Miksi maajilma vihaa kristittyjä?

Anonyymi-ap

Vihasitko kristittyjä ennen kuin Yeshua valitsi sinut maajilmasta?

Itse en ymmärrä vihanneeni kristittyjä, mutta agnostikkona eläessäni tiedostin etten tiejä kaikkea maajilmasta että silmillä ei ole kykyä nähtä kaikkea.Henkimaajilman kokemus samanaikaisesti muutamien henkilöijen kanssa samaan aikaan saman ilmijön nähtyjämme tiesin myös sen että harhanäjyksi selitettävissä olewan näki kaikki kahteksan silmää, joista 2 silmää oliwatten minun silmäin.

Jos yksin näkee ensi kerran "mahtottoman ilmijön" niin silloin muijen on kiva selittää se harhanäjyksi. Maajilmaa otottaa ihmenäjyt, joita antikristus tekee tiejskennennellen Yeshuaa.

Selef Urge

6

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei teitä kukaan vaivaudu vihaamaan, ellette käyttäydy huonosti.

• Anonyymi

kristityssä valtiossa kukaan mitään vihaa, nää jotkut vaan kuvittelee ja lietsoo,
      "meitä vihataan", että pääsisivät uhriutuun . . .

• Eikkarina ollessani vastustin Helluntalaisuutta - MUTTA kun Herramme Jeesuksen Armo ilmestyi minulle liityin HETI Helluntalaisten porukkaan ja aloin palvella seurakuntaa<3<3<3<3<3<3<3

• Anonyymi

on myös toisinpäin, kun huomaavat helluntailaisuuden kusetuksen,
        rupeevat etsiin totuutta, ja löytävät sitten myöhemmin > kristinuskon.

"Kristinuskon > Kristukseen / Kristuksessa.

• Anonyymi

Asia kerrotaan jo tässä:

1. Joh. 3:12 eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.

Ja valkeus / valo paljastaa pimeyden, eikä siitä pahat tykkää, että he paljastuvat pahoiksi !

• Anonyymi

Amerikam homoja vihataan mutta on aihettakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      214
      1809
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      148
      1539
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1418
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      9
      1301
    5. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      57
      1246
    6. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1039
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      1000
    9. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      987
    10. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      890
    Aihe