Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Napaysi
profiilit
Napaysi
Napaysi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta+hyvinvointipalvelujen+tarve+ei+vähene.+Väestö+ikääntyy+mutta+saavutetaanko+uudella+SOTE-mallilla+säästöjä,+sitä+epäilee+suurin+osa+kansasta.+Nähtäväksi+jää+miten+käy.
Niin+tai+näin,+Suomi+tullee+pysymään+vielä+toistaiseksi+hyvinvointivaltioiden+huippukastissa.
20.01.2022 00:00
Saattaapi+saadakin.+Saadaanko+se+häädettyä+täältä,+onkin+sitten+eri+juttu.+Jos+ei+niin+haitanneeko+tuo+?+Kukaan+ei+ole+ilmeisesti+vaatinut,+että+tuo+kohta+2+vuosikymmentä+jatkunut+iva+yhtä+ihmistä+kohtaan+olisi+haastettu+oikeuden+purtavaksi.+Aihetta+kyllä+olisi+ollut+sadat+kerrat,+mikäli+olen+oikein+kuullut.
19.01.2022 22:44
Sanoitko+että+Salmari+tuunaa+Iinaa+?
19.01.2022 22:32
Voi+että+jouduin+kaltaisesi+vulgäärin+ihmisen+tämän+arvostetun+keskustelu-alualustan+kautta+nyt+keskustelemaan+asiasta,+josta+minä+sentäs+olen+nähnyt+edes+unia.+Osaatko+sinä+edes+imeskellä+varpaita+itseäsi+tyydyttävällä+tavalla+ja+yletytkö+edes+?
Summa+summaarum
Oletan,+että+saatat+olla+lähes+yhtä+mielenvikainen+kuin+minä.+Kehoitankin,+että+syöt+porkkanasi+ja+käyt.
P.S.+Ei+ole+minun+vikani+jos+huomenna+on+kaunis+päivä+!
19.01.2022 22:28
Mutta+tunnustaako++olevansa+?+Jos+niin+on+ihminen.
19.01.2022 21:59
Niin+tai+näin.+ihanaa+iltaa+sinulle+:D
19.01.2022 21:43
Me+olemme+jo+valinneet+lännen.+Mutta+tarvitsemmeko+turvaksemme+Pohjois-atlantin+puolustusliittoa...+siitä+en+olisi+niinkään+varma.+Yhdistyvä+EU+yhdessä+USA:n+esiintymisen+kanssa+jopa+sivuuttaa+Naton,+joka+kaikkinensa+ei+välttämättä+enää+kohta+ole+merkittävin+länsimaiden+turvallisuuden+ydin,+vaikka+se+kieltämättä+vielä+on+sitä.
19.01.2022 21:09
Olen+eri+mieltä.+Mielestäni+Biden+on+vastuullinen+toimija+yhdessä+EU:n+kanssa+tässä+konfliktissa.
19.01.2022 20:57
Urpo+perr...+Älä+nyt+puutu+kihkeimmillään+olevaan+parinhakuuni.+Uskon,+että+sinulla+on+vähintäänkin+ärrävika+tai+joku+muu.+Älä+siis+rupea+yhtään,+tai+uitan+kulkusiani+jäävedessä+niin+kauan+että+uskot.
19.01.2022 20:26
Heräänkö+jo+aamu+kuudelta+palvomaan+Audiani,+tai+oikeammin+kuvitelmaani+siitä.+Mistä+tiesit+nuoruuteni+Audihaaveista+?+Lisätäkseni+kiinnostavuuttani+kerron+sinulle+nyt+informatiivistä+ulosantiani+kukkeimmillaan:+"kaimallani+Karjalassa+ei+ole+nuhaa".
Ja+jos+ihan+itseeni+menen,+ostanet+sen+audin+jos+se+on+kynnyskysymys+sille,+että+tulisin+takkasi+alusmatoksi.+Ja+jos+minulta+kysyn,+tulen+:-)
19.01.2022 20:13
Niin+ei+käy.+Sanoit+"te"+,+tämä+selvittänee+avauksesi+tyhjän+ytimen+:D
19.01.2022 19:44
Ymmärrän+tuskasi.+Olen+valmis+ulvomaan+sinulle+apua.+Jos+olet+oikeistoa,+ulvon+sitä+vasemmalta.+Jos+olet+vasemmistoa,+ulvon+sitä+oikealta.+Jos+olet+keskustaa+tai+muuta,+ulvon+kuuhun.+Haluan+tutustua+sinuun+tai+myydä+sinut+edes+postimerkin+hinnalla.+Minulla+on+akateeminen+sivistys+ja+ehkä+jopa+kahdet+ehjät+sukat.+Pussaan+huonosti+mutta+halaan+kohtalaisesti.
19.01.2022 19:41
1 / 1