Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simiti_taasen
profiilit
Simiti_taasen
Simiti_taasen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
211
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+sinä+huoranpentu+olet+itse+Jeesus?+Mariahan+oli+huora,+koska+oli+liitossa+Jooserin+kanssa+ja+silti+nussi+jumalan+kanssa.+Eli+Jeesus+on+huoran+lapsi!!!+
Kaikki+uskovaiset+ihailevat+huoran+lasta!
09.03.2022 22:24
Minä+olen+minä.+Sori+siitä.
09.03.2022 22:20
Mikä+pikkuryhmä+oikein+pilaa+kaikkien+normaalin+keskustelut?+Onko+nuo+saatanan+pellet+niitä+epätoivoisia+natseja,+jotka+ovat+tajunneet+liikkeensä+ja+persuttamisen+tuhon?
09.03.2022 22:18
Ei+ole+olemassa.+Kaikista+joku+kiinostuu+joskus.+Varsinkin+jos+erittäin+rehevä+ja+toisella+ei+ole+aurinkovarjoa+mukana.+Silloin+haluaa+toisen+pysyvän+vierellä+koko+päivän.
Tästäköhän+on+tullut+sanonta:+Jäin+puolison+varjoon?
09.03.2022 22:13
Kuinka+saatanan+vajaa-älyisiä+ihmisiä+voikaan+olla?+Vai+oletteko+te+kaikki+täynnä+huumeita+ja+herran+henkeä?+
Vittu+mitä+valheita+ja+paskanpuhumista+tuosta+roskasakistanne+löytyykään.+Suurimmat+sontakärpäset+pyörii+ympärillä,+eli+te+itse.+Te+vain+tykkäätte+paskanhajusta!
Vitun+idiootteja+te+kuitenkin+kaikki+olette+ja+teidät+pitäisi+hyötykäyttää+kierrätyksessä.+Henkenne+on+huonekärpäisen+arvoinen.+JUNTTIPELLET+Eikö+mamutus+enää+ollutkaan+hyvä+kirjoitusaihe?
09.03.2022 21:58
Joko+sait+poistettua+tai+syytteitä+nostettua?+Hassua,+kun+kaikki+viime+vuosina+tehneet+haukkunne+ja+vittuilunne+nyt+yhtäkkiä+haluatte+henkilöittää+minuun.+On+se+psygolokia+ja+laumasieluisuus+hassua.+Onnea+joka+lampaalle,+siinä+vastanneiden+laumassa.+Idiootteja...
09.03.2022 21:43
Jos+olen+ollut+urheilulajeissa+ihan+miesten+luokassa+ja+pärjännytkin.+Niin+tuskin+olen+nainen.+Sinun+fantasiasi+toki+suotakoot.+100KG+voimanostajanainen+tuuhealla+parralla.+Tule+toki+heti+luokseni,+niin+pussaan+sut+kiltiksi.
09.03.2022 18:50
Kuinka+epäluuloinen+vajakki+voikaan+olla?+Reppana+kynäniska+koulukiusauttu+kehtaa+sen+kertoa+kaikelle+kansalle,+joista+osa+nauraa+räkäisesti+moiselle+pellelle.
Vittu+sun+äitiskin+häpee+sua.
09.03.2022 18:38
Lisäksi+ovat+niin+saatanan+vajakkeja,+etteivät+edes+tajuu+mistään+mitään.+Vitun+vajakkipersupellet!
09.03.2022 18:10
Vastaajat+saavat+puhaltaa+pilluunsa,+koska+ovat+itse+radikaaleja+paskoja.
09.03.2022 18:08
Itsehän+olen+aina+vaatinut+ennakkoilmoituksen+kolmena+kappaleena+ennen+sairauskohtausta.+Hyvin+on+toiminut+tähän+asti.+Yhtään+ennakkoilmoitusta+ei+vielä+ole+tullut.
09.03.2022 17:51
No+buhuu.+Tule+tänne,+niin+äiskä+silittää+pikku+reppanaa.+HUORA!
09.03.2022 17:46
Sinun+poliittinen+ymmärrys+näyttää+olevan+mielikuvatasolla.+Mistään+päätöksistä+et+tajua+hevon+vittua,+mutta+porvarilehtien+otsikot+on+ihan+kiva+lukea?+Vittu,+mikä+vajakki+olet+ja+luultavasti+helvetin+rumakin,+eikä+sua+huoli+huoratkaan?
09.03.2022 17:44
Porvarihallituksen+sekoilemisien+ja+tehtaanjohtajan+idioottimaisuuden+takia+köyhillä+oli+inflaatio+kymmeniä+prosentteja.+Te+saatanan+perintöporvarit+ette+vain+tajua+mitään.+Sitten+kun+osuu+omaan+perseeseen,+niin+ruvetaan+itkemään+ja+vaatimaan+valtiota+tukeen.+Se+on+saatana+kommunismia,+vitun+vajakkipaska!
09.03.2022 17:38
Onnea+nettivinkillesi.+Huorapaska!
09.03.2022 17:33
Silloin+porvarihallituksen+aikaan+te+kynäniskahuorat+ansaitsitte+sen+haukun,+koska+kurjuutette+kansaa.+Syö+poikahuora+paskaa!!
09.03.2022 17:22
Ahaa.+Ymmärsin+väärin.+Toki+mamuvastaisuus+on+tiedossa,+mutta+henkilökohtaisesti+tunnen+mm.+Jyrki+Välimäen+ja+hänen+vaimonsa+on+Ukrailanainen+pakolainen.+Aikoinaan+ei+saanut+liiton+mukana+oleskelulupaa.+Nyt+tilanne+voipi+olla+toinen.+https://yle.fi/uutiset/3-12342460
09.03.2022 17:13
Tavallaan+on+toisinpäin.+Monestikko+miespohjaisia+hallituksia+on+haukuttu+näin+pahasti?+Edes+Sipilän+Kok,+PS,+Kepu+hallitusta+ei+haukuttu+näin+pahasti,+vaikka+tuhosivat+Suomen+köyhimpien+ja+vammaisimme+elinolosuhteet+täysin.
Persupelle+ja+kokoomuslainen+vihaa+ja+inhoaa+köyhiä.+Valkoisten+lahtarien+jälkeläiset+haluavat+tappaa+kaikki+hiemankaan+päätä+nostavat.+Myös+pienyrittäjät.
09.03.2022 16:50
Ihan+sellainen+pikkujuttu...+Onkiminen+kuuluu+jokamiehen+oikeuyksiin,+eikä+tarvitse+kalastuslupaa.
Sitä+paitsi+se+on+rauhallisempaa,+kuin+virvelin+paiskominen+turhaan.+Itse+asiassa+onkimisessa+kalat+välillä+häiritsevät+sitä.
09.03.2022 16:38
Miten+mielestäsi+voi+olla+muuta+perusteluita,+kuin+idiotismisi?+Ensinnäkin+kirjoitat+natseista+ja+Venäjämielisistä+(tarkoitit+kommunismia)+samassa+lauseessa.+Muutenkin+kirjoituksesi+on+täynnä+idioottimaista+logiikan+poissaoloa.
Kunhan+vain+kirjoittelet+tyhmiä,+koska+sinä+et+itse+äänestä+vihreitä,+niin+yrität+käyttää+mollaamista+ja+disinformaatiota.+Mutta+nyt+se+Ukrainan+sodan+takia+ei+vain+toimi.+Harmittaako?
09.03.2022 16:24
2 / 11