Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2583

1. Happamia+sanoi+kettu..ettei+olis+ollu+pihlajanmarjoja+nuo+mustikkasi?Mie+puolestani+ostin+kaks+litraa+mansikoita,+Polkaa+tietysti.+Ei+ollu+ihan+parasta+priimaa.+Koko+kesänä+en+ole+onnistunut+löytämään+ihan+sellaista+parasta+laatua.Sen+sijaan+hämmästyksekseni+näin+kaupan+hyllyllä+Colmansin+vahvaa+englantilaista+sinappia.+Sehän+on+parasta+priimaa,+eli+ylivoimaisesti+planeetan+herkullisinta+sinappia.+Sitä+ei+vain+ole+ollu+vuosiin+tarjolla.+Ostin+heti+neljä+purkillista.+Nyt+olen+nauttinut+sitä+erilaisten+lihatuotteiden+kera.+Olen+siis+vähän+sinapissa.
  2. Sokkopaarma.
  3. Meil+on+ollu+15+vuotta+sellainen+liesi+jossa+on+lasilevy+ja+sen+alla+merkityissä+kohdissa+vastukset.+Onkos+tuo+sitten+sellainen+keraaminen+liesi?+Nopea+on+ainakin+verrattuna+muinaisiin+liesiin+jossa+oli+keittokevyt.+Puhdistus+on+helppoa+jos+se+tekee+säännöllisesti,+mieluiten+aina+käytön+jälkeen+pyyhkii+rätillä.+Jos+pääsee+ruoka+pahasti+palamaan+lasiin,+täytyy+melkein+käyttää+(varovasti)+metallista+terävää+lastaa.+Mie+olen+aina+itse+huolehtinut+meillä+tuosta.+Lasilevy+on+edelleen+kuin+uusi.Uunissa+kertoilma+tietty.+Meilläkin+on+siinä+semmoinen+"sondi"+jonka+voi+työntää+lihaan,+ja+sitten+voi+nähdä+lihan+sisälämpötilan+suoraan+uunin+näytöltä.+Osaapa+uuni+itse+katkaista+lämmityksenkin+määrätyssä+kohdassa.+Harvoin+tuotakaan+on+tullut+käytettyä.