Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuuksien.laukoja1
profiilit
totuuksien.laukoja1
totuuksien.laukoja1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
20
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
se on niiden ihmisten PARJAUSTA jotka todellisuudessa muodostivat suhteen SEURAKUNTAAN ja perustus oli ne toiset ihmiset jotka seurakunnassa ovat. he eivät tulleet sisään pelastukseen ja muodostaneet suhdetta HERRAAN joka yksin Pelastaa.. he alkoivat vaan elää helluntalaisiksi ja kun joku vähän sattui "töykkimään" koko korttitalo romahti..
Jotkut eivät ehkä itse tehneetkään tosi-asiasa uskonratkaisua vaan sen teki joku toinen heidän puolestan manipuloimalla ja maanittelemalla.. siinä SEURAKUNTALAINEN ja EIKKARI kohtasivat ei Jumala ja eikkari
29.01.2023 23:42
kun VIIMEINEN TUOMIO pidetään sinä ei auta VAUVAVALELUT,ei auta PAPPIEN VIHKIVEDET ei IKONIEN piirtämiset ei PISPOJEN siunamiset ei mikään
29.01.2023 23:36
mutta MIKSI PUTLER ei lähettänyt asevoimien sijaan 300tuhatta HERRAN OMAA julistamaan HERRAN Evankeliumia?????? TAPPOIKO JEESUS?????? hyökkäsikö JEESUS roomalaisia vastaan ja vapahti Israelin ASEILLA????? sä et tajua HÖLKÄSEN PÖLÄHTÄMÄÄ Hengellisistä asioista!!!!!! oot IKONKIRKON harhojen vallassa!!! tee parannus ja HYLKÄÄ harhainen ortodoksisuus NYT!!!!!
29.01.2023 22:48
sä olet NIIN PIHALLA Hengellisistä asioista kuin OLLA ja SAATTAA!! siis KUKAA ei syötä tuollaista SOOBAA!!! sillä jos PUTLER tekisi kuten JEESUS TEKISI - se olisi lähettänyt Ukrainaan Evankeliumia julistavia saarnasmiehiä saarnaamaan TOTUUDEN SANAA!!! 300tuhatta HERRAN seurakunnan jäsentä olisi muuttanut Ukrainan ASEETTOMASTI !!<3<3<3<3
29.01.2023 11:37
KOLME VUOTTA se lehti on JANKUTTANUT yhtä ja SAMAA ASIAA!!! smalla tavalla niillä on PAKKOMIELLE kuin PUTLER:illa MAA-ALUEISTA.. kunhan vaan on TOISTA MIELTÄ.. siinä on se että PUUTIN on GOOD BOY ja Selenski o BAAD BOY!!! ja PAKOTEROSSIT päälle!! AINA ja AINA ja AINA SAMAA JANKUTTAMISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29.01.2023 10:49
KEORKE TAPOLJUU PUSSI on OIKEA VALINTA Amerikan RESTENTIKSI!! koska se on HELLUNTALAINEN ja siksi sillä on OIKEA NÄKEMYS asiaan kuin asiaan!!! koska HELLUNTALAISET tulkitsevat Raamattua AINOANA uskonsuuntana OIKEIN!!
29.01.2023 10:42
KARMEAA!!!!!!!!!!! siis KARMEAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27.12.2022 11:07
Eikkarina ollessani vastustin Helluntalaisuutta - MUTTA kun Herramme Jeesuksen Armo ilmestyi minulle liityin HETI Helluntalaisten porukkaan ja aloin palvella seurakuntaa<3<3<3<3<3<3<3
12.11.2022 16:36
Mä en MILLÄÄN ymmärrä mikä on e LOGIIKKA jonka mukaan JUmala suuttuu SUomelle jos se menee NATO:oon???? eihän Hän vihastunut Baltian maihinkaan vaikka ne menivät NATO:oon NATO-jäsenyys ei vaikuta Jumalan Oman Lauman asioihin millään tasolla maailmassa on Jumalan silmissä vain Jookkarit ja Eikkarit!
02.11.2022 11:16
Totuuden huomaa siitä mikä usko vaikuttaa kyseisessä paikassa - Ryssillä on HarhaOppinen ortodiksikirkko ikoneineen ja pyhimyksineen ja kaapu-pappeineen - SEN SIJAAN USA:sta tulee HELLUNTALAISUUS jossa Raamattua opetetaan NIINKUIN SE ON KIRJOITETTU!!! eikä minkään teologisen korvasyyhyopiston oppien mukaan!!!! YENKIT eivät pidä ValtionKirkkoja koreine kaapupappeineen ja katedraaleineen vaan elävät ALKUPERÄISEN KristinUSkon mukaan ja sitä elämäntapa noudattaa Helluntalaisuus!!
01.11.2022 22:09
Kun ei enää USKOTA HERRAAN aletaan PELÄTÄ - sitä ihmine MIELISTELEE ketä hän pelkää!!! JOs joku mielistelee VENÄJÄÄ - SILLOIN Venäjä on sen ihmisen JUMALA!!
01.11.2022 22:04
Kyllä on taas HARHAANJOHTAVAA puhetta seurakunnasta jossa on OIKEITA Jumalan Lapsia!! kukaan ei ole koskaan seurannut eikä kommentoinut mun antamisia kolehtiin - olen laittanut sen miltä milloinkin on tuntunut - joskus vähän - joskus enemmän<3<3kenenkään antamia lahjoituksia EI KIRJATA! eikä niistä puhuta antamisen jälkeen.. te ivaatte HERRAN Totista seurakuntaa VALHETELLEN!
27.10.2022 14:35
ei sitä ratkaisua tehdä yhden kerran joskus vuonna NAKKI ja PERUNA.. vaan Jeesuksen seuraamisen päätös on JOKAPÄIVÄINEN päätös!!Kun Jeesus omalta puoleltaan vastaa sinulle haluusi seurata Häntä - saat myös päivittäin ja hetkittäin sen Voiman Siihen<<3<3<3<3<3
27.10.2022 14:30
EN KÄYTTÄYDY - vaan EN MIELISTELE ihmisiä kuten ei Paavalikaan eikä Jeesus tehnyt!! Jeesus LAUKOI suoria TOTUUKSIA kansalle päin naamaa - ja niin tulee VÄKEVÄN Kristityn tehdä eikkareille!
26.10.2022 12:14
KYLLÄ TAPAHTUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! siinä tapahtuu se että ihminen NOUDATTAA Jumalan antamaa KÄSKYÄ!!!!!!! samalla tavalla kuin Jeesus teki - tekevät Hänen seuraajansakin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PISTE!!!!!!!!!!!!!
25.10.2022 21:44
NIINHÄN he luulevat mutta ihmiset eivät NÖYRRY sen TOSIASIAN edessä että HELLUNTAISEURAKUNNISSA Raamattua opetetaan OIKEIN!!!!
25.10.2022 21:09
MAUNO MATTILA - SIINÄ on SUARNASMIES joka SUARNOO oikiaa ASIATA!!! toinen on WEIJO LINDROOS!!
10.10.2022 07:45
SINUN+JUMALASI+ON+VENÄJÄ!!
14.04.2022 20:50
ProfeettaSUodatin+mulla
1.KYLLÄ
2.EI
3.EHKÄ
4.SUATTAAPI+OLLA
10.04.2022 02:38
LEO+MELLER!!!!+SIINÄ+on+SAARNASMIES!!!+toinen+on+MAUNO+MATTILA!!
08.04.2022 21:42
1 / 1