kaiken+lisäks+epätodennäköistä+ja+varmasti+nauttis+vielä+enemmän+kun+ei+jännittäs
06.07.2021 12:30
Voiko+tulla+jotain+negatiivisia+vaikutuksia+siitä+että+pidän++vaippaa+päällä+ja+mahdollisesti+jossain+vaiheessa+välillä+pissaan+vaippaan?
05.07.2021 15:45
Olin+muuten+positiivisesti+ihan+mielettömän+shokeeraantunu+ja+hämmentyny+siitä+miltä+nää+tuntuu+enkä+pystyny+aluks+edes+ajattelemaan+kunnolla+kun+olin+niin+sen+tunteen+lumoama.+Ah+nää+on+niin+mukavia+ja+niin+pehmeitä😍❤️❤️❤️❤️
04.07.2021 19:44
Joo+tiedän+ettei+sama+vaippa+kestä+tietenkään+loputtomiin+ja+siis+ainakin+tällä+hetkellä+pidän+vaippaa+sillon+kun+oon+ulkona+itsekseni,+(laitan++vaipan+vessassa+alkkareiden+tilalle)+kun+muut+ei+oo+kotona+tai+varmasti+nukkuu.+Ja+suunnittelin+Ettå+nukun+ainakin+ens+yön+vaipassa+ja+sillon+kun+esim+en+oo+yksin+kotona+niin+otan+sen+vaipan+pois+päältä+laitan+alkkarit+ja+laitan+sen+vaipan+samaan+paikkaan+muiden+kaa+ja+käytän+samaa+niin+pitkään+kun+se+kestää+jos+en+pissaa+siihen+(en+oo+vielä+tehny+niin+mutta+ajattelin+kokeilla+kun+tulee+sopiva+hetki
04.07.2021 19:31
Jos+äiti+joskus+(syystä+tai+toisesta)+löytää+ne+vaipat+ja+kysyy+miks+mulla+on+ne+niin+koitan+vaan+kertoa+rehellisesti+että+”mä+vaan+jotenkin+tykkään+niistä”+mutta+joo+muut+on+huomenna+noin+6+tuntia+poissa+kotoa+niin+kävelen+läheiseen+k-supermarkettiin+ostan+paketin+noita+drynites+vaippoja+tuun+kotiin+ja+puen+kotona+samantien++vaipan+päälle+ja+nautin+siitä.
03.07.2021 22:22
No+pitää+miettiä+tota+en+vaa+osaa+päättää+nopeesti+ja+jo+huomenna+ois+tilanne+että+voisin+mutta+pitäs+vaan+uskaltaa+tehdä+se+ja+lopettaa+murehtiminen+eikä+se+käy+multa+helposti.+
Enkä+oikeen+osaa+sanoo+pokkana+jos+äiti+kysyy+meen+vaa+hiljaseks+enkä+saa+sanottua+mitään+(käyny+jo+monessa+asiassa+monta+kertaa).
03.07.2021 19:22
1 / 2