S-Seutulainen

Aloituksia
64
Kommenttia
530
TULKAA EINEHTIMÄÄN ( Joh. 21:12)
- Kun Jeesus tapasi ylösnousemuksensa jälkeen opetuslapsensa, hän kysyi sydämellisesti: "Lapset, onko teillä mitään syöt2831901JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ?
”Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska hän on sy1101897Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella...
... pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen. ( Kol. 2:8) - Niin kuin te siis2941701Olkaa toivossa iloiset ( Room. 12:12)
Toivolla tarkoittaa apostoli uskovaisten odottamaa ihanuutta. Usko käsittää Jumalan nykyisen armon, mutta toivo viittaa3151546"PAAVALI OLI MUUTTUNUT HYVÄSTÄ JA KILVOITTELEVASTA USKOVAISESTA FARISEUKSESTA SUUREKSI SYNTISEKSI!"
- Apostoli Paavalin omakohtainen todistus synnistä ja armosta Tästä aiheesta apostoli Paavali opettaa omakohtaisesti Ro1551467SILLÄ JUMALAN ARMO ON ILMESTYNYT PELASTUKSEKSI KAIKILLE IHMISILLE...
... ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja831283ISÄ VETÄÄ JEESUKSEN LUO ( Joh. 6:44)
37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. 38 Sillä mi2241219MINÄ OLEN TIE JA TOTUUS JA ELÄMÄ ( Joh. 14:6)
1 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsi1311044Ei yksikään ihminen tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain teoista. ( Room. 3:20)
»Ei yksikään ihminen», sanoo apostoli, » tule vanhurskaaksi lain teoista.» Hän käyttää tässä oikeastaan sanaa liha muist2151004MUTTA JOKA KIELTÄÄ MINUT IHMISTEN EDESSÄ, SE KIELLETÄÄN JUMALAN ENKELIEN EDESSÄ.
1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsille86993Paavali tunnusti olevansa syntinen, mutta sellaisena armahdettu Kristuksessa.
>Jokainen uskova elää Kristuksen antaman uuden elämän ja vanhan syntisen elämän jännitteessä aina taivaaseen saakka.91933JOKA VIHAA MINUA, SE VIHAA MYÖS MINUN ISÄÄNI. ( Joh. 15:23)
Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maa54659Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin! ( Joh. 1:29)
- Katsominen Jumalan Karitsaan, joka ottaa pois maailman synnin, on se apu, jota tänään ja elämämme jokaisena päivänä mi63640"SITÄ, JOKA MINUN TYKÖNI TULEE, MINÄ EN HEITÄ ULOS"
Ihania lupauksia Herraan Jeesukseen Kristukseen uskoville: 35 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee3417"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."
Miten ihminen voi pelastua? Uskomalla Herraan Jeesukseen Kristukseen. Mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte14399RAUHAA JA LEPOA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA
"Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun" 25 "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan j4322HYVÄSSÄ HOIVASSA
Pyhä Henki ottaa joskus Raamatusta pienen lauseen tai lauseenosan ja sen kautta lohduttaa meitä. Siinä oleva ajatus tule39312KUINKA ME VOIMME PÄÄSTÄ PAKOON, JOS EMME VÄLITÄ TUOSTA NIIN SUURESTA PELASTUKSESTA (Hepr. 2: 3)
Jumala on rakkaus. Ei ihmisten enempää kuin enkelienkään kielillä voida kyllin arvokkaasti kuvata Jumalan rakkautta. Kut30273"Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on...
; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti." 1 Niinpä, kun mi8265Käsittämätön armo
"Kun Manasse rukoili Jumalaa, Jumala myöntyi hänen pyyntöönsä” (2. Aik. 33: 13). Vaikka apostoli Paavali kirjoittikin T3257