Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lokeroitu
profiilit
Lokeroitu
Lokeroitu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jostain+syystä+mun+sähköposti+väitti+ettei+tätä+ole+olemassa?+😕
03.05.2022 22:41
Noniin+moikka+kaikki,+mulla+on+pitänyt+vähän+kiirettä,+mutta+alan+nyt+lähetellä+teille+kutsuja.
03.05.2022 16:58
Voisitteko+laittaa+teidän+sähköpostit?+Voisin+lähettää+sähköpostilla+sen+discordin+linkin,+niin+ryhmään+ei+liity+mitään+ylimääräisiä+heppuleita+🙂+Sitähän+voi+luoda+vaikka+nopeesti+jonkun+uuden,+jos+ei+haluu+omaa+henkilökohtaista+s-postia+laittaa.
29.04.2022 18:39
Noniin+ajattelin+nyt+perustaa+meille+sellasen+ryhmän+Discordiin,+linkkaan+sen+tänne+kun+on+valmista!+En+ole+ihan+varma+montako+keskustelijaa+tässä+nyt+on,+mutta+katsotaan+montako+liittymispyyntöä+sinne+ryhmään+nyt+sit+tulee+😀+Se+ryhmä+on+siis+suljettu+ja+sinne+pääsee+vain+niin+että+hyväksyn+sen+pyynnön.+Toivottavasti+kaikki+löytää+paikalle+ja+vältytään+häiriköiltä!+Keskustellaan+siellä+ryhmässä+vaikka+sitten+enemmän+jatkosuunnitelmista+🙂👍
Ainiin+ja+loistavaa+vappua+kaikille!
29.04.2022 18:18
Ainiin+sitten+vielä+sellainen+olennainen+asia,+että+jos+tiedätte+tyyppejä+jotka+vois+mahdollisesti+olla+tästä+toiminnasta+kiinnostuneita,+niin+vinkatkaa+ihmeessä+niille!+Ite+just+mainitsin+parille+kaverille+ja+näyttää+siltä+että+ryhmä+saa+lisää+jäseniä!+😊
27.04.2022 08:14
Ajatelkaas+masennuslääkkeiden+lisäksi+vielä+kaikki+muut+lääkkeet,+kuten+antipsykootit!+😱Suomessahan+on+tapana+määrätä+niitäkin+vähän+joka+vaivaan,+olit+psykoottinen+tai+et+😅+
Olen+yrittänyt+joskus+lähettää+mielipidekirjoituksia+näistä+aiheista,+mutta+kirjoituksiani+ei+koskaan+julkaistu+😔+Siksi+tätä+ryhmää+kokoankin,+kun+tuntuu+että+yksin+olen+voimaton+muuttamaan+näin+suuria+asioita.+
Olen+ehdottomasti+organisoitumisen+ja+somevaikuttamisen+kannalla,+se+voi+nykyään+olla+hyvinkin+tehokasta.+Mulle+on+tullut+mieleen+jo+hashtagejakin,+jotka+voitais+valjastaa+tän+meidän+ryhmän+ja+sen+ajamien+asioiden+käyttöön.+Musta+meillä+pitäis+myös+olla+joku+mieleenpainuva+nimi,+joka+jollain+tapaa+kuvastaisi+meitä+ja+sitä+mitä+tehdään.+
Voidaan+miettiä+näitä+juttuja+tarkemmin+vaikka+heti+kun+saadaan+järkättyä+joku+yksityisempi+keskustelupaikka.+Voisin+kertoa+sitten+myös+tarkemmin+niistä+asioista+mihin+itse+haluaisin+vaikuttaa+🙂
27.04.2022 07:27
Huomenta+tännekin+ja+nopea+välikysymys;+kuinka+monta+vakituista+keskustelijaa+meitä+nyt+tässä+on?+Laskin+että+kolme,+minä+mukaan+lukien,+mutta+varmistan+vaan+kun+tuo+anonyymiys+sekoittaa+😄Toisekseen,+tuli+mieleen+että+Discordiin+tms.+voisi+luoda+meille+oman+suljetun+keskustelutilan,+niin+voisimme+puhua+vähän+avoimemmin.+Tämän+sivun+voisi+silti+pitää+täällä+houkuttelemassa+uusia+aktivisteja+😀+Aina+kun+tosissaan+kiinnostuneita+uusia+tyyppejä+ilmaantuisi,+voitais+vaan+liittää+ne+siihen+suljettuun+ryhmään.+Miltä+kuulostaa?
27.04.2022 07:13
Just+🥶+Ei+ole+helppo+tehtävä+meilläkään+edessä.
26.04.2022 18:49
En+tiedä+diagnoosiasi,+mutta+hyvä+jos+muut+keinot+toivat+sulle+avun+🙂+Mun+diagnoosilla+lääkkeettömyys+ei+valitettavasti+ole+vaihtoehto,+vaikka+mullekin+aiheutuu+lääkkeistä+paljon+haittaa.+Itseasiassa+harvalla+potilaalla+on+lääkehoidosta+kovin+mukavia+kokemuksia+😔+Olen+joskus+miettinyt+että+onkohan+lääkärit+ihan+oikeasti+vaan+lääkefirmojen+talutusnuorissa..
Tuosta+hulluksi+leimaamisesta+on+myös+kokemusta,+ja+siitä+millaista+kohtelua+saat+kun+sut+kerran+on+leimattu..+Omassa+tapauksessani+sain+myös+väärän+diagnoosin,+jota+ne+ei+ole+vielä+tähänkään+päivään+mennessä+suostuneet+korjaamaan,+vaikka+se+on+vääräksi+todettu.+
Siinä+on+myös+asia+johon+haluaisin+ehdottomasti+vaikuttaa,+koska+mielestäni+väärä+diagnoosi+on+hoitovirhe,+ja+virheelliset+tiedot+kuuluisi+korjata+jos+potilas+itse+sitä+pyytää.+Tässä+koko+aiheessa+on+itseasiassa+niin+paljon+kaikkea+hämärää+ja+mätää,+että+en+tiedä+mistä+koko+korjausprosessi+pitäisi+oikein+aloittaa+😀
Mitä+tarkoitat+alustoilla+missä+voisi+nostattaa+keskustelua?+Uskon+vahvasti+että+Suomi24+ei+ole+se+vahvin+vaihtoehto,+se+vaan+tuli+mulla+ekana+mieleen+😂
26.04.2022 18:34
Olet+aivan+oikeassa,+saman+olen+huomannut+minäkin.+Siinäpä+on+oikeastaan+syy+miksi+nykyään+välttelen+terveyskeskukseen+menemistä+ihan+viimeiseen+asti,+niin+kamalaa+kohtelua+ei+kukaan+ansaitse+osakseen.
Uskon+että+meitä+todellakin+tarvittaisiin,+koska+itse+ainakin+haen+tässä+paljon+isompia+tuloksia+kuin+vain+stigman+pyyhkimistä,+vaikka+ihan+hyvä+tavoitehan+sekin+on.+Enpä+muuten+yllättyisi+jos+lääketeollisuuden+rahoja+menisi+lahjoituksina+mielenterveysjärjestöille+😅
26.04.2022 18:18
Jahas+😀
26.04.2022 16:00
Ai+joo,+kyllä+mä+muistankin+ton+Kupittaan+keissin!+😞+
Kumma+kyllä,+Li+Anderssonin+jutussa+lupailemia+parannuksia+ei+ole+juuri+näkynyt..++
Mua+kiinnostaisi+tehdä+ehkä+eniten+sellaista+suoraa,+poliittista+vaikuttamista,+juurikin+lakialotteilla+ja+muilla+vastaavilla.+Minkälaisia+ideoita+sulla+on?+
Olen+samaa+mieltä+siitä,+että+näitä+tosielämän+kauhutarinoita+pitäisi+näkyä+enemmän+lehdissä.+Voisin+vaikka+itse+kertoa+omani,+jos+mahdollisuus+siihen+koituisi.+Olisin+myös+valmis+laittamaan+aikaa+ja+vaivaa+siihen,+että+toivotut+päämäärät+saavutetaan.+
Jos+saisi+tietoonsa+sellaisia+potilasyhdistyksiä,+jotka+on+samoilla+linjoilla,+en+näkisi+yhteistyötäkään+mitenkään+mahdottomana+ajatuksena.
26.04.2022 15:59
Omituista+muuten,+ettei+Suomessa+tunnu+olevan+vielä+lainkaan+samantapaista+aktivistiryhmää?+En+tiedä+mitään+tahoa+joka+näitä+asioita+ajaisi,+vaikka+kaikille+muille+asioille+tuntuu+löytyvän+omat+aktivistinsa.+No,+ilmeisesti+tämä+tulee+nyt+tarpeeseen!
26.04.2022 15:03
Kiitos!+On+jo+korkea+aika+tuoda+nämä+epäkohdat+ja+ihmiskohtalot+päivänvaloon,+asiat+eivät+muutu+itsestään.+Yksikin+pelastettu+ihminen+olisi+voitto+jo+itsessään!+Pidetään+peukut+pystyssä+että+ryhmä+saa+jäseniä,+ja+tärkeä+asia+tarvitsemansa+huomion+👍👍
26.04.2022 14:54
1 / 1