Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simiti_taasen
profiilit
Simiti_taasen
Simiti_taasen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
211
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis+tuo+lämmpöpatteri+oli+paras.+Itsehän+pidän+patterien+rummuttamisesta+samalla+kun+astun+ainoastaan+kantapäilläni,
25.02.2022 01:33
Miten+aikoinaan...+Kuolleen+puolisoni+kysymys+oli,+että+ketää+äänestää.+Minä+sitten+annoin+numeron+ja+molemmat+olivat+tyytyväisiä.
24.02.2022 21:36
Ikisinkulla+ei+ole+perheellisten+murheita.
24.02.2022 21:29
Valtakunta+on+jälleen+päästäänsä+sekaisin.
24.02.2022 21:08
Työnnä+pelle+jo+perseesi+se+idioottinato.
24.02.2022 03:20
Ei+kiinnostu+paitsi...
24.02.2022 02:21
Ihan+sama+onko+feministi+vai+sovinisti.+Rakkaus+on+tärkeintä,+jopa+persulle.
24.02.2022 02:20
Tuli+mieleen+se+parikymmentä+vuotta+vanha+onkireissu+tyttären+kanssa.+Hän+sai+yhden+pienoisen+ahvenen+(varmaan+alle+100g)
Olin+jo+päästämässä+poloista+takaisin+veteen,+mutta+tytär+polki+jalkaa+ja+kiukkasi,+ettei+hänellä+sitten+ole+yhtään+kalaa.
Siitä+siis+menimme+vaarin+luokse+ja+vaari+paistoi+sen+pannulla.+Voissa+tietenkin.+Maistoinhan+minä+itsekin+vaarin+kanssa+kyseistä,+mutta+enin+osa+meni+ihan+itse+saalistajalle.
24.02.2022 02:06
Onkiminen+on+uskomattoman+rauhallista+puuhaa.+Itse+en+koskaan+laita+edes+matoa+koukkuun,+etteivät+kalat+tule+häiritsemään+onkimista.
24.02.2022 01:58
Ensimmäisessä+aurassa+oli+ytmi+kuskina.+Pikkuaurassa+oli+ätmi+ilman+eväitä.
23.02.2022 19:43
Vihaan+hiljaisuutta.+Lisää+pellepersuja+mölisemään.
23.02.2022 19:36
Ilmankos+taloyhtiön+miehet+ovat+isolla+keltaisella+paskiaisella+töissä+sunnuntaisinkin,+mutta+katuja+ei+aurata.
Kerran+katsoin+ikkunasta,+että+taas+on+työkoneet+arvottu.+Ensin+tuli+iso+keltainen+paskiainen+ja+koko+maapallot+lumet+jäivät+kauhaan.+Sitten+tuli+perässä+sellainen+pikkuinen+lapsitrukki.+Muodon+vuoksi+hänkin+sai+häärätä,
23.02.2022 18:53
Onneksi+Vanessa+Mae+on+hengissä.+Panisin
https://www.youtube.com/watch?v=mdFrn89x74k
23.02.2022 18:26
Myötäjäisiä?+Itselle+emme+ainakaan+saaneet.+Vaimon+äiti+ja+minun+isäni+olivat+todistajana+liiton+virallistettua.
Sen+jälkeen+menimme+ravintolaan+syömään.+En+minä+aikanaan+saanut+myötäjäisiä,+vaan+kalliiksi+tuli+se+päivän+homma.
23.02.2022 10:52
Miksi+pidät+mölyapinoita+persun+tasolle+taantuneena?+Toiset+kuitenkin+ovat+paljon+viisaampia.+Lopeta+tuo+mölyapinoiden+haukkuminen!
23.02.2022 03:39
Mitä+vittua+nyt+taas?+Näin+edesmennyt+puolisoni+aina+sanoi,+kun+asiat+eivät+sujuneet.
Kyseinen+aviisi+on+siis+perustettu+ymmärtämättömille+ja+vihamielisille+kynäniskoille.
23.02.2022 03:31
Kokkolassa+on+ainakin+hyvänmielentori.+Ei+siellä+kysytä+siviilisäätyä+eikä+lompakkoa.+Kaikki+toimii+ihan+paikallisten+ihmisten+vapaaehtoisena.
Itsekin+olen+aikoinani+"työskennellyt"+siellä+ja+viimeaikoina+löysin+sieltä+uudenveroiset+farkut.+Myös+ruokajakelu+toimii+siellä.
Tämä+Ylivieskan+tori+taitaa+olla+oikeistopersun+kehittämä?+Toimii+ihmisten+hyväntahtoisuudella+ja+lypsää+samalla+likaista+rahaa?
23.02.2022 03:05
witun+wasta-alkajat.+Toisilla+on+jo+tuohon+ikään+kuollut+puolisoita+ja+ystäviä.+Odottakkaa+ikää+47,+niin+vain+ryminä+kuuluu,+kun+kavereita+kaatuu.+
Nukkuminen+yöllä+on+muuten+ökyjen+harrastus.+Työmies+tekee+vuorotoitä,+eikä+silti+saa+voita+leipänsä+päälle.+Kiitos+kuuluu+oikeistohallituksille,+jotka+ovat+kasvattaneet+valtionvelan+taivaisiin+ja+samalla+kurjistaneet+keskiluokan+eloa.
Yrittelijät,+kuten+huutokauppamöhömaha+tai+joku+muu+telkusta+tuttu+sen+sijaan+ovat+vuosikymmeniä+kasvattaneet+vararavintoansa+ilman+osaamista.
23.02.2022 02:50
Aikoinaan+"löysin"+naisen+ja+kuljimme+hetken+yhdessä.+Mutta+sitten+hän+meni+ja+tahallaan+kuoli.+Muistan,+kun+kävin+keskussairaalan+osastolla+häntä+katsomassa.
Kovin+oli+iloinen,+koska+edes+oma+äitinsä+ollut+viitsinyt+vaivautua+paikalle.+Näin+hänen+entisen+aviomiehen+kaupassa+ja+kysyin,+onko+hän+käynyt+katsomassa+entistä+puolisoaan?
Vastaus+oli+kylmästi:+Eipä+nuo+asiat+enää+minulle+kuulu.+Onhan+se+tietysti+niinkin,+mutta+silti+itsekin+vietän+vuosittain+hiljaisen+hetken+ja+vien+kauniin+kukkaisen+viereiselle+raviradalle,+mihin+tuhkat+ripoiltetiin.
23.02.2022 02:22
Omahan+aivovaurio+aiheuttaa+motoriikkaan+ja+hahmotuskykyyn+lieviä+ognelmia.+Lisäksi+haittaa+näköä+ja+haju-aistia.+Lisäksi+vasemman+puolen+lihasten+heikkoutta.
Mutta+on+kiva+stepata+ja+urheilla+kauppaan+asti+(500m)+Se+lasketaan+jo+maratoniksi.+Onneksi+tämä+ei+ole+paheneva+sairaus.
22.02.2022 20:00
10 / 11