Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simiti_taasen
profiilit
Simiti_taasen
Simiti_taasen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
211
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmaan+nuo+persut,+jotka+oikein+haalivat+pakolaisia+ihan+Afrikkaa+myöden.+Todella+suuria+mamuttajia..
09.03.2022 15:54
Kyllä+minä+pääsen+tämän+alustuksen+jälkeen+persuihinkin.😉
09.03.2022 15:44
Minun+vammautunut+lärvihän+on+tuossa+profiilikuvassa.+En+häpeä+itseäni+ja+naisiakin+on.
07.03.2022 02:12
Kannattaa+siis+syödä+pelkkää+makaronia+mikrolihapullilla+ja+juoda+kaljaa.+Tupakka+vielä+palamaan,+niin+elo+on+ikuista.+Todisteena++voin+sanoa,+että+yksikään+terveysintoilija+ei+ole+selättänyt+kuolemaa.
Kavereita,+jotka+olivat+absolutisteja+sekä+söivät+terveellisesti+on+jo+mennyt+3Kpl.+Me+juopot+ja+roskaruokaa+syövät+vain+jatkamme+eloa+tyytyväisenä.
07.03.2022 02:00
Minua+on+ryhtynyt+ärsyttämään+tuollainen+kaikkitietävyys.+Kerron+ensin,+että+älä+opeta+isääsi+kusemaan.+Ja+loppukaneetiksi+sanon,+että+onko+pellenuoren+noin+helppo+ryhtyä+neuvomaan+muita?
Eiköhän+jokaisella+kanssakulkijalla+ole+ihan+omat+ongelmat/rajoitteet+tahi+tilanne+ylipäätänsä.
07.03.2022 01:47
Jos+olet+suuntautunut+kemian+pros.+hoitajaksi+tai+tehtaiden+kunnossapitoon,+niin+se+antaa+eväitä+mahdolliselle+kesätyöpaikalle.+Joitain+palvelutyöpaikkojakin+on+toki+tarjolla,+mutta++suorittavasta+työstä+en+nyt+keksi+muita.
Toki+konttorihommia+löytyy+aina+kaikille+paremmille+ihmisille.+Sitten+siihen+asuinalueeseen.+Olen+asunut+Ykspihlajassa,+keskustassa+ja+nykyään+Koivuhaassa.
Mielestäni+sama+maku,+ei+eroa.+Kaverin+luona+kerran+Halkokarilla+käydessäni+jännitti+ainoastaan+liikenne,+mutta+siihenkin+on+tulossa+korjaus.
Tervetuloa+takaisin+kotikuntaan.
07.03.2022 01:36
Jospas+käytöksesi+ei+ole+naisten+mieleen?
07.03.2022 00:13
Toisaalta+tuo+on+totta.+Lapseni+äiti+löytyi+30+vuotta+sitten+baarista.+Ei+kait+siinä+mitään.+Muistan+sen+yhden+kerran,+kun+tulin+lapsukaisen+kanssa+reissulta.
Noh,+eihän+siinä+ollut+kotona+mitään+äkkiruokaa.+Päätin+siis+tyttäreni+kanssa+mennä+paikalliseen+pubiin+nauttimaan+pizzaa.+Kaikkihan+alkoi+siitä,+kun+tyttäreni+halusi+lisäkseni+perhepizzan.
Kun+lätyt+tuotiin+naamarin+eteen,+tuumasin+tytölle,+ettemme+sitten+lähde+pois,+ennen+kuin+kaikki+on+syöty.+Kovin+ahkerasti+pikkuinen+tyttäreni+söikin.+
Sitten+hän+huomasi:+"Isi,+isi,+miksi+tuo+setä+juo+kaljaa+ja+vielä+keskellä+päivää?"+Tuumasin+vain,+jotta+hänen+kurkkua+kutittaa.
Seuraava+huomio+oli,+että:+"Isi,+nyt+se+polttaa+tupakkaa+sisällä!"
Siihen+aikaan+tosiaan+sai+polttaa+sisätiloissa,+mitä+itse+en+ole+koskaan+tehnyt.+
Tuumasin+vain+tyttärelleni,+jotta+otetaanko+loput+mukaan+ja+mennään+kotiin?+Niin+lähdimme,+mutta+onko+kukaan+palstavahti+ollut+itse+koskaan+6+vuotiaan+kanssa+baarissa?+Minä+olen+ja+nyt+kuset+pyörii+palstavahdin+housuissa,+kun+sanon,+että+mitä+sitten?
07.03.2022 00:08
Putkivahvistin+on+jo+hifistelyä.+https://www.hifitalo.fi/products/feliks-audio-envy-putkivahvistin?variant=39871308038283
Eiköhän+se+köyhänä+ole+ihan+tyydyttävä+transistoriratioon.
06.03.2022 23:31
Sitähän+se+tarkoittaa.+Minäkin+näen+tiedotusten+mukaan+yllättävän+pitkälle.+Jahka+kesä+tulee,+niin+näen+jälleen+Skellefteoon,+mikä+on+tuossa+vastarannalla.
Aikoinaan+laivakin+kulki+täältä+sinne,+mutta+nykyisin+ei+ole+kuin+pikkuinen+purtilo+saaristoristeilyssä.+Tosin+ei+se+Ms+Jennyn+risteilykään+huono+ole.+Sitäpaitsi+22metrin+pituudellansa+luokitellaan+laivaksi.
Henkilökohtaisesti+en+luokittele+alle+100+metristä+venhoa+laivaksi.+Satamaan+tuli+kerran+hieman+kanoottia+isompi+vehje:+https://yle.fi/uutiset/3-11394174
06.03.2022 23:20
Kuitenkin+voimme+tulla+kaikki+siihen+lopputulokseen,+että+merisää+on+raadion+parasta+antia?
06.03.2022 23:08
Itsehän+en+vanhene+samaa+tahtia+reppanoiden+kanssa.+Elämäni+on+niin+vauhdikasta,+että+aikakin+hidastuu.+Jos+yhtään+tajuat+astrofysiikan+alkeita,+niin+tajusit+huonon+vitsini.
Mutta+sitten+ihan+realiin.+Joskus+muinoin+kauhulla+katsoin+50+vuotiaita+pariskuntia,+mutta+nykyään+se+on+ihan+normaalia.+Voisin+olettaa,+että+joku+80+vuotias+hihittelee+kommenteja+lukiessaan,+muttei+viitsi+kirjoittaa:+"Odottakaahan,+kun+tulette+tähän+ikään."
06.03.2022 22:37
Kokeilin+sitä+aikoinaan.+Lääkärin+penteleet+herättivät+henkiin+ja+hyvä+niin.+Ja+sille+yhdelle+tuomaalle+selvennettäköön,+että+olin+siis+liikenneonnettomuudessa.
06.03.2022 22:27
Höpsistä+pussiin+ja+pussin+suu+kiinni.+Kyllä+sitä+varttuneemmatkin+naiset+ovat+kauniita.+Otetaanpas+nyt+esim.+Kaija+K+ta+Gillian+Anderson.+Eivätkä+he+ole+poikkeuksia,+lähipiiristäni+tunnen+paljonkin+varttuneita,+kauniita+naisia.
06.03.2022 22:24
Anteeksi+naapuri.+En+soita+enää+niin+lujaa+musikkia.+Tai+sitten,+kun+olet+töissä,+voin+hieman+kokeilla+putkibassoni+toiminnan+varmistamiseksi.😁🤣
Sitäpaitsi+en+minä+ole+murtautunut+sinun+verkkoosi.+Se+on+ollut+joku+muu.
06.03.2022 22:18
Ruokaa+ei+heitetä+roskiin.+Sä+muuten+syöt,+tai+itket+ja+syöt!
06.03.2022 17:56
Olet+väärässä.+Alati+matkustamme+tulevaisuuteen.+Taaksepäin+matkustaminen+onkin+sitten+ongelmallisempaa,+mutta+koska+kukaan+ei+ole+tullut+muuttamaan+historiaa,+niin+oletan+ettei+ihmiskunta+ainakaan+opi+sitä+koskaan.
HK+Menneisyyttä+ei+voi+muuttaa,+mutta+asioita+voi+muuttaa.+Kuolleen+puolisoni+lapsen+sanoin:+Pikku+asioita,+helppo+korjata.
06.03.2022 17:39
Tottahan+turiset.+Myönnän+erheeni.+Esim.+Suomi+kirjoitetaan+aina+isolla+alkukirjaimella,+mutta+suomalainen+sitten+pienellä.
Mielestäni+on+kuitenkin+tärkeintä,+että+jonkinlainen+taito+on+tai+saamme+seuraavaksi+lukea+sinkkupalstan+viestejä,+jotka+ovat+tällaisia:
HGCY
uhsdviuhihviweifiwekhhbwhbciifiiqgfigigewfihihewf
hggkjhfhgkjhgqwfkjhgkjhgewfhgkhjgqwfkhgkhg
jhqbhgqwhkjhgwfkhgkgwfkgljqnfjl
yqgwfhgqwhghggqkhgwfhbjqhfghgfiqwhgfig
wkhhgwhfbjhqjhuiygiigqfwigfifihgwigif
06.03.2022 17:10
Homogenisaattorin+pohjaventtiiliäkin+sanotaan+perseventtiiliksi.+Mitä+sitten?
06.03.2022 16:39
Sinulla+ei+siis+ole+muuta+vaihtoehtoa,+kuin+tappaa+itsesi?
06.03.2022 16:36
3 / 11