Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijo.ikonen
profiilit
reijo.ikonen
reijo.ikonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käytä hyvä ihminen järkeäsi, älä missään nimessä osta amerikkalaista pyörää jos et osaa sitä itse korjata. Puhun kokemuksesta olen rakennellut moisia härpäkkeitä töikseni yhdessä elämän vaiheessa, ja onneksi pääsin niistä eroon. Eikä koskaan enää moisia puolivalmisteita, hanki joku näistä niin voit ajella huoletta. Honda, Kavasaki, Suzuki, ajettavuus paljonparempi kuin harrikoilla. Eikä tärise jalkovlissä kuin täryjyrä , kuten harrikka se kun on oikea hieromakone.
09.06.2011 21:06
EU:n myötä on tullut pirun paljon vaikeuksia, nyt sitten tämäkin keksittiin että ei ole ammattipätevyyttä kuormauton ajoon. Vaikkakin on suorittanut ajotutkinnon hyväksytysti, itse ajoin kuormakortin -76v ja sen jälkeen olen ajellut monenmoisilla vehkeillä, myös kuormaautoilla raskaillakin lasteilla. Tällä lakiasetuksella vaikeutetaan töihinpääsy mahtollisuuksia olennaisesti. Vaikka kaveri olisi kuskannut kuorkkia vuositolkulla niin ei ole rattiin asiaa ennen kuin olet suorittanut jonkun helvetin lisätutkinnon, jossa jaaritellaan samat paskat kuin autokoulussa aikanaan , siitä rapsahtaa 300-500e lasku. Kyllä tää meidän rakas suomi on yks perse reikä EU.n perseen nuolija . Kun saisi sen verran pesämunaa kasaan että pääsis muuttamaan täältä persereiästä austraaliaan sinne minä haluan.
17.08.2009 23:07
1 / 1