Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cdtytteli44v
profiilit
cdtytteli44v
cdtytteli44v
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuollainen olis kyllä ihanaa paitsi omalla kohdallani toivoisin äiti-tytär roolileikkiä. Vaikkapa, että äiti halusi aina tyttären mutta saikin pojan ja nyt muokkaa pojastaan tytärtä feminisoimalla häntä. Tai voisihan se olla vaikka täti-siskon/veljen poika josta hän muokkaisi ns sukulaistyttöä omiin tarpeisiinsa.
04.01.2025 15:00
Kuulostaa tosi ihanalta. Hameen istuvuus on kaiken a ja o. Tietysti kun hame tuntuu hyvältä on tärkeintä.
01.11.2024 18:33
Joo samansuuntaisia kokemuksia on itsellänikin. Kerran teininä jopa poltin kaiken rekvisiitan vannoen etten koskaan enää pue hametta yms ylleni itseinho oli suunnaton, mutta kuten tiedetään ei tyttöily lähde koskaan poijes vaan kulukee mukana ikuisesti, ainaki omalla kohallani. Eniten harmittaa kun olin ollut tyttönä erään pariskunnan kanssa , asuni oli tyylikkäin mitä siihen mennessä olin pukenut ja seksi oli ihanaa heidän kanssaan, sessio tallentui osittain kameran vhs kasetille josta kopioin tapahtumat ns isolle kasetille muiden kuvaamieni klippien jatkoksi. Morkkiksen ja inhon iskiessä tuhosin kaiken, hävitin kaikki asut ja sen videon myös. Iän myötä on asut alakaneet säilyä joskin toisinaan on laukeamisen jälkeen kiire riisua ja palata arkeen.
02.03.2024 09:59
Hameet! Erityisesti kynähameet. Näyttävät seksikkäiltä ja tuntuvat aivan ihanilta yllä. Fetissini hameisiin on voimakas, kerran riitti kun aamu-tv:ssä oli muutamia asiantuntijoita juontaja hameissa niin niitä meni päivä miettiessä. Ja sitten tietysti nahka saa myös veret liikkeelle.
24.11.2022 06:20
Minäkin olen haaveillut ko roolileikistä, tosin omalla kohallani leikki olis äiti-tytär leikki. Tosin äitihän sen loppupelissä määräisi.
12.11.2022 07:50
Jo+nuorena+ajatus+toisesta+pojasta+kiihotti+usein+tyttöilin+ja+runkataessani+haaveilin+olevani+jonkun+kovapippelisen+kaverin+tyttönä.+Kerran+sitten+istuimme+iltaa+yhen+kaverin+kanssa+ja+pikku+hiprakassa+keskustelu+ajautui+seksiin.+Kun+kaveri+lipsautti+kokeilleensa+poikien+välistä+niin+rohkenin+kertoa+omista+haaveistani.+Hän+kehotti+minua+pukeutumaan+ja+palasin+olkkariin+saumasukissa,+sukkanauhoissa,+liiveissä+ja+minihameessa.+Oli+ihanaa+kun+käteli+sidottiin+selän+taakse+ja+puseron+napit+sinkoili+kun+rintani+paljastettiin.+Hän+oli+ihanan+raju+kähmiessään+tyttöänsä,+olin+polvillani+kun+hän+nussi+suutani+ja+laukesi+kasvoilleni.++Minut+hän+hoiti+imemällä+sormittaen+kun+makasin+sohvalla+selälläni+jalat+kohti+kattoa.
29.04.2022 08:50
Olen+fantasioinut+olevani+seksilelu+tyylikkäästi+pukeutuvalle+rouvalle,+joka+vaikka+ennen+töihin+lähtöä+huutaa+-orja+tänne!+Konttaan+paikalle+ja+katson+kun+hän+nostaa+hameensa+ylös+ja+käskee+nuolemaan+orkut+ennen+lähtöä.+Samoin+olen+fantasioinut+olevani+trans+ladyn+"lesbolelu"joka+sisäkön+asussa+palvelee+ladya+ja+on+esim+hänen+trans+ystäviensä+vuokrattavissa+ja+yhteisten+illanistujaisten+yleinen+lelu.+Alistuminen+on+ihanaa+mutta+tykkään+myös+alistaa.
10.04.2022 11:26
En+ole+käyttänyt+tätä+sivustoa+kovinkaan+kauan,+joten+en+tiijä+minäkään+miten+sais+yhteystietoja+vaihettua+vähemmän+julkisesti.
10.04.2022 08:24
Tunsin+heidät+jo+entuudestaan.+Ekalle+dommelle+kerroin+kun+oltiin+tavattu+baarissa+ja+mentiin+tupakille+ulos.+Pehmensin+iskua+kertomalla+ensin+tykkääväni+tulla+sidotuksi+sängynpäätyyn,+en+tietenkään+uskonut+että+se+toteutuisi+mutta+hän+innostui+asiasta+ja+sitten+intoni+naisten+vaatteisiin+vaan+lipsahti+tarkoituksellisesti.+Tyttöilyäni+hän+sanoi+joutuvansa+sulattelemaan+mutta+loppujen+lopuksi+sain+pukeutua+hänen+seurassaan+ja+hyvältä+tuntui.+Hän+kiusasi+minua+lähes+mielipuolisuuden+partaalle+kun+olin+sidottuna+ja+sain+laukaista+itseni+vasta+hänen+lähdettyään.+Jälkeenpäin+mentiin+pitkälti+samalla+kaavalla+pari+kertaa.++Toinen+domme+oli+jo+sitten+sähäkämpi+tapaus.+Meillä+oli+ollut+jo+aiemmin+pikku+peliä+mutta+sänkyyn+ei+oltu+koskaan+menty.+Tavattiin+baarissa+ja+vanhan+suolan+voimalla+taksilla+luokseni.+Tähän+mennessä+olin+jo+hankkinut+hieman+välineitä+ja+pidin+yöpöydän+laatikossa+nahkaisia+rannekahleita+jotka+peuhaamisen+yhteydessä+hivitin+hänelle.+Hetkessä+olin+kiinni+sängynpäädyssä+ja+kun+hän+nipisti+nännejäni+huokaisin+nautinnosta+ja+rohkaistuin+kysymään,+että+voisinko+pukeutua.+Sain+luvan+ja+puin+hänen+maatessaan+sängyllä+kyljellään+virnistellen+minulle.+Hän+omaksui+roolin+upeasti+ja+kohteli+minua+kuin+lutkaa,+oli+tanssittava+hänelle,+mentävä+kontilleen+ja+hän+ratsasti+selässäni+pyllylle+läpsien,+piti+pyllistää+jolloin+hän+tuli+taakseni,+kähmi,+puristeli+ja+läpsi+pakaroitani+kunes+hitaan+kiusaavasti+nosti+hameeni+ja+viuhautteli+jouhiruoskalla+muutamia+kertoja.+Tapahtui+tietysti+muutaki+kivaa.+Jälkeen+päin+tavattiin+uudestaan+ja+nytkin+kun+jo+paljon+vettä+on+virrannut+noista+tapahtumista+niin+ollaan+kirjoiteltu+aiheesta+facebookin+priva+keskustelussa.++vaihdan+mielelläni+ajatuksia+kanssasi+privaatisti.
03.04.2022 09:19
Joo+sellanen+ois+kyllä+upeeta.+Nuorena+"tyttönä"tapasin+pari+naista+jotka+lähti+varovaisen+kyselyn+ja+empimisen+jälkeen++leikkiin+mukaan.+He+halusivat+kokeilla+mutta+koska+aiempia+kokemuksia+ei+ollut+piti+itseni+kertoa+mitä+halusin.+Toisella+heistä+oli+kyllä+aika+hyvä+mielikuvitus+ja+hän+käytti+sitä+tehokkaasti+session+aikana.+No+suhteet+tyrehtyi+mutta+jäi+ainaki+jotaki+mitä+muistella.
02.04.2022 09:19
Olen+kokeillu+tyttönä+ollessani+pari+kertaa+miehisen+miehen+kanssa+mutta+jotenki+se+ei+sytyttäny.+Ehkä+domin+pakottamana+se+toimisi+en+tiedä.+Mutta+mies+naisten+vaatteissa+saa+minut+kiihottumaan.+Valtiattaren+sissynä+oleminen+on+aivan+upeaa,+jos+sissyjä+olis+vielä+useampi+olis+ihananpaa.+Voimakkain+fetissini+on+ehdottomasti+hameet,+yleensä+käytän+melko+tavallisia/konservatiivisia+peittäviä+kynä+ja+a-linjan+vuorillisia+hameita.+Tykkään+pitkistä+sessioista+joissa+hyväilään+ja+kosketellaan+vaatteiden+läpi+ja+annetaan+noiden+ihanien+materiaalien(satiinin+yms)tehdä+työ.+Ja+jos+vielä+olis+domme+käskemässä+esim+suutelemaan+ja+saman+aikaan+hyväilemään+toisiamme.+Jne+jne.
26.03.2022 07:34
Muutaman+liikaa+ottaneena+lipsautin+seuralaiselleni+tykkääväni+pukeutua+naistenvaatteisiin+silloin+tällöin.+Yllättäen+hän+ei+paheksunut+asiaa+ja+sovimme+tapaamisen+luokseni.+Se+mikä+yllätti+minut+oli+hänen+dominoiva+käytös+kun+istuessaan+kahareisin+sylissäni+suuteli+minua+kiihkeästi+ja+heti+kun+käteni+joilla+hyväilin+hänen+selkäänsä,+laskeutuivat+pakaroille+suutelu+loppui+ja+sain+litsarin+poskelle+sekä+tiukan+komennon+-Hame+päälle!+Toki+puin+muutakin+mm+sukkanauhaliivin+jne.+Pyörähtelin+ja+tanssin+käskyn+mukaan+hänen+edessään,+seuraavaksi+olin+judovyöllä+sidottuna+sängynpäätyyn+ja+juuri+ennen+kuin+silmäni+sidottiin+kaulaliinalla+hän+riisui+puseronsa+jolloin+näin+hänen+rintansa+ja+kauniit+lilat+liivit.++Hän+kiusasi+minut+lähes+mielipuolisuuden+partaalle+kosketellen,+suukotellen,+näykkien+hampaillaan+esim+nännejäni.+Sain+myös+maistaa+hänen+rintojaan+mutta+pikkareissa+pullisteleva+pippeli+oli+ja+pysyi+satiinin+sisällä.+Lady+rullasi+hameeni+ylös++sormeili+pullistumaaani+sekä+oman+hameensa+riisuttuaan+asetti+ns+satiinit+vastakkain.+Lantiotaan+pyörittäen+hän+kiusasi+niin+minua+kuin+itseäänkin.+Käskyn+mukaan+makasin+sängyllä+hänen+lähdettyään,+sain+riisua+siteen+silmiltäni+vasta+kun+puhelin+soi,+hän+soitti+kotoaan+ja+halusi+kuunnella+kun+runkkasin+itseni+loppuun.+Se+oli+eka+kokemus+hänen+tyttönä,+myöhemmin+sit+tapahtui+muutaki+kivaa.
19.03.2022 11:28
Riippuu+aina+vähä+fiiliksestä,+mutta+yleisimmin+alhaalta+avoin+korseletti+sukat+kiinni+nauhoihin,+mummomaiset+pikkarit,+satiinipusero+ja+vuorillinen+hame+polveen+saakka.++Joskus+rietastelen+stringien+ja+pvc+minin+kanssa.+Toisinaan+taas+fiftari+kellohame+tylleineen.+Yleisimiten+kuitenki+aika+konservatiivisesti.+Kuitenki+oli+yllä+mitä+vaan+niin+haaveissa+seksi+samalla+tyylillä+pukeutuva+cd+rouvan+tai+sit+dominoivan+vanhemman+naisen+kanssa.Pus
03.03.2022 08:13
Joo+luonollisesti+korot+kuuluu+asuun,+en+vain+hoksannu+niitä+mainita.+Minulla+on+voimakas+fetissi+hameisiin+ja+erityisesti+nahkahameisiin.+On+niin+ihanaa+keikuttaa+pyllyä+hyvin+istuvassa+nahkahameessa,+tuntea+hameen+vuori+ja+tuoksu+sekä+haaveilla+ihailevista+katseista+ja+kosketuksesta.
18.02.2022 12:36
Voi+se+olisi+todella+ihanaa.++Pukisin+korsetin,++satiinipikkari,+tsukkanauhat,+saumasukat,+satiinipuseron+ja+polvipituisen+hameen.++Istuisimme+sohvalla+suudellen+jolloin+hyväilen+polveasi+sekä+reitesi+herkkää+sisäpintaa+kunnes+sormeni+löytävät+kumpusi+jota+hivelen+hellästi+ja+odotan+siirtoasi+kaulaasi+suudellen+ja+ihanuuksia+korvaasi+kuiskien.
16.01.2022 11:13
Mummo+joutui+muuttamaan+palvelutaloon+ja+minä+muutin+mummolaan+talonvahdiksi,+varastoa+penkoessani+löysin+vanhoja+vaatelaatikoita+ja+niistä+kaikkea+kivaa.+Hameita,+mekkoja,+yms+mutta+parhaaksi+löydöksi+osoittautui+korseletti+ja+body.+Suht+ehjiä+puuterin+värisiä+ja+istuivatkin+kivasti+nuoren+poijan+päälle.+Seurustelin+juuri+siihen+aikaan+ja+oottamalla+ootin+jääväni+yksin+jolloin+pääsin+sovittelemaan+korselettia+ja+leikkimään+itselläni.+Kiihkosta+väristen+kävin+marketista+ostamassa+stayupit+ja+kirpparilta+nahkahameen,+kotona+pukeuduin+ja+tein+puhelinlaskua+soittelemalla+palvelulinjoille+mm+live+dominalle+joka+tuntui+innostuvan+asu+valinnastani.+Rahan+teko+hänellä+oli+oikeasti+mielessä.+Mutta+aloittelevan+tyttöilijän+mieltä+se+hiveli.++Kerran+tyttökaverini+meikkasi+minut+ja+kehotti+pukemaan+mekon+ylleni.+Minun+oli+lähes+mahotonta+tulla+vaatehuoneesta+pois+koska+meikki+ja+mekko+kiihotti+niin+valtavsti,+tosin+tyttökaverini+pisti+koko+homman+nauruksi+eikä+homma+edennyt+haluamaani+suuntaan.
13.01.2022 11:02
Jo+pikkupoikana+kiihotuin+kun+jostakin+syystä+puin+ylleni+äitini+vanhan+vuorillisen+a-linjan+hameen.+Satiinin+kosketus+sai+kiihottumaan+ja+siitä+saakka+olen+käyttänyt+asuja+kotioloissa.+Nuoruuteni+tyttökaverit+ei+käsittäneet+pukeutumistani+ja+moiset+vinkeet+oli+haudattava+suhteitten+ajaksi.+Tapasin+pari+kivaa+dominoivaa+naista+jotka+halusi+minut+asuihin+alistettavaksi,+mutta+jotakin+puuttui+aina.+Seuraavaksi+kokeilin+pariskunnan+kanssa+ja+silloin+imin+kalua+ekan+kerran+ja+myöhemmin+sama+mies+alisti+minua+kahen+kesken+ollessani+hameissa.+Huomasin+haluavani+"lesboilla"ja+muutamia+kertoja+puin+miehiä+omista+varastoistani,+mutta+huomasin+ettei+homma+oikein+toiminut+sillätavalla.++Haluaisin+tavata+henkilön+jonka+kanssa+vois+olla+pitkiä+aikoja+naisena+yhessä,+harjoitellen+meikkaamista,+pukeutumista,+naisellisuutta+yms.+Suudellen+ja+hyväillen+toisiamme+kunes+sitten+emme+enää+malttaisi+vaan+päästäisimme+halut+irti.
09.01.2022 10:02
1 / 1