Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
p-jwallu
profiilit
p-jwallu
p-jwallu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koirasta on toki kyettävä huolehtimaan jos sellaisen ottaa, ihan rodusta riippumatta. Mutta jos koira pääsee juoksemaan auton alle, on syytä katsoa peiliin. Pitemmän aikaa.
11.04.2015 02:31
3 minulle läheistä ihmistä on kuollut keuhkosyöpään. Kukaan heistä ei tupakoinut. Joten jos voit osoittaa jonkin tutkimuksen joka osoittaa keuhkosyövän ja tupakoinnin likipitäen 100% yhteyden kuten edellisessä viestissäsi väitit, olisitko niin ystävällinen että antaisit jonkin linkin tutkimustietoon?
20.03.2010 22:37
Vilkaisin s24:n keskustelupalstaa viimeksi nelisen vuotta sitten. Jo silloin tämä Jean-poju häiriköi palstaa samankaltaisilla listauksillaan. Ilmeisesti flaksi ei ole käynyt? Sitäkin enemmän on kai oltava huolissaan siitä, että huolimatta kaikista mittavista yhteiskunnallisista panostuksista, Jean-poju edelleenkin tamppaa suuresti ihailemansa yliopistomaailman mattoja. Ikään kuin akateemisuus olisi tarttuvaa, ja herra nipottaja toivoisi jotakin tarttuvan siivoojista häneen itseensä.
Muuten, herra Ylijumala-Jean, otin noin 550 000 euron asuntolainan samoihin aikoihin kun luin tältä palstalta ensimmäiset evästyksesi kotitalousrobotin/seksiorjan valintaan. Nyt laina on maksettu pennilleen, ja elän onnellisesti avioliitossa. Koulutukseltaan vaimoni on perushoitaja, mutta mitä inhimillisyyteen tulee, sinusta ei ikipäivänä ole kapuamaan sille tasolle.
Sovitaanko niin, että listaa sinä unelmavaimojesi (joita ei löydy mistään, kai sinäkin olet huomannut?) ominaisuuksia, minä ulkoilen lasteni kanssa. Heitä on kaksi. Toisella meistä on elämä. Kummalakohan?
20.03.2010 21:57
Kokeile paloitella kanankoipi ruoan sekaan. Oma koirani ainakin tykkää.
Paastokaudet ovat ihan normaaleja. Itseänikin aikaisemmin meinasi huolestuttaa, mutta kyllä koirat itse tietävät mitä tarvitsevat. Tietenkin jos ei viikkoihin mikään maistu, lääkärissäkin voi käydä.
06.02.2007 02:52
Keskiarvothan asian paljastavat, idiootti, siinä olet oikeassa. Mutta kuinka pitkältä ajalta? Vuosi, kymmenen vuotta, peräti sata vuotta? Tuhat vuotta lienee utopiaa.
Silti sekin on lyhyt aika.
05.02.2007 20:15
Mistä tuo 7000 vuotta? Minulle ainakin jehovantodistajat ovat kertoneet siitä olevan reilut 4000 vuotta. No, joka tapauksessa aikaa on vierähtänyt sen verran että pieni erehtyminen on ihan sallittua. Puolin ja toisin.
Maailma vai maailmankaikkeus? Lienee mahdollista saada itsensä uskomaan, että maapallo ja sen elämä ovat tuon ikäisiä ja tuossa ajassa luotuja. Kun vaan sulkee mielestä, että monet fossiilit ja muut löydökset ovat pikkaisen vanhempia. Mutta sehän on pelkkää tiedettä - ja mahdollisesti sielunvihollisen ovela salajuoni. Ja mistäpä minä tiedän, saattaa ollakin.
Aatamista ja Eevasta, ja heidän sukurutsastaan, olet varmasti kuullut kyllästymiseen asti. Ei kaivanne kommenttia. Mutta jos Raamatun sana on totta, eivätköhän ne geenivirheetkin ole sieltä peräisin.
Jääkausia on ollut useampiakin (viimeisimmästä ollaan vasta toipumassa). Niillä on ollut pahana tapana levittää kylmiä alueita laajalle. Ihan hytisyttää. Mutta jälleen, mistäpä minä tietäisin? En ollut näkemässä.
Omassa uskossa ei ole mitään väärää. Päinvastoin, ihailtavaahan sellainen on. Vastaus siihen, miksi vakaumuksesi ärsyttää monia itseni kaltaisesti ajattelevia, onkin sitten vaikeammin haettavissa. Syitä on varmasti monia - ja monet niistä ovat sellaisia jotka saavat minut pitämään oman ateismini omana tietonani. Ei kivoja juttuja ollenkaan. Eikä edes sellaisia jotka voisi pukea kirjallisesti järkevään muotoon (tosin samasta vaivasta raamattufanaatikotkin kärsivät.)
Kai kyse pohjimmiltaan on kuitenkin uskonasioista. Se jälleen. Me ateistit olemme varmoja asiastamme (ja löytyyhän meidän näkemyksille tukeakin). Siitä seuraa että täysin vastakkainen näkemys leimataan oikopäätä typeräksi, ja samalla auttamattomasti sen esittäjäkin. On kieltämättä hyvä veto vedota Jumalan suuruuteen, korkeuteen - siihen että Hän on niin paljon meidän ihmisten yläpuolella, että meillä ei ole edes mahdollisuutta ymmärtää häntä. Vaikea tuollaiseen on vastaankaan väittää.
Oma ateismini perustuu ajatukseen, miksi pitäisikään. Jos Jumalaa ei kerran voi ymmärtää, eikö se tee kaiken Raamatuntulkinnan turhanpäiväiseksi? Jos Hän haluaa korkealla liihottaa, se olkoon Hänen asiansa.
Yksi asia vielä. Ja tästä en tingi. Maailmassa kaikella, paitsi ihmisellä ja Jumalla, on oma tarkoituksensa. Oma paikka olemassaolelle, ylipäänsä syy olemassaololle, jokin tarkoitus. Paitsi näillä kahdella. Uskallan väittää, että tämä planeetta olisi paljon parempi elinympäristö ilman niitä.
05.02.2007 05:44
Kokonaan toinen kysymys on, päteekö vapaus, veljeys ja tasa-arvo niihinkin, joilla ei ole puolueen jäsenkirjaa.
Jotenkin tulee natsismi mieleen.
05.02.2007 03:30
100 000 työpaikkaa? Ja sinä uskot? Monessako näistä maksetaan palkkaakin?
Itse olen yksi SDPn työllistämä. Lakaisen lumia neljä tuntia viikossa. Palkka 2 euroa tunnilta. Enpähän kuitenkaan ole työttömyystilastoja rumentamassa, varsinkaan näin vaalien alla. Itsetuntokin nousee kohisten.
Tuollaista voisi muuten kutsua myös yhdyskuntapalveluksi. Äänestä SDPtä, työttömille automaattinen linnareissu kerran vuodessa. Oppivatpahan, perhana.
Ennenmmin vaikka Kokoomus.
05.02.2007 03:11
Idiootteja nimittäin.
Joskus on kuuma, joskus kylmä. Luonto tekee mitä tykkää. Ihmiset eivät siihen vaikuta, mitä nyt kärsivät.
Olisi hauskaa jos tulisit joskus vastaan. Omat hampaani siitä eivät kuitenkaan kärsisi.
05.02.2007 02:52
1 / 1