Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simiti_taasen
profiilit
Simiti_taasen
Simiti_taasen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
211
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuhansia+vuosia+on+ollut+geenirakenne+miehissä.+Kun+joku+nainen+nostaa+kaupassa+pudonneen+tomaattitölkin+lattialta+ja+mies+kääntyy,+ettei+erektiota+huomattaisi,+niin+koko+hylly+kaatuu+ja+kaikki+nauravat+miehelle.
Ei+ole+helppoa+olla+mies.+Mutta+emme+valita,+koska+synnytys..
22.02.2022 19:50
Uli,+uli...+Ei+niin+saa+tehdä+kun+on+kyse+MESTARI+hulluahosta.++Mahtaako+vajakkilauma+edes+tietää+kyseisen+puheenjohtajan+vihreästä+taustasta?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikka_Purra
22.02.2022 19:41
Kirjjoitinko+minä+ihan+itse+tuollaisen+vastauksen.+Niin+noh+taisin+olla+maistanut+väkijuomaa,+kuten+nytkin.+Anteeksi,+tulkaa+luokseni+ja+halaan+teidät+kuoliaiksi.
22.02.2022 16:39
Nyt+naamallani+en+kehtaa+ilkeillä+edellisen+viestin+tavoin.+Mites+ranka+jaksaa+nykyään?+Aikoinaan+lekuri+kotiutti+minut+myrskyisistä+vastalauseinasti+huolimatta.
Olen+jo+vuosia+elänyt+eristyksissä+ja+naamareitakin+menee+niukasti.+Tokihan+minulla+on+uudiokäytettävä+puolinaamari+3M+suodattimilla.++Ihan+vain+hätätilanteita+varten.
22.02.2022 16:30
Olet+ahdasmielinen+taikaolentoon+uskova,+Mutta+me+oikeasti+tienaavat+maksamme+sinunkin+ja+kakaralaumasi+elätyksen.+Kaukki+on+siis+hyvin.
Aikoinaan+muuten+seukkasin+lessun+kanssa+ja+erotus+oli+tullut+lahkosta+koska+aviomies+tunnusti+olevansa+homo.
Näin+ukon+miehensä+kanssa+ja+mielestäni+olivat+ihan+Jeesuksen+hyväksymiä+ihmisiä.+Saatan+toki+olla+väärässä,+mutta+tuskin.
22.02.2022 16:19
Tiedän+kuka+olet.😁+Kiitoksia+****+huomion+osoituksesta+.
22.02.2022 14:01
Niin.+Minähän+(aloittaja)+olen+petetty,+jätetty,+kuollut+ja+karannut.+Ei+siinä,+mutta+vähän+hauskempaa+tähän+synkkyyteen:
Tuolla+parkkipaikalla+on+jonkun+auto,+jolla+ei+ole+ajettu+koko+talvena.+Hauskan+näköinen+kinos+siinä+päällä.+Jos+tulee+äkilähtö+johonkin,+niin+lasien+raaputtelussa+saattaa+mennä+tovi,+jos+toinenkin.
Toisaalta+rekisterinumeroa+ei+näy,+jotta+voisi+käydä+katsomassa+onko+kyseisen+auton+omistaja+edes+elävien+kirjoissa.
Löytyykö+kohta+jälleen+muumio+omasta+yksiöstään?+Elämme+jännittäviä+aikoja.+Toivottavasti+tulee+maailmansota3,+jotta+ei+tarvitse+murehtia+joutavaa.+Minäkin+murehdin+kovasti,+kun+pakaste-vihannespussista+tipahti+herne+lattialle.
22.02.2022 13:59
Tervetuloa+kuolleiden+kerhoon.+Meitä+on+yllättävän+paljon+ihan+Suomessa.+Mutta+onneksi+aivot+elävät+vielä+kuoleman+jälkeen+noin+7+minuutttia,+joten+elvytys+on+nykyaikana+mahdollista.
Itsehän+kuolin+itseaiheutetussa+mönkijäturmassa+keskellä+metsää.+Onneksi+oli+joku+juuri+samaan+aikaan+taluttamassa+koiraansa+ja+koira+oli+kiskonut+taluttajansa+minua+kohti.
Ambulansissa+oli+kuulemma+sydän+pysähtynyt+2+kertaa.+Pyh,+pikkujuttuja.
22.02.2022 13:02
Hän+on+tyypillinen+Suomalainen+mies.+Ensin+soutaa+vastarannalle+ja+polkee+pyörällä+sitten+kotiin.+Kalaan+lähtiessä+sitten+polkee+taas+vastarannalle+ja+lähtee+siitä+soutelemaan.
Kaikki+tämä,+kun+naapurin+Erkillä+on+hienompi+venhoinen.+Sitäpaitsi+laituripaikkakin+maksaa+vitosen/kk!
22.02.2022 12:39
Jos+työkyvyttömyys+eläke+myönnetään,+niin+saat+normaali+eläkkeen,+mitä+jos+olisit+samalla+palkalla+vanhuus+eläkkeeseen+asti.
Eläkeyhtiösi+sivuilta+löytyy+enemmän+tietoa,+ei+täältä.
22.02.2022 06:00
Ei+sitten+valtis.+Jos+et+itse+kommentoi,+niin+minä+teen+sen.+Tarkennan+aloitustani,+että+mitä+mieltä+olet+profiilikuvastasi+ja+oletko+koskaan+ajatellut+sitä?
22.02.2022 04:47
11 / 11