kynä.mi

Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Ujouden anatomiaa
Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o3974Todellisuus vastaan ideologia
Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent1973Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä
Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y4973Biologinen erilaisuus ja tasa-arvo
Tutkimukset 40-luvulta lähtien ovat osoittaneet, että miehet ja naiset ovat samanlaisempia kuin ennen uskottiin. Jopa se1873Pariutumisen tapahtumajärjestys
Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty1172Ruususymboli
Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa2172Feministien karmea kärsimys
Ei ihan naapurissamme, mutta jo Tanskassa feministit tekevät sellaisia teeveeohjelmia, joissa esitellään naisten sukupuo2472Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.
Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään872Suomettuminen raskasta
Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol272Pakko paheksua
Todellisessakin elämässä on saanut huomata, että on erityinen asennoitumistapa, paheksunta, mutta täällä netissä se on e371"Keskustelua" sammutetuin lyhdyin
Presidentin ehdotuksesta on kuulemma käynnissä "viivyttelemätön mutta tarkkaan harkitseva keskustelu". Kuitenkaan johtav3471Naisten ja miesten normisto
… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei1171Yksisarviselle feministille
Koska et ole (🦄) rekisteröitynyt, en tavoita sinua vellikellon kautta. Yritän siis näin. Jos et ole vielä nähnyt dokum969Hitlerin ja Putinin ero
Saksan kansa hurrasi mielenvikaiselle Hitlerille. Venäjän kansa ei halua sotaa, jonka mielenvikainen Putin aloitti. Hi168Sinkkupalsta, loputonta pohtimista pääasian ympärillä
Pariutumisen AINOA biologinen merkitys on populaation UUDENTUMINEN eli jälkeläisten saaminen siihen ikään, että taas uud1968"Kauniimpi sukupuoli"
Useimmin päätän puheenvuoroni kahteen emojiin, 🌹 ruusuun ja 👀 silmiin. Ei liene epäselvää, että naiset ovat muutenkin167Feministinen päättely
Feministit ovat käyttäneet tällä palstalla eräitä päättelysääntöjä. On jo todettava niiden olevan yleisesti hyväksyttyjä2267Boomeri-vahingon minimoiminen
Nimitellessään puolueen suurinta äänestäjäkuntaa boomereiksi pääministeri on tehnyt vahingon, jota ei voi korjata. Puol4666Viihteen halu on ihmisellä pohjaton.
Itse en koskaan ole harrastanut tanssia, mutta olen katsellut useat kerrat teeveestä. Kun papinvirassa saarnasin kirkoss2166"Haukat" ja "kyyhkyt"
Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah4066