Kevättä kohti mennään, päivänvalo lisääntyy ja kyllä ne lumetkin vielä sulaa. Ja sitten saa heittää talvivaatteet. Komeroon! 🙂
Odotatteko kevättä? (REK)
49
489
Vastaukset
Mittarissa -25°c, niin on helppo vastata että kyllä!!
Odotan sitä, kun aurinko lämmittää kunnolla. Puihin tulee pienet lehdet ja voikukatkin vilkkuvat keltaisina. Lintujen viserrys tietysti yksi ihanimmista asioista.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18260694
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voisitte jutella jo ulkona ku täällä keskenään!
Voi että! Kun ei olla, asuta lähellä, tai edes Kokkolassa... Että sori vaan että ollaan täällä!
- Anonyymi
No totta hitossa ootan:) Täällä on muikkeli nii hemmetin jäässä ettei veri kierrä. Ei oo tällaista talvea ollut naismuistiin:(
Sunflower- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Minäkin palelen helposti, muutun ihan siniseksi!
Ite oon henkisesti väsyny tähän talveen :( Tekis mieli saa*tanoida aina ku vilkaisee aamulla mittariin.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite oon henkisesti väsyny tähän talveen :( Tekis mieli saa*tanoida aina ku vilkaisee aamulla mittariin.
SunflowerPiristääkö lisääntyvä päivänvalo yhtään?
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Piristääkö lisääntyvä päivänvalo yhtään?
Toi päivänvalo on jees mutta pakkanen ei vaan enää nappaa. Oon hemmetin syväjäässä koko muija:(
Toi päivänvalo on jees mutta pakkanen ei vaan enää nappaa. Oon hemmetin syväjäässä koko muija:(
SunflowerKyllä se sää vielä lämpenee, usko pois! 🙂
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kyllä se sää vielä lämpenee, usko pois! 🙂
Jos ei ennen nii ens kesänä:D
Sunflower
- Anonyymi
Oon toppatakki päällä sisälläki:D
SunflowerOlin juuri juuri nukkekoti messuilla myymässä tekemiäni tavaroita. Hitsi kun siellä sisätiloissa oli kylmä.. En ollut ainoa myyjä joka käveli välillä lämpimikseen.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Olin juuri juuri nukkekoti messuilla myymässä tekemiäni tavaroita. Hitsi kun siellä sisätiloissa oli kylmä.. En ollut ainoa myyjä joka käveli välillä lämpimikseen.
Kävikös kauppa? Tuntuu vaan että immeiset ei tarkene lähteä minnekkään jos ei oo pakko:(
Kävikös kauppa? Tuntuu vaan että immeiset ei tarkene lähteä minnekkään jos ei oo pakko:(
SunflowerKyllä kävi porukkaa ja sain ihan kivasti myytyä.
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kyllä kävi porukkaa ja sain ihan kivasti myytyä.
Millaisia kamppeita teet? Itekki tykkään värkkäillä joten tuommoinen aikuisten nukkekoti ois haaveissa:)
Millaisia kamppeita teet? Itekki tykkään värkkäillä joten tuommoinen aikuisten nukkekoti ois haaveissa:)
SunflowerKalusteita, pikkutavaroita ja nukkekoteja.
- Anonyymi
Tää kylmyys vaikuttaa taatusti vaalitulokseen. Kaikki ei vaan viitti lähteä äänestämään tonne hiton pakkaseen:(
Sunflower- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No niin kylmä ei mulle ollu, ettenkö olis lähteny. Ei näitä nii usein ole.
Kyllä toi kylmyys vaikuttaa jos esim. autoa ei saa käyntiin ja äänestyspaikalle on pitempi matka:( Ite äänestin:)
Kyllä toi kylmyys vaikuttaa jos esim. autoa ei saa käyntiin ja äänestyspaikalle on pitempi matka:( Ite äänestin:)
SunflowerNii, no tietysti vaikeuttaa, jos käy tolleen huonosti.
Voi olla, että monet jättää muuten vaan äänestämättä.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Nii, no tietysti vaikeuttaa, jos käy tolleen huonosti.
Voi olla, että monet jättää muuten vaan äänestämättä.Tais moni Halla-ahoa äänestäny jättää väliin tokan kierroksen. Saas nähä millainen pressa kuoriutuu tosta Stubbista.
Tais moni Halla-ahoa äänestäny jättää väliin tokan kierroksen. Saas nähä millainen pressa kuoriutuu tosta Stubbista.
SunflowerNii, molemmissa ehdokkaissa oli hyviä ja huonoja puolia.
Toivotaan ny, että pärjää tuossa hommassa, ja pitää tässä maassa rauhan.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Nii, molemmissa ehdokkaissa oli hyviä ja huonoja puolia.
Toivotaan ny, että pärjää tuossa hommassa, ja pitää tässä maassa rauhan.Itellä tökki tossa Haavistosta se alhol muijien kuskaaminen Suomeen. Ei hemmetti, mitä liikkui miehen päässä? Tosta Stubbista ei taas tiiä onko lintu vai kala. Itteeni häiritsee hänessä toi liika kansainvälisyys.
Itellä tökki tossa Haavistosta se alhol muijien kuskaaminen Suomeen. Ei hemmetti, mitä liikkui miehen päässä? Tosta Stubbista ei taas tiiä onko lintu vai kala. Itteeni häiritsee hänessä toi liika kansainvälisyys.
SunflowerNo nii muaki tympi, ku se ne eukot tänne kiikutti, ja ihan väkisin.
Stubb on tuol ulkomailla paljon ollut, niin siks sen nuppi on viel siellä. Kaippa tuo laskeutuu ajan myötä kotimaan kamaralle.
- Anonyymi
Muistakaa toki että viisas Tosirealisti määrää milloin kevät tulee, pysytään faktoissa, kiitos. Tuliko tämä selväksi?? Tulihan se!
- Anonyymi
Tosirealisti on komea
Anonyymi kirjoitti:
Tosirealisti on komea
No,jos tykkäät punakoista, lihavista pätkistä, niin siitä vaan. Menes antamaan sille pusu!
Oikein mageeta ystävänpäivää Artsi-sedältä palstan gimmoille, Kittielle, Tinttikselle, Auringonkukkaselle & Ilmannimelle! 🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Samoin täältä palstan neitosille, mukavaa ystävänpäivää :)
Anonyymi kirjoitti:
Samoin täältä palstan neitosille, mukavaa ystävänpäivää :)
Hyvää Ystävänpäivää myös sulle! 🧡
tinttu-liina kirjoitti:
Kiitos Artsi! ❤
Unohtui..hitto vie, että hyvää ystävänpäivää myös sulle Artsi! 💞
- Anonyymi
Kiitti Artsi:) Ystävänpäivätoivotukset täältä myöski koko jengille. Ootte huipputyyppejä:)
Kiitti Artsi:) Ystävänpäivätoivotukset täältä myöski koko jengille. Ootte huipputyyppejä:)
SunflowerSulle Sunflower myös hyvää ystävänpäivää 💞💞💞
Kiva, ku kirjottelet täällä. Sun kanssas kans voi jutella mistä vain aiheista, ja se on hyvä juttu :)- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Sulle Sunflower myös hyvää ystävänpäivää 💞💞💞
Kiva, ku kirjottelet täällä. Sun kanssas kans voi jutella mistä vain aiheista, ja se on hyvä juttu :)Kiitti, toi kyllä lämmitti:) Kuin myös samoin:) Oot täällä Kittien kaa semmoinen kantava voima:)
Kiitti, toi kyllä lämmitti:) Kuin myös samoin:) Oot täällä Kittien kaa semmoinen kantava voima:)
SunflowerNoo, ei yks ihminen kesää tee. Kyllä se vaatii enemmän :)
Kyl mä venaan kevättä, tää talvi on nii nähty :(
- Anonyymi
Päivä on jo pidentynyt.🌞
- Anonyymi
Mitäs porukat tykkäs UMK-voittajasta? Ei taida tulla toista Käärijää, zero points, ennustan.
Sunflower- Anonyymi
Oli huono, mitäänsanomaton.
En tykänny, koska sen "päälaulajan" ääni oli nii heikko, melkeinpä huono.
Ei ollu yhtäkää oikeen hyvää. Se Siipolan biisi kyl on näköjää jääny jotenki mieleen, ku aamuisin silmät ristissä hoen, että oon paskana :{
Käärijä oli nii hyvä, että oli nyt rima korkealla.- Anonyymi
Samaa mieltä. On luvassa mahalasku käärijän jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. On luvassa mahalasku käärijän jälkeen.
Eipä Suomen tarvitse joka vuosi siellä kärjessä ollakaan. Alkaa vaan olla jo selkeästi nuorisomusiikkia nämä nykyesitykset. Oikeita soittimiakaan ei enää käytetä. Sen verran voisi tulevia viisuja vilkaista että onko muuallakin maailmassa sama meininki. Makuuhuoneessa tietsikalla kotona tehty tausta alusta loppuun.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124