Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

1316

1. Aurinkoista juhannusta!

Mukavaa, aurinkoista ja rauhallista juhannusta kaikille! 🌺
    Kokkola
    22
    350
  2. Andy Fletcher Depeche Modesta rip

Andy Fletcher Depeche Modesta on kuollut, aortan repemään, jos ymmärsin oikein. Oli vain 60 vuotias. Jään kaipaamaan, pi
    Kokkola
    7
    281
  3. Minkälaista liikuntaa harrastat nyt keväällä?

Itse olen vain kävellyt koiran kanssa. Katupöly ja siitepöly haittaa.. Mitä mieltä olette aikuisten potkupyörästä? Oli
    Kokkola
    20
    348
  4. Ärsyttävin mainos tällä hetkellä..

Ärsyttävin mainos tällä hetkellä, Suomalainen kirjakauppa: Heeei! Minkälaista teille? Mainos esim. Pyörii YouTubessa j
    Kokkola
    16
    246
  5. Eläimet ovat parempia kuin ihmiset!

Eläimet ovat parempia kuin ihmiset! Ne jotka tekevät pahaa eläimille ovat sairaita.. Vaikka kuinka olisi esim. Kissa v
    Kokkola
    18
    371
  6. Ystäviä palstalta? (REK)

Oletteko saanut ystäviä tämän palstan kautta? Ihan livenä tavattavia ystäviä? Itse kaipaisin kovasti ystäviä.
    Kokkola
    42
    581
  7. Vanhat ketjut.. (REK)

Minkä ihmeen takia joku nostelee vanhoja keskustelu/ketjuja esiin??!
    Kokkola
    24
    307
  8. Odotatteko kevättä? (REK)

Kevättä kohti mennään, päivänvalo lisääntyy ja kyllä ne lumetkin vielä sulaa. Ja sitten saa heittää talvivaatteet. Komer
    Kokkola
    49
    489
  9. Oletteko ostaneet joululahjoja?

Minä ostan perheelle ja muutamalle kaverille, sekä itsetehtyjä joulukortteja.
    Kokkola
    15
    279
  10. Mitä pidätte Normal kaupasta?

Niin, Kokkolassakin on nyt Normal kauppa. Mitä pidätte siitä? Minusta siellä on ainakin hygienia tuotteita edullisesti
    Kokkola
    30
    723
  11. No, miten on?

Onko taivas pudonnut niskaan kun olen Kokkolan lähellä mökkeilemässä?
    Kokkola
    40
    550
  12. Piipahdus! (Rek!)

Tulinpas tänne piipahtamaan, on pitkä aika kun olen tänne kirjoittanut, saati muut rekatut? Välillä olen käynyt täällä
    Kokkola
    42
    606
  13. Ajattelin talvella tai keväällä tulla käymään..

Entiseen kotikaupunkiin, ihanaa saada nähdä perheenjäseniä jälleen.
    Kokkola
    48
    103
  14. Onko tästä tullut mielenterveys potilaiden palsta??

Ihme porukkaa käy vissiin täällä, nostelee vanhoja ketjuja, tekee ketjuja rekattujen tyyliin ja vastailee itselleen.. Si
    Kokkola
    59
    1056
  15. Aikotteko ostaa joululahjoja? (REK!)

Itse olen jo hankkinut lahjat. Ostelin niitä pitkin syksyä, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Lahjoja saa miehen
    Kokkola
    98
    907
  16. 17 vuotta sitten...

17 vuotta täynnä, kun muutin Kokkolasta pois.. Aika menee nopeasti. Koko lapsuuden, ja yli parikymppiseksi asuin Kokko
    Kokkola
    56
    174
  17. Sairasta nauraa kuolleille!

Todella sairasta nauraa kuolleille, ripulisti! Nyt nukkumaan ja suu kiinni!
    Kokkola
    99
    1477
  18. Hyvää syksyä! (Rek!)

Hyvää syksyä kaikille mukaville! En tiedä käykö täällä enää tuttuja, mutta tulin piipahtamaan.. Ihmetyttää täällä avat
    Kokkola
    37
    125
  19. Miten kesänne on sujunut? (REK)

Vielä on kesää jäljellä, mutta miten se on sujunut tähän asti? Nyt heinäkuussa on riittänyt touhua, kun mies on lomalla
    Kokkola
    20
    82
  20. Hyvää Ystävänpäivää kaikille! (REK!)

Lämpimät ystävänpäivä toivotukset rekatuille ja muille mukaville keskustelijoille täällä! ❤️
    Kokkola
    13
    104