Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kittiechihuen
profiilit
Kittiechihuen
Kittiechihuen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
28
Kommenttia
1316
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän+hän+tänne+vielä+tule.+Nyt+joudut+tyytymään+meihin.
27.08.2021 20:45
Hyvin+sanottu+Ilmannimi!
27.08.2021 19:49
Enpä+usko+että+kaiken+takana+on+aina+eri+henkilö..+Aspa+kirjoituksiasi+on+ollut+mm.+Seinäjoki,+Rovaniemi+palstalla+ja+myös+täällä.+Sama+aihe,+asiakas+teki+väärin+sinua+kohtaan,+yada+yada..
+Monet+ovat+huomanneet+saman+avauksen+ja+vielä+monta+kertaa,+aina+kun+joku+oli+eri+mieltä+kanssasi,+otit+herneen+nenään..+Ja+jankkasit,+mitä+tein+väärin,+etkö+lukenut,+puhuin+asiakkaasta,+minun+pitää+vaihtaa+alaa,+sairasta!+Suutuit+kun+porukka+huomaa+saman+aiheen/ketjun+monta+kertaa,+usealla+sivulla+ja+iät+ja+ajat...+
Todella+outoa+ja+aika+sairasta,+ei+ole+normaalia..+Sori!+Minkä+takia+jauhoit+samaa+aihetta+iät+ja+ajat??+Ei+siinä+ole+järkeä!+Oikeasti+sinulla+on+joku+pakkomielle+ja+tarvitset+apua!+Ja+en+ole+ilkeä+kun+sanon+tämän,+vaan+se+on+totta!+Apua+saa+kun+sitä+osaa+hakea!
Suutuit+kuin+minä+ja+Tinttu(?)+Ärähti+sinulle+ja+syystä!+Niin+aloit+kuin+takiainen+olemaan+kimpussamme+ja+häiritsit+tyyliin,+mitä+tein+väärin?+Jankkasit+vaan,+olet+kommentoinut+ketjuumme,+että+rekatut+ovat+yksi+ja+sama+henkilö..++Naurat+ja+häiritsee,kiusaat+ja+tulet+häiritsemään+tarkoituksella+keskusteluihimme..+Uhkailet+poliisilla+ja+meidän+nimemme+laittamisella+tänne..++Naurat+ja+solvaat+aiheitamme.+
Jos+me+teimme+väärin,+niin+teit+myös+sinä!+Ja+minusta+paljon+enemmän!+Aspa/asiakas+jutusta+useassa+sivulla+ja+monta+kertaa+ja+iät+ja+ajat...+Ei+ole+tervettä+käytöstä!
Jos+poliisi+lukisi+myös+omat+juttusi,+niin+kyllä+hekin+huomasivat+oman+ei+terveen+käytöksesi..+
Oikeasti!+Älä+jatka+touhuasi,+lopeta+aiheesta+jankkaaminen,+sekä+meidän+vainoaminen!+Keksi+muuta+tekemistä!+Parasta+minusta+olisi+jos+et+kävisi+Suomi24+keskusteluissa+enää+ollenkaan+ja+keksisit+muuta+puuhaa/harrastuksia.
Ehkä+sinulla+on+mielenterveys+ongelmia?+Epäilen+suuresti+näin,+niihin+saa+apua.+Ja+en+sano+tätä+pahalla+vaan+hyvällä!+Minulla+on+myös+mielenterveys+ongelmia,+minulla+on+lääkitys,+perhe+ja+ystävät+apuna.+Ja+he+kyllä+auttavat+jos+tarvitsen+apua.
Olet+sanonut+monta+kertaa+että+haluat+anteeksi+pyyntöä,+sitä+on+ollut+vaikea+ja+jopa+tuhaakin+antaa+koska+ei+sinunkaan+käytöksesi+ollut+fiksua!+
Eli+mekin+ansaitsisimme+sinulta+anteeksi+pyynnön!+Rauhan+tänne+ja+että+jätät+meidät+rauhaan!+Tekisitkö+sen??
Tässä+todellinen+kuva+minun+puolelta+käytöksestäsi!
Älä+enää+nyt+aloita+uutta+kiusaa+tämän+luettuasi!+Ymmärrä+tämä+kirjoitus/kuvaus+sinusta!+Opi+tästä+ja+älä+enää+jatka+samaa+kehää!+Eteenpäin+ja+uusia+tuulia+kohti!
Kaikkea+hyvää,+terveyttä+ja+rauhaa+sinulle!
Vielä+kerran+minulta:+ANTEEKSI+PYYNTÖ!+Tee+itse+samoin+minulle+ja+muille!
27.08.2021 16:50
Voi+ei!!!+😆+Sori,+en+huomannut..+😆
27.08.2021 16:00
Minä+pidän+paljon+Depeche+Modesta+ja+Pet+shop+noususta.
27.08.2021 15:12
Niin,+kesäisin+on+ollut+nykyään+helteitä..+Mielelläni+niistä+kuitenkin+nautin+kesällä+ulkona,+vilukissa+kun+olen.+Mutta,+sisällä+saisi+silloin+olla+vilpoisaa.
Mitäs+olet+tutkinut+mikroskoopilla?
27.08.2021 14:31
Oletko+miettinyt+myös+omaa+käytössäsi?+Se+mitä+artagnan+tässä+ketjussa+sanoi,+sinun+käytöksesi+on+ollut+hemmetin+kipeetä,+mikä+oli+totta..
Jospa+nyt+antaisit+olla+ja+rauhoitut.
27.08.2021 14:29
Huoh..+Oma+käytöksesi+ei+myöskään+ollut+fiksua..++Vaadit+anteeksi+pyyntöä.+Nyt+olet+sen+saanut,+luitko+edes+tätä+avausta?
Nyt+rauha+palstalle+KIITOS!!
27.08.2021 14:03
Kiitos!+❤️
26.08.2021 20:48
Kerro+nyt+jotain+hyvää+meistä+muista+myös.
26.08.2021 14:38
No+ei+vie!
26.08.2021 09:51
Ei+tässä+mielestäni+ketään+kehitysvammaiseksi+sanottu.+Ihmisiä+he+ovat!+Itselläni+läheinen+on+lievästi+kehitysvammainen.
25.08.2021 18:25
Okei.
25.08.2021 18:23
Minä+vai?+En+minä+kenenkään+tilaa+halua+omia,+oltaisiin+vain+sulassa+sovussa.+Ja+jos+ei+halua,+niin+oltaisiin+edes+hiljaa+ja+puuttumatta+muiden+keskusteluihin.
25.08.2021 16:43
Jep!+Kiva+kun+olet+käynyt+täällä!+🙂+Ilmannimi+on+tosiaankin+hyvä+runoilemaan.+🙂
25.08.2021 14:53
No,+mm.+Ilmannimi+ja+Sunflower+ovat+kyllä+käyneet+täällä.
25.08.2021 14:19
Kaikki+eivät+käy+täällä+niin+usein.
25.08.2021 13:38
Sinulle+on+pyydetty+anteeksi+nyt+ja+aiemminkin,+mitä+jos+ottaisit+sen+vastaan.+Tässä+avauksessa+oli+siis+anteeksi+pyyntö+ja+pyyntö+siitä+että+et+enää+häiritse+meitä+rekattuja+ketjussamme.+Onko+se+vaikea+ymmärtää?
Tee+omia+avauksia+ja+älä+enää+kiusaa/häiritse.+Niin+emme+mekään.
Edelleen+on+ihan+sama+mitä+sanomme,+niin+teet+siitä+shown..++Rauhoitu+jo.+Sanot+että+häiriköimme,+niin+teet+sinäkin,+et+osaa+lopettaa,+vaikka+sitä+pyydän.+Olet+halunnut+anteeksi+pyyntöä,+olet+sen+saanut.+Tässä+se+vielä:+Anteeksi!!+
Nyt+rauha+palstalle+KIITOS!
25.08.2021 13:07
Ei+ole+provo!
25.08.2021 12:40
Juu,+niin+kai.+En+kyllä+tarkoituksella+mitään+väärää+kirjoittanut.
25.08.2021 10:33
59 / 66