Eli mies viha kun oikeasti rakastuvat mieheen ja mies häneen eli mies on se iki oma mies eli nainen saakin mieheltä oikeaa rakkautta ja nainen saa rakastaa miestään niin nainen ei enään vihaakkaan miehiä vaan pitää miehistä eli feministi nainen on nainen ilman rakkautta
Loppuuko fenitismi naisilla
Anonyymi
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Eli feminismi naisella ei ole ollut onnea rakkaudessa vain tinderi ja korkeastikoulutetuista jännämiehistä on kokemuksia muttei oikeasta miehestä
Fenitismi? Ookei. Miesviha siis vai tää fenitismi?
Mulle on käynny niin, etten vihaa muitakaan miehiä. Mua ei vaan kiinnosta muut miehet, kuin se jonka kanssa olen yhdessä. Ja olen potenut tätä vaivaa 2009 vuodesta saakka. Poden yhä.KAIKKI ideologiat menevät ajallaan muodista. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012