Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anneli.salo
profiilit
anneli.salo
anneli.salo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirkkoon kuuluminen ei tarkoita tänä päivänä sitä, että on uskossa. Minä en kuulu kirkkoon mutta olen elävässä uskossa oleva henkilö. Uskovat haluavat kertoa pelastussanoman kaikille mahdollisille ihmisille rakkaudesta heihin, koska kukaan uskova ei halua kenenkään joutuvan kadotukseen. Kannattaa edes hieman lukea Raamattua. Raamatussa kirjoitetut profetiatkin ovat kohta kaikki toteutuneet ja edessä on Jeesukseen uskovien ihmisten ylösotto. Pyhä Henki häviää maan päältä ja sen jälkeen alkaa vihan aika. Nytkin aika on paha mutta sen jälkeen vielä pahempi. Itse olen tunnustava kristitty ja olen onnellinen ja iloinen siitä asiasta, että kuulun kutsuttujen joukkoon. Amen.
02.11.2012 23:03
Hyvät ja pahat henkivallat taistelevat tässä maailmassa. Onneksi lopulta hyvä voittaa. Pahat henkivallat viettelevät ihmisiä mukaansa ja se on petoksen tie. Paholainen ei halua, että yksikään ihminen tulisi uskoon Jeesukseen Kristukseen ja pelastuisi tästä pahasta maailmasta. Lue nettisivulta hakusanalla "viimeinen profetia", mitä Suomellekin tulee tapahtumaan. Vain usko Jeesukseen on ainoa pelastus tästä maailmasta. Toivon kaikkien ihmisten ymmärtävän tämän ennen kuin on liian myöhäistä itse kunkin kohdalla. Pyydä Jeesusta tulemaan elämääsi, niin näet, mitä alkaa tapahtumaan elämässäsi. Et menetä mitään vaan voit voittaa kaiken!
14.10.2012 21:45
Ei ole yhdentekevää että uskotko vai et. Jos uskot Jeesukseen, niin sinä pelastut ja sinä saat iankaikkisen elämän mutta jos et usko, olet menossa kadotukseen. Nämä asiat selviävät lopullisesti sitten kun kuolet. Valitse tuo parempi vaihtoehto jo eläessäsi, niin et pety.
14.10.2012 21:34
1 / 1