Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
dewili
profiilit
dewili
dewili
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
saisinko lisäkuvia osoitteeseen did-do@hotmail.com!
12.11.2013 20:22
Moi , saisinko kuvia osoitteeseen did-do@hotmail.com!
12.11.2013 20:19
Itse olen ollut 4vuotta palvelualalla, ja vuoden nyt hoitoalalla, itselläni on näkyvä tautointi kaulassa, eikä ole työnsaantia haitannut.
25.11.2012 20:51
Minkä ikäisiä sinä ja kumppanisi olitte kun menitte kihloihin?
minä 17 mies 20
Kauan olitte seurustelleet?
1.5v
Entäpä tunteneet?
1.5v
Asuitteko jo yhdessä, ja jos asuitte, kuinka kauan?
-
Koska menette naimisiin?
10kk päästä
Kauan olette olleet kihloissa?
5v
14.11.2012 14:24
Itse häitä suunnittelevana olen paljon pohtinut tuota että kun itse en ole ystävän miestä tavannut pitääkö se kutsua? Noo.. hyvien ystävien kohdalla tottakai kutsun seuralaisensa kanssa, mutta ei niin läheisten ystävien kohdalla olemme ehkä joidenkin mielestä röyhkeitä emmekä kutsu aveccia jos emme edes tunne koko ihmistä.
Me olemme harkinneet asiaa siltä kannalta että KEIDEN me haluamme juhlivan kanssamme MEIDÄN päiväämme.
No tämä on vain minun näkökantani.
Mieheni tuttavapiirissä on pariskunta jonka seuralaisen/naisystävän kanssa en tule millään toimeen ja jätämme hänet kutsumatta , mutta kutsumme mieheni tuttavan.
Ja yleensä jos olisi sukulainenkin kyseessä, jos tietää ettei tämä sukulainen tule kanssani toimeen ja minä en välitä hänestä niin miksi hänet pitäisi kutsua? Tuskin hän haluiaisi olla juhlimassa MEIDÄN päiväämme jos ei ole minusta ikinä pitänyt.
Ehkä joidenkin mielestä ajattelen röyhkeästi tai itsekkäästi. Nyt eletään 2000 lukua ja ei tarvita vanhanajan hienouksia kutsuja jaellessa.
13.04.2012 12:53
Palomiehet, Poliisit
02.01.2012 15:03
Itsekin syyllistyn tähän ns. turhista asioista mäkättämiseen, en ehkä noin voimakkaasti, toivottavasti ainakaan :D Itse ainakin mäkätän ressaantuneena, se jotenkin aina purkaantuu lähimpänä olevaan ihmiseen joka usein on puoliso.
Itse olen suhteessa ollut liki neljä vuotta ja mies on muutaman kerran ollut eron partaalla kun ei jaksa turhaa mäkätystä. Ja voin sen verran vinkata että et sä tuota kauaa tule jaksamaan!
Sinuna nyt ainakin nostaisin naises seinälle ja sanoisin miten asiat on.
31.01.2010 00:12
1 / 1