Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simiti_taasen
profiilit
Simiti_taasen
Simiti_taasen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
211
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuumaileekohan+elimistömme+bakteerit+koskaan+moisia?+Me+itsehän+olemme+niiden+universumi...
05.03.2022 18:28
Jopa+C-vitamiini,+eli+askorbiinihappo+on+myrkyllistä.+Ainakin+lusikallisen+maistettuaan...
05.03.2022 18:24
No+tämä!🤣
05.03.2022 18:14
Totta+turiset.+Täytyneepä+nyt+sitten+mennä+penthouseni+parvekkeelle+tupakoimaan.+Samalla+miettiä,+että+mistähän+löytäisi+kiintopisteen+vauhtimme+ymmärtämiseksi.
05.03.2022 18:05
Kannattaa+joka+asiaan+sanoa+aina:+"Tätä+se+mun+uneni+tiesi..."+Hetken+päästä+kukaan+ei+viitsi+enää+kysellä+turhia.+Ainakaan+telkkuun+ei+tarvitse+mennä+jännittämään,+että+tulikohan+laitettua+oikean+värinen+kravatti.
05.03.2022 18:01
Niin.+Auringon+mukana+kierrämme+tosiaan+galaksimme+ydintä+sen+200Km+sekunnissa,+eli+mainitsemaasi+nopeutta.+Galaksimme+sen+sijaan+vetaisee+sellaisen+700Km+sekunnissa,+eli+n.+2,5+miljoonaa+Km/h.
Entäs+jo+koko+galaksijoukkomme,+kiitääkin+vielä+lujempaa+ja+mihin?+Aika+vauhdikasta+eloa+meillä+on+ja+jotkut+vielä+kehtaavat+tylsistyä.🤔
05.03.2022 17:52
Ei+ole+koskaan+ennen+ollut+aikanani+ollut+näin+huonosti+hoidettuja+teitä.+Ja+minäkin+olen+kuitenkin+jo+eläkkeellä.
05.03.2022 15:50
Eihän+mikään+ole+niin+hienoa,+kuin+tiputtaa+kova+pallo+portaissa+kello+02:00+yöllä.+Olet+vain+kateellinen+kissoillesi.
05.03.2022 15:18
Sotia+ei+käydä+nykyisin+missään+juoksuhaudassa.+Vaikka+käytäisiin,+niin+en+minä+sinne+lähde.+Toki+voin+nostoväkeläisenä+tehdä+nostattavaa+väkevää+juomaa,+sekä+tuoda+sen+sinne+etulinjaan.
Etulinja+on+kuitenkin+taaempana,+kuin+ap.+sotilassijoitukseni.
05.03.2022 15:04
Hieno+tarinahan+tuo+tosiaan+on.+Kissathan+saattavat+joskus+pitää+useampaakin+kotia.+Tai+jos+tarkkoja+ollaan,+niin+ruokailupaikkaa.+Ihan+tavatontahan+ei+moinen+ole,+että+kissaa+harmittaa+ja+se+lähtee+meneen.
Kaverilla+kävi+kerran+useita+vuosia+aina+samaan+aikaan+kissa+ja+hän+sitten+kovana+kalamiehenä+oikein+säästi+kissallekkin+kaloja.+Syömisen+jälkeen+yhdessä+sohvalle+nukkumaan+ja+taisi+viettää+öitäkin+siellä.
Vuosien+päästä+selvisi,+että+sehän+oli+lähistöllä+asuvan+naapurin+tytön+lemmikkikissa.
Toki+on+sitten+ns.+navettakissojen+pentuja,+jotka+saattavat+villiintyä,+mikäli+selviävät+hengissä.+Ne+ovat+sitten+toinen+juttu.+Mutta+osuiko+Jykä?
05.03.2022 13:00
Hitto+jouduin+googlesta+katsomaan+tuon+red+bullin+jutun+ja+Jyrkihän+se+siellä.+Osuinko+oikeaan+näillä+idioottivarmoilla+vihjeillä,+vai+jäänkö+vielä+alemmalle+tasolle,+kuin+ätmi-idiootti?
05.03.2022 12:46
Nyt+ei+hälytä+kuin+tuo+red+bull+jostain+menneisyydestä.+Myönnetään,+edes+minän+en+tiedä+ihan+kaikkea+tässä+maailmankaikkeudessa.+Onneksi+kuitenkin+suurimman+osan.
Kerrohan+nimi,+niin+minä+sitten+hakkaan+päätäni+seinään+ja+haukun+itseäni,+koska+olisihan+tuo+pitänyt+arvata.
05.03.2022 12:40
Eläimistä+ei+koskaan+sanota+hän/hänen,+vaikka+se+on+näköjään+yleisin+tapa+nykyisin.+Vaikea+tuollaisella+vinkillä+arvata,+mutta+Keke+taitaa+olla+liian+vanha,+joten+olisiko+ihan+Kimi+tai+Markku.
Lisää+vinkkejä+kiitos?
05.03.2022 12:33
Ei+muuten+pyöri.+Olen+munasillaan.
05.03.2022 12:25
Vittu+se+sun+idolisi+sieltä+persuistahan+se+plagioinnista+on+jäänyt+kiinni.+Osamaaton+ja+vitun+ruma+huora+muutenkin.+Hyi+saatana!+Ainoastaan+epätoivoisimmat+peräkammaripersut+ihailee+sitä!
05.03.2022 12:20
Ylläpidon+kynäniskajuntit+runkkaavat,+kun+kaikkien+aikojen+parasta+ja+ihmisiä+ajattelevaa+pääministeriämme+haukutaan.+Ylläpito+saa+kohta+karvasta+kalkkia.+Hyvä+pojat,+jatkakaa+samalla+sekopäisellä+tiellänne!
05.03.2022 12:18
Laitoin+tyhjän+kiljupöntön+rappuun.+Kirjoitin+siihen+päälle+lapun,+jossa+toivoin+ihmisten+antavan+kolehtia+itä-Helsinkiläisille+osattomille.
Enhän+minä+niitä+rahoja+koskaan+sinne+toimita,+mutta+teen+niillä+lisää+kiljua+ja+saa++itä-Helsinkiläiset+tulla+ryyppäämään+niin+paljon,+kuin+napa+vetää.
05.03.2022 12:07
Oletko+siis+päässyt+osa-aikaiseksi+suolimodeksi?+Palkkaahan+et+tokin+saa,+vaan+jotain+työharjoittelurahaa+kelalta?+Sehän+entiselle+kommarille+toimiikin,+joka+ei+edes+tajua+kommunistien+SKDL+ja+heidän+vastakohdan+SDP:n+eroa.
Onhan+siinä+2+samaa+kirjainta,+joten+se+erehdys+suotakoon+nykyiselle+persulle.
05.03.2022 11:55
Kukaan+muu+ei+saanut.+Meillä+on+täälä+penthousessani+vieläkin+jatkot+koko+Suomen+sinkkunaisien+kanssa.
05.03.2022 11:46
Juuri+olin+kommentoimassa+ihan+samaa+ajatusta.
05.03.2022 11:43
6 / 11