Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simiti_taasen
profiilit
Simiti_taasen
Simiti_taasen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
211
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hulluahohan+on+toki+meidän+matriksin+Neo?+Vai+onko+peräti+arkkitehti?+Mutta+normaalia+työläistä+vihaa+ja+työttömiä,+sekä+sairaita+vielä+enemmän.+Ei+hän+klykenisi+koskaan+tekemään+budjettia,+missä+heikkoa+ei+potkittaisi+päähän.
Te+vitun+vammaiset+ette+vain+tajua+sitä.+Sen+takia+olette+menossa+teuraalle,+kuin+röhkivä+sika.
05.03.2022 23:04
Nyt+vähän+pienempää+pannua.+Jos+tuollaisia+haaveilet,+niin+tule+kokeilemaan+ensin+minua.+Sen+jälkeen+voit+kokeilla+muita+ammattisotilaita,+jotka+ovat+tosin+terveitä.
05.03.2022 22:51
Olen+pahoillani+Valtakunta.+Mikäli+perheesi+eloa+helpoittaa,+niin+tottakai+kysyn,+että+miten+sinulla+ja+lapsillasi+menee?
Ja+nyt+kun+muodollisuudet+on+hoidettu+alta+pois,+niin+kerrohan+vaivastasi.+Minä+annan+sitten+diagnoosin+ja+suosituksen.
Ei+täälä+arvauspalstalla+kuitenkaan+yksikään+ole+turhan+takia,+me+kaikki+olemme+täälä+juuri+sinua,+rakas+Valtakunta+varten.
Pakko+puuttua+tuohon+kommenttiisi,+että+moni+asiallinen+viesti+nykyisin+poistetaan+ilman+järkevää+syytä.+Kirjoittajat+harvoin+ovat+siihen+syyllistyneet.
05.03.2022 22:29
Sellainen+sivusto+olisi+tervetullut.+Sitten+siinä+saisi+klikata+natofaneja+ja+heidän+yllättävää+kuolemaa+ei+tutkisi+kukaan.+Nooh,+ehkäpä+joku+luopiopoliisi.
05.03.2022 22:17
Miten+niin+olen?+Mikä+tuo+ääni+oli?+Sori,+palaan+pian,+mikäli+olen+vielä+hengisssä...
05.03.2022 22:14
Itse+asiassa+tein+kermaisen+kastikkeen+chilikastikkeeseen+upotetuista+Cayennepavuista.+Hyvää+tuli+ja+sama+maku+tulisi+luultavasti+mustapavuista.
05.03.2022 22:12
Ja+vieläpä+ihmettelet,+että+miksi+itse+olet+sinkku?
05.03.2022 22:09
Tuo+oli+jo+paha.+Kyllä+sensuroija+on+nyt+sammunut+työpaikalleen.
05.03.2022 22:08
Ilmoitus+tehty,+koska+käyttäydyit+rasistesti+pähkinöitä+kohtaan.+Etkö+tajua+edes+hävetä?
05.03.2022 22:06
Ei+saakeli!+NYT!++NYT+on+sota+saatava+loppumaan+välittömästi!+Vidu,+pitääkö+mun+mennä+puhuttamaan+osapuolia?+Timpalle+ei+vittuilla+tiettyjen+asioiden+kannalta!
Miljoona+pakolaistakin+on+ihan+OK+ruumiden+ohessa,+mutta...
05.03.2022 21:59
Helsingissä+on+kymmenen+muun+maan+kanssa+yhteisen+hybridiosaamiskeskus.
https://yle.fi/uutiset/3-9328472
05.03.2022 21:23
Kellaripoika+taas+puhuu+paskaa+ja+kiljuu+äitiänsä+pyyhkimään.+Hän+on+kuitenkin+saanut+työn+suoli+24:n+modena.
05.03.2022 21:15
Kyllä+ne+on+ihan+normi+Torinon+koukkuja.+Sama+maku,+eri+hinta.
05.03.2022 21:12
No+nyt!+Nyt+ollaan+asian+ytimessä.🤣
05.03.2022 21:11
Vasta-alkaja.+Mulla+lähti+alle+minuutissa+60+000,+joka+tosin+on+pikkuhiljaa+muuttunut+viinapulloiksi+vuosien+saatossa.+Mutta+jos+nykytilanteesta+kirjoitat,+niin+se+on+sitten+eri+juttu.
05.03.2022 21:06
Kovin+ovat+nyt+nuo+kova-ääniset+pakolaisten+mollaajat+hiljaa.+Nythän+sitä+vasta+pitäisi+mölistä,+koska+Ukraina+on+niin+lähellä,+että+varmasti+tulevat+kaikki+Suomeen+ihan+vain+sosiaaliturvan+innoittamana.
Mitäs+muita+järkeviä+kommentteja+sitä+olikaan+pakolaisten+motiiveista?+Tokihan+kaikille+laiskoille+tarjotaan+valmiiksi+kalustetut+asunnot,+autot,+ajokortit+ja+tulkit+ihan+joka+paikkaan?
Sossustakin+kuulemma+saavat+paljon+enemmän+rahaa,+kuin+kantasuomalainen+ja+ihan+pyytämättä.+Vittu+tavallinen+Suomalainen+joutuu+näyttää+kaikkia+kuitteja,+eikä+saa+mitään.+Nämä+Ukrainalaiset+vain+kävelevät+jonon+ohi+ja+saavat+kaiken+haluamansa.
Sossuämmät+ovat+aivan+kiimassa,+kun+näkevät+Ukrainalaisen+isomu**sen+Ukrainalaisen.
05.03.2022 20:39
En+anna.
05.03.2022 20:21
Kyllä+se+ennenwanhaan+meni+juurikin+aloittajan+kertomalla+tavalla.+Tosin+parisuhteessa+minullakin+oli+yksi+ehto+jo+avoliitossa.
Tuumasin+silloiselle+tulevalle+vaimolle,+että+jos+muuttaa+tänne,+niin+keittiöön+ei+sitten+ole+mitään+asiaa,+mikäli+minä+olen+kotona.
Molemmat+toki+teimme+vuorotyötä,+joten+aika+paljon+tuli+syötyä+vaimon+ruokiakin.+Ainoa+mikä+harmitti+niissä,+että+jossain+hemmetin+välissä+hän+sai+kasattua+siihen+kylkeen+vielä+salaatinkin,+maukkaan+sellaisen.++En+ole+kateellinen+mutta...
Loppupeleissä+teimme+yhdessä+ruokaa,+ollessamme+samaan+aikaan+vapaalla.+Pesukoneesta+minut+vapautettiin+täysin+erään+pyykkäyskerran+jälkeen.+Siihen+minulle+tuli+liiton+mittainen+kielto.
Nykyisin+käytänkin+vain+vaatteita,+mitkä+kestävät+kaikki+ohjelmat+ja+kaikenväristen+vaatteiden+kanssa.+Taitaa+vieläkin+olla+jossain+tallessa+se+pinkiksi+muuttunut+kutistunut+kauluspaitani.+Huvikseni+kokeilin+sitä+aikoinani+päälle.+Tuli+mieleen,+että+pääsisinköhän+Tom+of+Finland+piirustukseen.
Mutta+eiköhän+nykyisin+pariskunnat+sovi+ihan+keskenänsä+ja+vanhemmat+sitten+vain+hengaavat+siinä+mukana.+Maistraattiin+mennessämme+kuitenkin+soitimme+edellisenä+päivänä+ja+ilmoitimme+kellonajan,+jotta+saimme+ne+molemmat+todistajat+mukaan.
Hääruokailu+oli+sitten+paikallisessa+hotellissa,+jossa+minä+tarjosin.+Pitihän+sitä+nyt+todistajien+saada+muodollinen+vaivanpalkka.
Onko+mielestäsi+avioliittoni+alkutaival+ollut+hieman+koruton?+Siis+entisen+avioliittoni+alkutaival.+Mutta+asioita+on+ihan+turha+mutkistaa.
05.03.2022 20:15
Ällös+nyt+noin+tosissaan+ole+aloittajaaa+kohtaan.+Luulisin,+tai+ainakin+toivon+kaikkien+ymmärtävän,+että+sotapelit+ja+realismi+ovat+ihan+eri+asioita.
05.03.2022 19:33
Kysyisin+häneltä,+että+olisiko+sinulla+minuutti+aikaa?+Sitten+olisin+hiljaa+koko+loppuminuutin.
05.03.2022 18:34
5 / 11