Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä.mi
profiilit
kynä.mi
kynä.mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähemmänkin+kaunis+on+jo+hyvin+kaunis,+naisen+kaikkein+kaunein.+Merkillisintä+on,+miksi+tämän+toteaminen+ärsyttää+joitakin+niin+suunnattomasti.+Niin,+miksi?+
Kysymys+on+todellakin+ÄRSYYNTYMISESTÄ.+Ei+kukaan+jaksaisi+metelöidä+sitä+vastaas+näin+tarmokkaasti,+jos+pitäisi+sitä+vain+mielipidejuttuna,+että+joku+pitää+naisen+sukupuolielimiä+kauniina.
Minulle+se+taas+ei+ole+mielipidejuttu,+vaan+se+on+OSA+BIOLOGISTA+TEORIAA.+Miehen+kauneudenkokemus+ja+naisen+sukupuolielimet+ovat+kehittyneet+YHTEISEVOLUUTIOSSA.+Tulos,+niiden+näkemisen+aiheuttama+kauneudenkokemus,+voimistaa+kiihotusta+ja+tarvetta+yhdyntään,+siis+edistää+lisääntymistä,+jonka+määrä+taas+on+evoluution+AINOA+mitta.+++🌹👀
12.07.2022 13:23
Hiukan+auttaa,+jos+ottaa+yhden+Oxepam-pillerin.+Minulla+on+sitä+ihan+siihen+määrättynä.+Mutta+tietysti+on+selvä,+että+mistään+rapistumisvaivasta+ei+voi+parantua.+Se+taas+tuottaa+iloa,+kun+tietää,+että+yhä+vähemmän+on+jäljellä.+
Niettä+ei+tässä+valitella,+kunhan+vaan+kerrotaan+ja+jutustellaan.++🌹👀
12.07.2022 10:14
Liikkumaanhan+en+ole+enää+kolmeen+vuoteen+pystynyt+ja+olen+jo+neljän+seinän+sisällä,+mutta+minulla+on+seuranani+ja+avustajanani+suloistakin+suloisempi+vaimoni.++Muut+olisivatkin+taakaksi.++🌹👀
12.07.2022 10:04
Hoitotyössä+ja+ruumiinavauksessa+olin+minäkin+ennen+papinvirkaa.+Toki+siinä+on+ammatillinen+asenne.+Kun+olimme+henkilökunnan+kanssa+rantasaunalla+kaikki+alasti,+olin+ainoa+mies.+Toki+siinä+kauneusnäkökohdatkin+pistivät+silmään+lukuisten+siskojen+ympäröimänä.+
Ihan+kakistelematta+sanon,+että+vielä+kauniimpia+olivat+ilman+vaatteita,+kuin+vaatteissa.+Eikä+pelkästään+seksikkäitä+-+vaikka+sitäkin+-+mutta+myös+satumaisen+kauniita.+🌹👀
12.07.2022 09:57
Minullakin+on+tiheästi,+aivan+päivittäin,+migreenin+auran+näköhäiriöitä,+sahalaitoja+ja+näkökentän+sekä+pirstoutumista+että+katoamista,+ilotulitusta+ja+sykkimistä,+mutta+tähän+ei+liity+vähintäkään+kipua.+Tämä+oire+oli+ennen+aivoverenvuotoa,+mutta+nyt+esiintyy+jo+useamman+kerran+päivässä.
Aivoverenvuodo+jälkitilaan+liittynevät+puhekyvyn+katoamiset,+afasiat+tai+alaliat.+Kestävät+yleensä+1+-+2+tuntia.+Niitäkin+saattaa+tulla+useampi+päivässä.+++🌹👀
12.07.2022 09:40
Ei+se+haittaakaan,+mutta+aluksi+hämmästytti.+++🌹👀
12.07.2022 09:24
Seksiä+mietin+useinkin,+mutta+kauneutta+AINA,+jos+naisella+on+kaunein+paljaana.+++🌹👀
12.07.2022 09:15
Oikeat+olen+nähnyt+sekä+vaimollani+että+monella+muulla.+Kauniit+ovat.+Mutta+netitse+voin+linkittää+vain+kuvia.++++🌹👀
12.07.2022 08:43
Olen+aivovammainen.+Vamma+syntyi+suuren+aivoverenvuodon+seurauksena.+Sen+seurauksena+liikuntakyky+meni+ensin+aluksi+kokonaan.+Kun+neljän+kuukauden+aikana+läheiset+aivoalueet+osittain+korvasivat+tuhoutuneen,+liikuntakyky+osittain+palasi,+mutta+pystyn+enää+kirjoittamaan+vasemman+käden+yhdellä+sormella.
Tasapaino+on+heikko+ja+väsymys+vaivaa.+Voi+johtua+myös+lääkityksestä.+
Ihmisten+kovuudella+ei+ole+mitään+rajaa.+Harhaluuloinen+ja+satuileva,+mahdollisesti+maaninenkin+palstafeministi+pilkkaa+minua+yksisormiseksi,+eivätkä+muut+palstafeministit+inahdakaan.+++🌹👀
12.07.2022 08:26
Odotellessamme+palstafeministien+vastausta+voinen+lausua+oman+tekemäni+erottelun.+
Harhaluuloinen,+satuileva+ja+mahdollisesti+maaninen+henkilö+ei+voi+saada+niin+runsasta+esiintymistä+aikaan+muiden+feministien+joukossa.
Hänhän+on+käyttänyt+erikoista+kieltänsä+ja+esiintynyt+paljon,+eivätkä+palstafeministit+ole+inahtaneetkaan.+Nyt+hänen+esiintymisensä+on+niin+runsasta,+että+on+epäiltävä+myös+maniaa.++++🌹👀
12.07.2022 07:55
Oireet+saattavat+viitata+myös+maniaan.+Harhaluuloisuus+(deluusio)+ja+satuilu+(konfabulointi)++ovat+jo+varmoja.+Näitä+kannattaa+epäillä.+Lääkäri+tekee+tarkan+diagnoosin.++🌹👀
11.07.2022 23:02
Palstafeministeistä+liki+kaikki+näyttävät+poistuneen.+Veikkaan,+että+harhaisen+läsnäolo+tuottaa+kiusallisia+suhtautumisvaikeuksia.
Hyvää+yötä!++🌹👀
11.07.2022 20:34
Rivit+rakoilevat.
Palstan+harhainen+lähettelee+viestejä+toisille+kommentaattoreille,+joita+pitää+minuna,+mutta+muut+palstafeministit+viittaavat+minun+TODELLISIIN+kirjoituksiini.+Silti+kukaan+palstafeministi+ei+ole+tätä+rohjennut+sanoa,+vaikka+sen+muutkin+lienevät+huomanneet.
Sama+juopa+näkyy+siinä,+että+muut+pitävät+henkilöhistoriaani+todenperäisenä+ja++sellaisena,+kuin+olen+sen+kertonutkin,+mutta+harhainen+aina+silloin+tällöin+muistuttelee+omasta+kuvitelmastaan,+joka+hänen+mielestään+on+oikeasti+totta.
Sanon+että+'harhainen',++koska+hän+oikeasti+näyttää+uskovan+mielikuvituksensa+luomaan+maailmaan.
Sen+mukaan+olen+kuulemma+keski-ikäinen+ja+mielenterveysongelmainen,+jolla+oikeasti+ei+ole+vaimoa.++🌹👀
11.07.2022 20:20
KAIKKI+ideologiat+menevät+ajallaan+muodista.+++🌹👀
11.07.2022 17:55
Palstafeministit+uskovat,+että+kärsisin+heidän+hyökkäyksestään.+Enhän+toki.+
Olen+SELKEÄSTI+kertonut,+mistä+olen+kärsinyt+ja+mistä+kärsin+edelleen,+lapsuuden+kauhusta+ja+pahoinpitelystä,+syvästä+alkoholismista+ja+siihen+liittyvästä+ahdistuneisuudesta+sekä+monista+ikäsairauksista,+erityisesti+aivoverenvuodon+jälkitilasta.
Mutta+että+femisistien+hyökkäyksestä,+ei+sentään.+He+vain+ovat+itse+kamaloituneita,+kun+heidän+oppiaan+arvioidaan.+++🌹👀
11.07.2022 15:21
Biologisin+perustein+voi+sanoa,+että+takapuolikin+on+valintaa+edistävä+seikka,+mutta+etupuoli+-+eli+naisen+kauniit+sukupuolielimet+-+ovat+merkitsevämmät.+Takapuolen+merkitys+on+useimmille+tuttu.+Siksi+puhun+tällä+palstalla+vain+vielä+merkittävämmästä+etupuolesta.
Tieteelliseseen+tutkimukseen+perehtynelle+asia+on+muutenkin+tuttu,+joten+hänelle+ei+tarvitse+kertoa+mitään.
Tieteelliseen+ajatteluun+ei+kuulu+kysymys,+miten+olisi,+jos+olisi+niin+ja+niin.+Ei+myöskään+kuulu+arvioida,+onko+joku+seikka+jonkun+mielestä+ylilyönti.+Vain+sellainen+on+tieteellistä+tutkimusta,+jonka+aines+vastaa+tosiasioita.+++🌹👀
11.07.2022 14:52
Vastaamalla+välillä,+mutta+yleensä+ei,+pitää+yllä+itselle+sopivaa+kommenttien+määrää,+ja+ettei+asia+unohdu.++Muiden+toimintaan+en+tohdi+ottaa+kantaa.+🌹👀
11.07.2022 12:30
Tieteellisen+maailmakuvan+AINUT+kriteeri+on,+että+sen+havainnot+ja+valitun+matemaattisen+teorian+laji+ovat+yhtäpitävät+todellisuuden+kanssa.+Siksi+tieteelliset+tulokset+ovat+yhtäpitävät,+tehtiinpä+tutkimus+missä+tahansa,+ja+tekeepä+sen+kuka+tahansa.+
HENKILÖKOHTAISET+mieltymykset+evät+HITUSTAKAAN+vaikuta+tutkimuksen+tuloksiin.
Sinä+taas+ajattelet+psykologistisesti.+Tämä+oppi+venyy+ja+paukkuu+kuin+purukumi.+Tieteen+tulokset+ovat+sinulle+SELITETTÄVISSÄ+tutkijan+henkilökohtaisella+psykologialla.+Ei+ole+siltaa+näiden+kahden+katsannon+välillä.++++🌹👀
11.07.2022 12:23
"Onhan+se+vähän+niin+kuin+kiusaamista,+..."
Kertoo+tarpeittesi+tasosta.+++++🌹👀
11.07.2022 10:43
Ei,+ei+hän+ole+KOSKAAN+esittänyt+todisteita,+vain+väitteitä.++++🌹👀
11.07.2022 10:28
2 / 149