Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

211

1. En+anna.
  2. Kyllä+se+ennenwanhaan+meni+juurikin+aloittajan+kertomalla+tavalla.+Tosin+parisuhteessa+minullakin+oli+yksi+ehto+jo+avoliitossa.Tuumasin+silloiselle+tulevalle+vaimolle,+että+jos+muuttaa+tänne,+niin+keittiöön+ei+sitten+ole+mitään+asiaa,+mikäli+minä+olen+kotona.Molemmat+toki+teimme+vuorotyötä,+joten+aika+paljon+tuli+syötyä+vaimon+ruokiakin.+Ainoa+mikä+harmitti+niissä,+että+jossain+hemmetin+välissä+hän+sai+kasattua+siihen+kylkeen+vielä+salaatinkin,+maukkaan+sellaisen.++En+ole+kateellinen+mutta...Loppupeleissä+teimme+yhdessä+ruokaa,+ollessamme+samaan+aikaan+vapaalla.+Pesukoneesta+minut+vapautettiin+täysin+erään+pyykkäyskerran+jälkeen.+Siihen+minulle+tuli+liiton+mittainen+kielto.Nykyisin+käytänkin+vain+vaatteita,+mitkä+kestävät+kaikki+ohjelmat+ja+kaikenväristen+vaatteiden+kanssa.+Taitaa+vieläkin+olla+jossain+tallessa+se+pinkiksi+muuttunut+kutistunut+kauluspaitani.+Huvikseni+kokeilin+sitä+aikoinani+päälle.+Tuli+mieleen,+että+pääsisinköhän+Tom+of+Finland+piirustukseen.Mutta+eiköhän+nykyisin+pariskunnat+sovi+ihan+keskenänsä+ja+vanhemmat+sitten+vain+hengaavat+siinä+mukana.+Maistraattiin+mennessämme+kuitenkin+soitimme+edellisenä+päivänä+ja+ilmoitimme+kellonajan,+jotta+saimme+ne+molemmat+todistajat+mukaan.Hääruokailu+oli+sitten+paikallisessa+hotellissa,+jossa+minä+tarjosin.+Pitihän+sitä+nyt+todistajien+saada+muodollinen+vaivanpalkka.Onko+mielestäsi+avioliittoni+alkutaival+ollut+hieman+koruton?+Siis+entisen+avioliittoni+alkutaival.+Mutta+asioita+on+ihan+turha+mutkistaa.