totuuksien.laukoja1

Aloituksia
13
Kommenttia
20
Vastustetaanko uskoa siksi että se on TRENDIKÄSTÄ???
Koska MUUTKIN on sitä mieltä että EN USKO Jeesukseen ja niskuroivat eikkareina niin MINUNKIN TÄYTYY olla samaa mieltä ku0161Salaliitto HÖRHÖJEN oletusarvo on aina - SE ONNISTUU
Miksi SALALIITTO hörhöt ovat 100% VARMOJA että heidän suunnitelmansa ONNISTUU ja TOTEUTUU 100% kuin NAPS VAIN????? eikö1158Jos kaiken kurjuuden lisäksi vielä PAKOTEROSSIT ja SULUT alkaisivat?
On nähty merkkejä jo siitä etä vanha VIRUS-hässäkkä saattaa alkaa taas uudelleen!! Uusimaa jysähtää kiinni,raflat jysäht1143Miksi ihmiset ovat niin PAATUNEITA EIKKAREITA???? eivät SUOSTU nöyrtymään!!?
Miksi ihmiset Jeesusta julistettaessa suorastaan MANKUVAT!!! "MITÄ TAHANSA MUUTA mutta EI TÄTÄ"!! Facebookissa jos kerto3113Oi että mä KAIHOAN - mä niin KAIHOAN
KULTAISTA 90lukua.. jolloin PORIS JELTSIN oli venäjän restentti ja PILL KLINTON amerikan restentti<3 suomessa oli MAR1111miksi ANO TURTIAINEN on NIIN YPPY????
SIllä on alitajuinen HALU saada suomi osaksi TSAARI PUTLER;in venäjää ja sillä keinolla se POEKA varmasti LAIHTUU!!!!! k1109Mikä saa uskovan muuttumaan VENÄJÄ-mieliseksi?
Alkamaan palvomaan ja pelkäämään HERRAN sijasta venäjää???? siis KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!! ennen terveesti julistaneet saarnaaj5105TAAS ne VALEHTELIVAT kuten MUSLIMIN ptääkin!!
IRAN MYÖNSI lennokkitoimituksensa mutta osittain ja ALUKSI ne sanoivat että EIVÄT toimittaneen ollenkaan... PUTIN &KREM2100Huone rakentuu Sinearin maahan..????
Sak 5:6 Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle." Ja hän sanoi: "T099Helluntaiseurakunta - Totuuden Pylväs ja Perustus - TÄLLÄ hetkellä
Koska missään muussa seurakunnassa Raamattua ei oteta vakavasti eikä sitä opeteta OIKEIN!!!!!!!!!!!!!!!!!1698Julistin Chatissa ja TAAS!! hädissään soittavat
COLL:in tai MASTER_OF_KING sheriffiä heittämään ulos!! VAIKKA MILLÄ KEINOIN eikkarit JAKSAA niskuroida Elävän Jumalan Sa188Ennen vastustin TosiAsioita - mutta EN ENÄÄ!
Ennen en suostunut vastaanottamaan sitä TosiAsiaa, että Helluntaiseurakunnissa Raamattua opetetaan OIKEIN ja niinkuin se075KEORKE TAPOLJUU PUSSI - TODELLINEN USKON-Presidentti!!!!!
Jospa olisi vielä BUSH amerikan resntentti - se sanoisi ryssille.. "ISKEMME YDINASEIN!!!" jollette tällä PUNAISELLA MINU073