Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

1. Ujouden anatomiaa

Latgalen kielen kurssilla noin nelikymmenvuotias sisko kertoi minulle, kuinka oli murrosikäiselle tyttärelleen sanonut o
    Sinkut
    39
    74
  2. Todellisuus vastaan ideologia

Osa feministeistä kieltää miehiltä muiden naisten ajattelun. Sen ei ole mahdollista toteutua, koska ihmiset ovat rakent
    Sinkut
    19
    73
  3. Kaksi tapaa harjoittaa avioseksiä

Avioseksiä harjoitetaan kahdella periaatteella: 1) Minimiperiaate. Jos kumpi tahansa mistä syystä tahansa kieltäytyy, y
    Sinkut
    49
    73
  4. Biologinen erilaisuus ja tasa-arvo

Tutkimukset 40-luvulta lähtien ovat osoittaneet, että miehet ja naiset ovat samanlaisempia kuin ennen uskottiin. Jopa se
    Sinkut
    18
    73
  5. Pariutumisen tapahtumajärjestys

Vaikka eri aikoina noudatetaan hyvinkin erilaista vapauden määrää seurustelussa, itse seurustelu noudattaa vakiojärjesty
    Sinkut
    11
    72
  6. Ruususymboli

Mistähän syystä naisen naisellisuuden keskuksen vertauskuvana käytetään ruusua. Olisiko sillä ehkä miesten mielikuvissa
    Sinkut
    21
    72
  7. Feministien karmea kärsimys

Ei ihan naapurissamme, mutta jo Tanskassa feministit tekevät sellaisia teeveeohjelmia, joissa esitellään naisten sukupuo
    Sinkut
    24
    72
  8. Mennyttä aikaa ei tajuta, ei myöskään 60-lukua.

Koko itäblokki aatteineen kaatui runsas 30 vuotta sitten. Poikani tytär, joka syntyi kaatumisen jälkeen, kyseli isältään
    Sinkut
    8
    72
  9. Suomettuminen raskasta

Suomettumisen politiikka, jossa pelättiin koko ajan Neuvostolan reaktioita, pantiin suu supulle, lehdet ja Yleisradio ol
    Maailman menoa
    2
    72
  10. Pakko paheksua

Todellisessakin elämässä on saanut huomata, että on erityinen asennoitumistapa, paheksunta, mutta täällä netissä se on e
    Sinkut
    3
    71
  11. "Keskustelua" sammutetuin lyhdyin

Presidentin ehdotuksesta on kuulemma käynnissä "viivyttelemätön mutta tarkkaan harkitseva keskustelu". Kuitenkaan johtav
    Sinkut
    34
    71
  12. Naisten ja miesten normisto

… ovat tunnetusti keskimäärin hiukan erilaiset. Ero johtuu biologisista syistä. Absoluuttista paremmuuden mittapuuta ei
    Sinkut
    11
    71
  13. Yksisarviselle feministille

Koska et ole (🦄) rekisteröitynyt, en tavoita sinua vellikellon kautta. Yritän siis näin. Jos et ole vielä nähnyt dokum
    Sinkut
    9
    69
  14. Hitlerin ja Putinin ero

Saksan kansa hurrasi mielenvikaiselle Hitlerille. Venäjän kansa ei halua sotaa, jonka mielenvikainen Putin aloitti. Hi
    Maailman menoa
    1
    68
  15. Sinkkupalsta, loputonta pohtimista pääasian ympärillä

Pariutumisen AINOA biologinen merkitys on populaation UUDENTUMINEN eli jälkeläisten saaminen siihen ikään, että taas uud
    Sinkut
    19
    68
  16. "Kauniimpi sukupuoli"

Useimmin päätän puheenvuoroni kahteen emojiin, 🌹 ruusuun ja 👀 silmiin. Ei liene epäselvää, että naiset ovat muutenkin
    Sinkut
    1
    67
  17. Feministinen päättely

Feministit ovat käyttäneet tällä palstalla eräitä päättelysääntöjä. On jo todettava niiden olevan yleisesti hyväksyttyjä
    Sinkut
    22
    67
  18. Boomeri-vahingon minimoiminen

Nimitellessään puolueen suurinta äänestäjäkuntaa boomereiksi pääministeri on tehnyt vahingon, jota ei voi korjata. Puol
    46
    66
  19. Viihteen halu on ihmisellä pohjaton.

Itse en koskaan ole harrastanut tanssia, mutta olen katsellut useat kerrat teeveestä. Kun papinvirassa saarnasin kirkoss
    Sinkut
    21
    66
  20. "Haukat" ja "kyyhkyt"

Itse asiassa ei ole ollenkaan kyse lintupopulaatiosta vaan mistä tahansa vastakkaiseen suuntaan vaikuttavasta, minkä tah
    Sinkut
    40
    66